Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Hawkeyho 508SW - klepání definitivně vyřešeno


hawkey

Recommended Posts

Ano, přesně :) Vůbec nechci ani myslet na to, co se tam ten týden s autem dělo :) V tom lepším případě s ním jeli někde pro nějaké zboží, v tom horším případě jej používali jako předváděčku pro každého joudu, co otevřel dveře .. :(

Nehledě na to, že jsem si tu nechal vypsat seznam oprav a ta druhá týdenní oprava tam není vůbec zapsaná ..

No, dám jim poslední šanci, pak to bude na změnu servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hh sa ti divim ze mas vobec tolko strpenia s nimi, ja som presne z tychto dovodov sa vyblafol na cely peugeot pretoze to je banda darmozracov vo vacsine ktori len zneuzivaju ludsku doveru v nich.

Keby len sli pre tovar alebo spravili zneho predvadzacku to je este ten lepsi pripad skor si myslim ze realita je taka, ze prve co urobili tak sadol do toho nejaky buzik z predajne a dobre tomu nalozil co to slo, lebo vzdy tuzil sa previest na podobnom aute, ale hlavne nie svojom.

[upravil dne 23/3/13 16:38 od Frantic]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, trpělivost .. :) Že bych z toho jásal, to teda nejásám, když tam to auto dám na týden, po týdnu mi řeknou, že vyměnili tyčku stabilizátoru ale dělá to pořád.. auto je v záruce takže nic jiného, než autorizák nepřipadá v úvahu. Že mi pán ze servisu už minule taktně naznačoval, že se na to záruka vůbec nemusí vztahovat, protože podle záručních podmínek se záruka nevztahuje na nalezení zvuků a auto jede, že mi tak žertem řekl, že pokud chci stoprocentní jízdní komfort, tak si musím koupit Bentley .. atd atd... Tak pak můžu jedině zkusit jiný servis .. což znamená už někam cestovat atd .. upřímně měl jsem za to, že najít klepající element na nápravě je pro servis banalita .. jak vidno, tak není.

Ale člověk to musí brát prostě tak nějak sportovně. Když nejde o život, jde o ho*no :) Jistě, že když si koupíš auto z nejvyšší řady, kterou momentálně automobilka vyrábí, očekáváš, že se alespoň prvních pár tisíc km příjemně svezeš tak nějak \"bez kompromisů\" a místo toho na každé nerovnosti ve městě slyšíš ránu jako kdyby to auto mělo za sebou 300tis km .. tak to netěší .. ale sebevraždu kvůli tomu nepáchám .. o vraždě budu případně uvažovat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pockaj a tebe bucha zadna naprava ked prejdes cez hrboly resp nejaku jamu? lebo ja mam tento isty problem, a akurat mam auto v servise a chalanisko mi robi silentbloky na zadnej naprave, cize ak mas rovnaku napravu ( co neviem aka je na 508) tak v pohode to moze byt ono.

Jasne o zivot nejde, ale dokaze to nasrat a hlavne u noveho auta a take reci ze nech si kupis bentley je teda ozaj vizitka profesionality zo strany peugeotu :D to akoze ked sa ti nepaci tak bez do řiti, ach boze to tento pristup slovakov a cechov ma vie teda vzdy rozcertit taka ta ich lakonickost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Tak mám za sebou rok a 3/4, 60tis km, 2. servis. Myslím, že je vhodná chvíle trošku rekapitulovat dosavadní zkušenosti. Po prvotní euforii, ono první nové auto má člověk v životě jenom jedno, přišlo také první velké vystřízlivění v podobě nekonečných návštěv servisů kvůli dynamickému hluku - nepříjemnému klepání - z levé zadní strany a to zejména v rychlostech do 50ti km, takže všude ve městě. Po několikeré výměně tlumičů, rozborce-sborce nápravy to bylo spíše horší než lepší. Na servis nemůžete nikterak významněji tlačit, protože v obchodních podmínkách je jasně psáno, že záruka se nevztahuje na vyhledávání hluků a zvuků, takže to, že to do reklamace přijmou je víceméně jejich dobrá vůle. Pokud začnete být trošku tvrdší, lehce vás s tím vyprovodí. Takže jsem začal pátrat na vlastní pěst a výsledky se dostavili poměrně záhy. V zadním levém podběhu je řídící jednotka parkovacích senzorů, která byla za A) špatně přišroubována (nedotažený šroub) B) je to tvrdá deska plošného spoje ve tvrdé krabičce z termoplastu pouze zacvaklá přes plastový háček, který ovšem desku nijak silově nepředepne, takže deska se v rámci cca 1mm může v krabičce pohybovat. Vzniklé rázy se pak síří do celé karoserie. Řešení - kousek papíru "skřípnout" mezi krabičku a desku plošného spoje a je vyřešeno. A pak si řeknete, věřím já vlastně těm chlapíkům v servisu, když mi pokaždé tvrdili, že jezdili bez nárazníku, bez tapicírungu a přitom takovou zjevnou věc nenašli, kterou jsem já sám našel během 5ti minut? Ano, v servisu jsou vždycky ochotní, příjemní, ale to celé jen stěží ředí fakt, že odcházíte s autem s nějakou banální chybou, která vás ovšem neskutečně dožírá a oni jen pokrčí rameny, že neví co s tím... Inu každopádně jednu část problému jsem vyřešil sám, druhá byla snad vyřešena dnes, seřídili zadní dveře a zase je to o kousek lepší. Jenže ten blbý pocit z hlavy už těžko dostanu.

Po motorové stránce si na to auto nemůžu stěžovat. Motor motoruje, automatická převodovka převodovkuje a všechno funguje jak má. Teda až na to, že jsem včera málem neodjel na důležitou schůzku, protože přijdu do auta, stisknu tlačítko a na displeji se zobrazilo pouze "chyba elektrického obvodu" a nic. Auto se nepokusilo ani nastartovat. Napodruhé taky nic. Napotřetí naštěstí nastartovalo, samozřejmě že na výpisu diagnostiky nebyla žádná chyba ... prý možná baterka. To auto jezdí denně 2x25km minimálně, často víc. Tak to je zatím v řešení v servisu..

 

Korunu tomu nasadili designéři nové 508 facelift. Ano, to auto se mi zvenčí líbí. Ta změna na masce je fajn. když si sednete dovnitř, je to skoro stejné, až na pár drobností. Tak třeba. Pokud máte v původní 508 barevný displej s navigací, tak máte u loketní opěrky otočný ovladač a pár tlačítek kolem. Věřte mi, že nepotřebujete žádné jiné tlačítko z palubovky kromě tohoto ovladače, těch na volantu a případně ovladač teploty klimatizace. Ostatní tlačítka prakticky nikdy nepoužijete. A oni v té nové verzi přesně tento ovladač vykopli a místo toho udělali dotykový displej. Takže když používáte navigaci, blížíte se ke křižovatce nebo si prostě chcete jenom přiblížit/oddálit mapu, musíte se předklonit, abyste dosáhli na displej, který pak opatláte prsty. Prostě skvělé vylepšení! Takže místo příjemného ovladače v přirozené poloze ruky, kterým můžete ovládat všechno, telefon, navi, dopravní info, rádio ... máte upatlaný dotykový displej, který, chcete-li na něj dosáhnout, musíte se v sedadle předklonit hrudníkem na volant... prostě, pokrok nezastavíš :)

 

Inu co dodat. Když jsem si v roce 2010 koupil 5let starou 407, měl jsem ten rohlík na rtech celou dobu, co jsem ji vlastnil. Tady mě to poměrně rychle přešlo a jsem si téměř jist, že tenhle PEUGEOT, v pořadí 5tý co mám (205, 406, 407, 307, 508) bude taky posledním. Nejhorší na tom je to, že fakt nevím co jiného si vybrat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 7 měsíců později...

Tak problém s dynamickým hlukem - klepáním konečně vyřešen! Záruka na auto skončila a moje docházející trpělivost kombinovaná se zoufalostí mě přiměla se na do problému ponořit vlastními silami. Auto bylo 6x v servisu, bez výsledku.

Tak jsem jedno páteční odpoledne po návratu z práce začal postupně odmontovávat jednotlivé části karoserie a hledat, v čem by mohl problém s klepáním být, kolo, nadkolí (kolo jsem namontoval zpět, pak interiér, atd ..) Vždycky jsem něco udělal a jel pomalu po hrbolaté cestě tady u nás. Nebudu to dlouho protahovat. Zabralo to asi 30 minut, než jsem přišel na to, že to dělají zadní sedadla. Respektive jejich zámek. Zámek zadních sedadel zapadá do takové ohnuté ocelové kulatiny, která je přivařena k podběhu. Zadní dělená sedadla se při přejezdu nerovností rozkmitají a ten zámek o již zmíněnou kulatinu sice mikroskopicky, ale klepe. Tyhle vibrace se přenáší do podběhu, který funguje jako skvělý reproduktor. Vyřešilo to 10cm obyčejné transparentní lepící pásky, kterou jsem ve dvou vrstvách omotal kolem kulatiny, na kterou dosedá zámek a je klid. Je to naprosto jiné auto. Zbytek pátečního večera jsem pak jezdil po okolí a poslouchal to ticho :) Všem doporučuji udělat to na 508 taky, i když se vám tam třeba nezdá nic tak hrozného. jel jsem jednou novou 508 a ten zvuk tam byl taky, i když ne tak markantní jako u mého auta.

 

A teď mi povězte, jak je možné, že 6x záruční servis (ve dvou servisech) nedokáže vyřešit to, co já obyčejná trubka za 45minut i se zpětným složením všeho zpět? Oni tomu musí rozumět, mají 1000x víc zkušeností, než mám já, je jich víc, já jsem jezdil, poslouchal i zkoumal sám, .. mě napadá jediný rozdíl. Já měl tu motivaci to vyřešit, prostě jsem chtěl .. no a to je asi problém všech dnešních servisů, no vlastně nejen servisů.

 

Takže abych to shrnul, po 80tis km, 2,5 letech provozu mám konečně auto, do kterého mě neštve každé ráno sedat, protože na prvním sebemenší nerovnosti zase uslyším ono "trrrrr" "trrrr" .. škoda jenom, že jsem si to nakonec musel najít sám... kdybych nečekal na konec záruky a pustil se do toho hned, mohl jsem si ušetřit spoustu nervů. Teď mám 2,5 roku na to abych vymyslel, jaké další. Protože nová 508 to nebude...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...