Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Hawkeyho 508SW - klepání definitivně vyřešeno


hawkey

Recommended Posts

Tak včera skončilo mé dva měsíce trvající čekání, den D, a já se stal hrdým uživatelem bílé 508SW 2.0HDI AUT6 ve verzi ACTIVE, doplněné o 17\" kola, WipNav+, bezklíčkové otevírání a startování vozu. Žádná extravagance, prostě normální, lehce umírněné ale velmi pohodlné a příjemné praktické auto. Je to první auto, kde jsem na tachometru viděl stav 1,2km :) Foto doplním o víkendu ;) [upravil dne 23/3/13 16:25 od hawkey] [upravil dne 26/7/13 21:07 od hawkey]

Upraveno uživatelem hawkey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

První servis: tak první servis ve stavu km 163 :) V pondělí mám domluvený první záruční servis na P508SW :) Jde teda jen o ostřikovače. Protože jsem na auto čekal víc jak 2 měsíce, měl jsem dost času přečíst si zde spoustu věcí o P508. Když jsem četl o špatném ostřikování, tak jsem si říkal \"mě se to už týkat nebude, na nová auta montují už správné trysky ... \" no a není tomu tak. Pán v servisu se po slovech 508 a ostřikovač jenom usmál a odevzdaně říká \"v pondělí mi přivezte auto, za chvilku to bude hotové\" .. tak jsem se ho ptal, jak je možné, že auto vyrobené 17.1.2013, tedy skoro dva roky po začátku výroby a nejméně rok po tom, co se o problému ví má pořád špatné trysky ostřikovače, on se jen tak usmál a mírně s žertem říká \"já si myslím, že prostě jenom čekají, až jim na skladě dojdou ty původní\" ... :) to mě docela pobavilo .. upřímně kdybych nečetl tady to fórum, asi bych chvilku váhal. Ale protože jsem to tu četl, tak jsem šel na jisto :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stefano: no lepší něco, než nic :) Teď je to prakticky nepoužitelné nad 70km/h .. respektive na to, abych umyl horní část okna vypotřebuju tak 4 deci kapaliny :) Auto už je umyté celé, kapalina teče skoro až na zadní okénka a flek před očima mám pořád :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

davidekcz: neee, všechno ostatní funguje zatím na jedničku. Hlavně z té automatické převodovky jsem fakt unešen .. řadí to naprosto skvěle .. trochu jsem se toho bál, ale zcela zbytečně. A taky těch 120kW a o cca 100kg míň je poznat proti 93kW, co jsem měl ve 407 ...

Edit: aby to nevypadalo, že si stěžuju :) 407 jsem dneska předával a skoro jsem uronil slzu :)

[upravil dne 8/2/13 20:53 od hawkey]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no byl to upřímně ten hlavní důvod, proč jsem 407 opustil .. párkrát jsem se projel v BMW5 a začalo mě to řazení hrozně štvát ..

Ano, pro francouzský trh se dělala sociální verze 93kW, protože oni mají pojistku podle výkonu. Měl by to být úplně stejný motor, jenom elektronicky omezený výkon.. já si myslím, že to byla spíš papírová záležitost .. nikdy jsem to nijak neřešil...

Ve VINku to má ne RHR, ale RHL

[upravil dne 8/2/13 20:58 od hawkey]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska proběhla výměna trysek ostřikovače. Sice nejsou rozprašovací, ale zase pro změnu alespoň dostříknou na sklo :)

Mimo to jsme se shodli na tom, že něco na zadní nápravě klepe .. bohužel zatím není známo co a co s tím :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...