Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupe auta


mirek03

Recommended Posts

Tak sem byl dneska projet v bazarku P 406 1.8 /vykon66kW/ a mam dotaz: 16V je urcite lepsi nez ta obyc 406 ze??jaky ma tedy vyhodu ta 16V??Pojede to lip?(asi se ptam blbe ale potrebuji poradit)!!jde mi o to zda koupit tu obyc 1,8 nebo si radeji sehnat ten 16V nebo snad 2litr???V cem se projevi ta 16V?Jako zavodnik jezdit nemusim ale predjizdet obcas ano :super Tak co bude nejlepsi?? Od kolika otacek radit???Byl sem zvykly jezdit v aute bez otackomeru tak si nejsem jisty... :myslim Diky za info..Snad me tady neukamenujete :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mirek03

Tak sem byl dneska projet v bazarku P 406 1.8 /vykon66kW/ a mam dotaz: 16V je urcite lepsi nez ta obyc 406 ze??jaky ma tedy vyhodu ta 16V??Pojede to lip?(asi se ptam blbe ale potrebuji poradit)!!jde mi o to zda koupit tu obyc 1,8 nebo si radeji sehnat ten 16V nebo snad 2litr???V cem se projevi ta 16V?Jako zavodnik jezdit nemusim ale predjizdet obcas ano :super Tak co bude nejlepsi?? Od kolika otacek radit???Byl sem zvykly jezdit v aute bez otackomeru tak si nejsem jisty... :myslim Diky za info..Snad me tady neukamenujete :mrk

Neznám teď z hlavy přesný údaje o výkonech, ale 16V jsou obecně silnější. Výkonový spektrum mají ale posazený do vyšších otáček, takže je o něco větší i spotřeba. Jestli uvažuješ o sedanu a nepotřebuješ raketu, jdi spíše do 1.8 16V. Já jsem pro kombíka volil 2.0 16V, přece jenom, když to naložím tak je každej íhaha dobrej :-) Jestli chceš raketu, tak se dělali i 2.0T ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 1.8 16i ventilek a spokojenost. Je fakt že výkon je ve vyšších otáčkách (4000 < ), ale klidně můžeš jezdit do 3000 a motůrek si s tím umí taky poradit. S tou spotřebou to není zase až tak horký. Když jezdím slušně do 120km/h tak 6,5 - 7 litrů. No a když se chci řádně projet nebo někoho rychle předjet, stačí podřadit. :super

[upravil dne 8/7/05 Dave_k]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dave_k

Mám 1.8 16i ventilek a spokojenost. Je fakt že výkon je ve vyšších otáčkách (4000 < ), ale klidně můžeš jezdit do 3000 a motůrek si s tím umí taky poradit. S tou spotřebou to není zase až tak horký. Když jezdím slušně do 120km/h tak 6,5 - 7 litrů. No a když se chci řádně projet nebo někoho rychle předjet, stačí podřadit. :super

[upravil dne 8/7/05 Dave_k]

Mám mimo město tak 8-9 l

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, ja porad 8,5l/100Km s LPG (kombinovana jizda mesto/mimo, bez katu). Benzin jsem nikdy nezkousel.

Jinak si myslim, ze v tak tezkem aute bude 1.8 8V 66KW liny. S vykonem u 16V jsem celkem spokojenej, jen si musis zvyknout treba 2 rychlosti podradit a trosku to vytocit, kdyz chces rychleji predjet. Pak to jede celkem slusne. Oktavce 1.9TDI 81KW s tim natrhnes .... , ale musis to tocit co to jde :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mirek03

Tak sem byl dneska projet v bazarku P 406 1.8 /vykon66kW/ a mam dotaz: 16V je urcite lepsi nez ta obyc 406 ze??jaky ma tedy vyhodu ta 16V??Pojede to lip?(asi se ptam blbe ale potrebuji poradit)!!jde mi o to zda koupit tu obyc 1,8 nebo si radeji sehnat ten 16V nebo snad 2litr???V cem se projevi ta 16V?Jako zavodnik jezdit nemusim ale predjizdet obcas ano :super Tak co bude nejlepsi?? Od kolika otacek radit???Byl sem zvykly jezdit v aute bez otackomeru tak si nejsem jisty... :myslim Diky za info..Snad me tady neukamenujete :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mirek03

Tak sem byl dneska projet v bazarku P 406 1.8 /vykon66kW/ a mam dotaz: 16V je urcite lepsi nez ta obyc 406 ze??jaky ma tedy vyhodu ta 16V??Pojede to lip?(asi se ptam blbe ale potrebuji poradit)!!jde mi o to zda koupit tu obyc 1,8 nebo si radeji sehnat ten 16V nebo snad 2litr???V cem se projevi ta 16V?Jako zavodnik jezdit nemusim ale predjizdet obcas ano :super Tak co bude nejlepsi?? Od kolika otacek radit???Byl sem zvykly jezdit v aute bez otackomeru tak si nejsem jisty... :myslim Diky za info..Snad me tady neukamenujete :mrk

1.8 16V má 81KW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Láďo, Ty ses teda rozepsal, ale proč nám tutéž informaci sděluješ tolikrát po sobě, to nechápu.

P.S. Když použiješ EDIT tlačítko, tak Ti to nabídne smazat příspěvek a můžeš v tom udělat pořádek. Jinak vše v dobrým, každej se nějak učil a nikdo učenej z nebe nespad - ber to jen jako radu. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mirek03

to uz by bylo jedno..hlavne ze to bude mit vice koniku i poniku :-) nez ta 1,8 s 66kW

bude velky rozdil ve spotrebe 1,816V a toho 2l???? I kdyz by byla vyssi spotreba vrati se mi to ve vykonu???:myslim

Spotrebu bych tolik neresil, tam zas takovy rozdily nebudou, spis si spocitej ten silenej rozdil v povinnym ruceni mezi obsahem 1.8 a 2.0.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Petr X

Původně zaslal: mirek03

to uz by bylo jedno..hlavne ze to bude mit vice koniku i poniku :-) nez ta 1,8 s 66kW

bude velky rozdil ve spotrebe 1,816V a toho 2l???? I kdyz by byla vyssi spotreba vrati se mi to ve vykonu???:myslim

Spotrebu bych tolik neresil, tam zas takovy rozdily nebudou, spis si spocitej ten silenej rozdil v povinnym ruceni mezi obsahem 1.8 a 2.0.

To je fakt. Ale u Český to mám na splátky a bez navýšení, takže se to dá přežít ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...