dejnna Odesláno 27. leden 2013 Sdílet Odesláno 27. leden 2013 Zdravím peugeoťáky. Mám problém se žárovkami H7 v předních světlech. Nedávno jsem nasednul nastartoval a nešly mi stáhnout el. okna, ani jedno ani jedním ovladačem. Myslel jsem že jsou zamrzlý tak jsem neřešil. Pak mi to na křižovatce málem chcíplo to už jsem se divil, a po dalším nastartování to zase drželo volnoběh 1200-1300 otáček (jako když jsem kdysi odpojil baterku na dýl a vymazala se řídící jednotka) a okna fungovaly, no a večer jsem zjistil že nesvítím (jen pravé dálkové). Tak jsem nakoupil na benzínce žárovky (H7 NARVA jedna za 145Kč ). Druhý den jsem vyměnil odzkoušel a svítilo to, ale nastartuju, rozsvítím, cca 5 vteřin a bylo po nich, zkusil jsem dálkový ty zablikaly a konec (parkovačky svítí). Předpokládám nějaké přepětí (ještě jsem neměřil), stejně auto asi půjde někam do servisu protože elektrika jde mimo mě, tak jsem se chtěl jen zeptat kde začít, proměřit napětí=jasný, a dál? diagnostika? nebo nějaký nápad? nesetkal se s tím někdo? vůbec nevím co to může být. Jo a jde o Peugeot 406 r.95 2.0 sedan. Díky moc všem které by něco napadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 27. leden 2013 Sdílet Odesláno 27. leden 2013 Tak určitě změřit napětí, zkontrolovat kostry atd. zadní světla jsou OK?? Muže být vadný regulátor v alternátoru, baterka, nebo taky jen blbej kontakt na baterce, zaoxidovanej, volnej atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dejnna Odesláno 27. leden 2013 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2013 Zadní jsou v pohodě, kostry nevim jak mam zkontrolovat , baterka je asi pul roku nova (EXIDE) kontakty jsem zkusil dotahnout a drží, jestli je čistej se jdu hned podívat. A jak jsem vyčetl tady na foru tak jsem kouknul i na konektory ve světlech a ty jsou jako novy. A na aletrator ja uz potrebuju servis .) [Edited on 27/1/13 15:48 by dejnna] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 2. únor 2013 Sdílet Odesláno 2. únor 2013 zapoj si tam nekam voltmetr. ja tam mam levnej z Ciny zapojenej po otoceni klicku. vidim jakykoliv zmeny. poznas co dela altik. pokud by hodnoty litaly nebo jinak blbly, je jasny ze to chce vyzkouset jinej altik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 2. únor 2013 Sdílet Odesláno 2. únor 2013 na 100% přebíjí a H7 jsou na to hodně háklivé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dejnna Odesláno 3. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. únor 2013 tak to bylo v servisu a byl to alternator. chlap co ho opravoval rikal ze to bylo predtim neodborne opraveny a snad ze je to alternator z mercedesu vito nebo jen nejaky soucastky moc jsem ho nepochopil. Diky vsem za rady, tohle bych stejne ja nezvladnul opravit jo a taky rikal ze to do baterky posilalo 18V a 90A tak doufam ze to vydrzela najel jsem s tim cca 40km [Edited on 3/2/13 16:14 by dejnna] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 3. únor 2013 Sdílet Odesláno 3. únor 2013 Aj dost 18 V , skoro vsetko je stavane na 12 - 14 V, pri 18 V to malo vsetko vyletiet do ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 3. únor 2013 Sdílet Odesláno 3. únor 2013 no to vis, neni to zadna plecka. je to Peugeot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 3. únor 2013 Sdílet Odesláno 3. únor 2013 elektronika v poho znesie 18 V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 4. únor 2013 Sdílet Odesláno 4. únor 2013 no to vies, ako ked do ziarovky na 220 pustis 380. chvilu to svieti, a potom je koniec. este +2 V je ok, ale o 6 V, .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. únor 2013 Sdílet Odesláno 4. únor 2013 mam na mysli elektroniku rj a podobne nie ziarovky a sportrebice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 4. únor 2013 Sdílet Odesláno 4. únor 2013 Kazda slozita elektronika ma regulator napeti a ten zvlada vic nez by clovek rekl. treba zrovna RJ ma mozna pracovni napeti 6 V a z 12ti a vejs to reguluje elektronicka soucastka. pak by dalo logiku ze to vydrzí vice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.