lumpma Odesláno 26. leden 2013 Sdílet Odesláno 26. leden 2013 Ahoj Neví někdo kde a za kolik se dá sehnat předřadný odpor ventilátoru? jsou tam dva jeden mají v ACI ( a ten jsem i koupil) je to 0,54 Ohm, no bohužel já potřebuju ten druhý s 0,8 Ohm. http://www.aci.cz/09007599q-predradny-odpor-ventilatoru-chladice-klimatizace-0-54-ohm-original_d124099.html Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavoj Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 orig číslo peugeot 1267 E3 ted jsem to objednával 0,8 ohmu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 to mám možná v krabici v garáži... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kindo Odesláno 25. leden 2015 Sdílet Odesláno 25. leden 2015 Cawko Oddie, mel bych zájem o předřadný odpor Peugeot 406. co máš v krabici. Je k mání??? Odpově prosím na : kindo@volny.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. leden 2015 Sdílet Odesláno 25. leden 2015 Nějaký tu ještě bude. Myslím, že jsou tam dva, každý má jinou barvu, tak který? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 26. leden 2015 Sdílet Odesláno 26. leden 2015 Viď prvý príspevok.....já potřebuju ten druhý s 0,8 Ohm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kjubik Odesláno 9. červen 2015 Sdílet Odesláno 9. červen 2015 dobrý den, dnes ráno mi zničeho nic zapl ventilátor naplno. vůbec nešel ovládat. přidávat, ubírat, ani při zapnuté klimě. prostě furt točil na maximální otáčky. mrkl jsem teda na forum a zjistil, že by to mohl být regulátor ventilace. jal jsem se tedy do rozborky. vyndal jsem ventilátor a poté regulátor. jak teď zjistím, jestli je ten regulátor KO. jedná se o tady tuto http://aci.cz/4300b301a-regulator-vnitrniho-ventilatoru-pro-automatickou-ac_d126486.html mám 406 hdi z roku 02 mux a digi klimu děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. červen 2015 Sdílet Odesláno 9. červen 2015 Nerozdělával jsem ho, ani neviděl. Když ho rozděláš, tak ohmmetrem zkontroluj výkonový tranzistor, zda není ve zkratu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjtwister Odesláno 10. červen 2015 Sdílet Odesláno 10. červen 2015 Měl jsem nedávno to samé. Midloch mi poradil, že bude v háji tranzistor, co je nalepený na ten chladič. Stojí asi 50kč, nechal jsem ho vyměnit a regulátor od té doby asi půlroku zatím běží. Je důležité ho hlavně kvalitně přilepit teplovodivou pastou na ten chladič, protože to bude asi celý problém těchto poruch. Pasta časem vyschne a tranzistor se neuchladí. Tento jsem kupoval: http://www.gme.cz/unipolarni-tranzistor-irfp064n-to247ac-p213-168 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kjubik Odesláno 10. červen 2015 Sdílet Odesláno 10. červen 2015 Měl jsem nedávno to samé. Midloch mi poradil, že bude v háji tranzistor, co je nalepený na ten chladič. Stojí asi 50kč, nechal jsem ho vyměnit a regulátor od té doby asi půlroku zatím běží. Je důležité ho hlavně kvalitně přilepit teplovodivou pastou na ten chladič, protože to bude asi celý problém těchto poruch. Pasta časem vyschne a tranzistor se neuchladí. Tento jsem kupoval: http://www.gme.cz/unipolarni-tranzistor-irfp064n-to247ac-p213-168 díky za radu a máš ten stejný jak jsem dával do odkazu? je až úplně skoro na přepážce mezi motorem pod palubovkou je totiž ještě jeden asi ze starších modelů a ten je přímo na těle ventilátoru. dnes pojedu za švagrem, ten se trochu vyzná, tak by byl určitě schopný to předělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjtwister Odesláno 10. červen 2015 Sdílet Odesláno 10. červen 2015 (upraveno) Určitě mám ten samý, co ty. Mám taky MUX. Krabičku se zelenými konektory, co je mezi ventilátorem a středovým tunelem a je přístupná u spolujezdce na přepážce u motoru a na hraně středového tunelu. Ventilátor si ani nemusel kvůli tomu vytahovat. Upraveno 10. červen 2015 uživatelem mjtwister Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kjubik Odesláno 16. červen 2015 Sdílet Odesláno 16. červen 2015 TAKŽE ZÁVADA ODSTRANĚNA, VYMĚNĚN TEN TRANZISTOR A ZASE ŠLAPE JAK MÁ. OPRAVA STÁLA CCA DESETINU TOHO CO NOVÝ ODPOR DĚKUJI ZA RADY mjtwister Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.