Pe.Tr Odesláno 13. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2016 Delal jsem v autorizaku s peugeot,citroen a hyundai znackami a 5w30 ineo ecs pro PSA a ineo mc3 pro hyundai PSA používá do FAP/DPF eloys nebo podobne močoviny Hyundai močovinu nemá pracuje s bohatší směsí (defakto dpf/fap prikrmuje naftou) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JacobHot Odesláno 13. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2016 Nakonec jsem vzal ten mobile1 5w30. Vyzkouším a max vyměním za jiný. Filtr jsem objednaval Purflux. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira206 Odesláno 13. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2016 Mám 7 let 407 100 kw hdi,najeto 298 tis ,původní FAP a olej dávám podle servisky Total 5w40 po cca 12-14 tis kilometrech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 13. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2016 no,a jeto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtsax Odesláno 21. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2016 test oleja za mrazu zase rusak https://www.youtube.com/watch?v=JtnBVz4nf3Q Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomason Odesláno 6. březen 2017 Sdílet Odesláno 6. březen 2017 JacobHot Já rozumím tomu jak to s těma olejema myslíš. Pro auto je daná norma z doby výroby. Takže já dnes po prostudování dávám jiný olej než předepisuje výrobce, protože oleje se vyvinuli už někam dál za těch 12let co auto jezdí ale papírovou normu nikdo neaktualizuje. Udělá se jednou na nový auto a tím to pro výrobce končí. Osobně dávám na 2,7hdi Castrol Edge TD titanium fst - splňuje normu ACEA C3 což je dnes nej norma pro oleje pro motory s FAP a výrobce doporučuje normu ACEA A3/B4 jenže to už je zastaralé. Takže za mě, určitě půjdu s dobou a budu dávat normu C3 a výrobce si vyberu toho, kterému věřím. C3 norma produkuje málo sazí oproti jiným olejům a tím pomáhá méně znečišťovat FAP. Protože olej má vliv na fap, úplně každý auto papá olej, některý pár ml a jiní x litrů. No a čím více bude papat olej, tím více olej ovlivňuje FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 24. srpen 2017 Sdílet Odesláno 24. srpen 2017 zdravím.. četl jsem hodně sporů a dohadů.. primárně se řeší FAP.. řeším co nalít za mazadlo jezdím dálky/město nájezd za rok kolem 15k 1.6HDI 80kw a jde mi aby olej odpovídal tomu co dělám s autem neříkám že chci FAPko zasrat ale motor je mi milejší jak komín.. budu rád za každou radu eventuálně pokuď má někdo stejné smyšlení tak díky za tvé poznatky a zkušenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
popest Odesláno 24. srpen 2017 Sdílet Odesláno 24. srpen 2017 Není nad čím diskutovat. Mobile 1 5W30 ESP. Splňuje PSA normu, ale má normální HTHS viskozitu. Nic lepšího nenajdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 24. srpen 2017 Sdílet Odesláno 24. srpen 2017 v tuto chvíli tam mám 10W40 po předchozím majteli co ho tam dával... ale chci se pustit do výměny sám a tak řeším co a jak + mě znervoznujě usazenina co zůstava ve vaně.. ještě se zeptám jaký filtr ? starline tam dávat nechci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
popest Odesláno 24. srpen 2017 Sdílet Odesláno 24. srpen 2017 Filtr dávám zásadně originál. Není totiž moc drahý. Kupuji na citroeny.cz Na zbytek oleje si vyrob odsavacku a zkus to odsat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtsax Odesláno 24. srpen 2017 Sdílet Odesláno 24. srpen 2017 (upraveno) http://www.liqui-moly.sk/mazaci-pripravky/motorove-4t-oleje/pro-automobily/synteticka-technologie/motorovy-olej-top-tec-4300-5w-30-4100.html A co tak taketo nieco ? tu mate parametre s orig stranky Description Top Tec 4300 is a state-of-the-art, low-ash low-friction motor oil of top quality for use all year round. The combination of unconventional basic oils using synthetic technology together with the latest additive technology guarantees a motor oil that provides exceptional protection against wear and reduces oil and fuel consumption, while ensuring fast oil penetration of the engine. Different vehicle manufacturers require a motor oil with this specification for use with diesel particulate filters (DPF) to ensure the maximum service life of the DPF. Oil change intervals of up to 40,000 km are thus possible, depending on the manufacturer's specifications. Top Tec 4300 is also ideal for use in gas-driven passenger cars (CNG/LPG). Properties - high lubrication reliability - long engine service life - optimum oil pressure under all operating conditions - reduces fuel consumption - rapid oil delivery at low temperatures - high shear stability - smooth engine running - excellent wear protection - tested for turbochargers and catalytic converters - reduces pollutant emissions - outstanding engine cleanliness - optimum stability to aging optimum effectiveness when the product is used unmixed - Specifications and approvals: ACEA C2 ∙ API CF ∙ API SN LIQUI MOLY also recommends this product for vehicles or assemblies for which the following specifications or original part numbers are required: ACEA A1 ∙ ACEA A5 ∙ ACEA B1 ∙ ACEA B5 ∙ Fiat 9.55535-S1 ∙ Honda ∙ ILSAC GF-3 ∙ Mazda ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2290 ∙ Renault RN 0700 ∙ Toyota Technical data SAE class (engine oils) 5W-30 SAE J300 Density at 15 °C 0,850 g/cm³ DIN 51757 Viscosity at 40 °C 60,5 mm²/s ASTM D 7042-04 Viscosity at 100 °C 10,3 mm²/s ASTM D 7042-04 Technical data Viskosität bei -35°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684 Viscosity at -30°C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D5293 Viscosity index 159 DIN ISO 2909 HTHS at 150°C >= 2,9 mPas ASTM D5481 Pour point -39 °C DIN ISO 3016 Evaporation loss (Noack) 9,7 % CEC-L-40-A-93 Flash point 230 °C DIN ISO 2592 Total base number 7,4 mg KOH/g DIN ISO 3771 Sulfate ash <= 0,8 g/100g DIN 51575 Color number (ASTM) L2,5 DIN ISO 2049 Areas of application Optimum for up-to-date diesel and gasoline engines with multi-valve technology and turbocharging, with and without charge air cooling and diesel particulate filter (DPF). In addition to use in various vehicles from Peugeot, Citroen, Honda, Toyota and Fiat, Top Tec 4300 can be used in vehicles from other manufacturers that require a motor oil with this specification. Application The operating instructions of the vehicle and engine manufacturers must be followed. Full effectiveness can only be ensured when the product is not mixed! Available pack sizes 1 l Canister plastic 3740 D-F-I Upraveno 24. srpen 2017 uživatelem rtsax Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
popest Odesláno 24. srpen 2017 Sdílet Odesláno 24. srpen 2017 (upraveno) Tohle je porad do kola... Proc nad tim porad spekulujete? Bud tam lejte klasiku Total a jemu podobne (coz je traba i ten Liqui-Moly...) nebo, pokud chcete neco lepsiho co vic chrani motor proti opotrebeni, tak ten mobil 1. Je to jediny olej s PSA normou, ktery nema snizenou HTHS viskozitu. Oleju s normalni HTHS (ACEA C3) je spousty a urcite nektere maji i lepsi parametry nez ten Mobil 1, ale osobne nemam koule na to tam nalit neco, co je v rozporu s predpisem vyrobce. Pro tyto pripady si nechte poradit na olej foru, kde jsou lidi co maji cas a chut jednotlive normy studovat a porovnavat. Urcite existuje i jina norma, ktera plne pokryva PSA + neco na vic. Uz se to tu ale resilo. Zasírat forum vyctem parametru pres pul obrazovky asi neni treba... Upraveno 24. srpen 2017 uživatelem popest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 25. srpen 2017 Sdílet Odesláno 25. srpen 2017 Total Quartz ineo ecs 5w30. Mobil nepovazujem za nejake super oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 25. srpen 2017 Sdílet Odesláno 25. srpen 2017 popest: A viděl jsi ten test, co je na YT, když tak doporučuješ Mobil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
popest Odesláno 25. srpen 2017 Sdílet Odesláno 25. srpen 2017 To jsem nevidel. Diky za odkaz. Resil jsem to loni v listopadu to jeste ty videa nebyla. Neumim zhodnotit jakou vypovidajici hodnotu ma takovy test. Ja zustavam u Mobil 1... ne kvuli tomu, ze to je Mobil 1, ale kvuli te HTHS viskozite... az takovy olej udela Total, klidne koupim Total. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 25. srpen 2017 Sdílet Odesláno 25. srpen 2017 Právě, jestli ono to číslo HTHS viskozity nebude opravdu jen číslo, když tak koukám na to opotřebení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 25. srpen 2017 Sdílet Odesláno 25. srpen 2017 teď jsem úplně mimo.. každopádně se řeší úplně druhá věc.. nikdo se "nebavi" o motoru ale všichni řeší normu kvůli FAP mimochodem když se tam lilo 10w40 nemám ho tam nechat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 25. srpen 2017 Sdílet Odesláno 25. srpen 2017 Dej tam Total Quartz ineo ecs 5w30. Nic tím nepokazíš. Je to olej předepsaný výrobcem pro tvůj motor i kvůli FAP filtru. MJSytic ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 25. srpen 2017 Sdílet Odesláno 25. srpen 2017 10W40 pro 1.6 HDi je špatně , ať už FAP má, nebo nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 25. srpen 2017 Sdílet Odesláno 25. srpen 2017 No znám jednoho, co má 1,6HDI 66kW (9HX) a jezdí právě na Quartz7000 a auto si za těch 300tis zatím nestěžovalo Ale sám do toho samého dávám raději Q9000 5W40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.