brevla Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Kmitá mi rafička na tachometru, že ani nevím kolik pořádně jedu. Já vím není to na závadu ale teď když nás poliši všude sledují tak mi to dost vadí (nemusím je zrovna sponzorovat). Nevíte někdo co s tím? U otáčkoměru mi to nedělá. Dík Brevla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Možná se posunul náhon tachometru, pokud si s tím už někdo hrál a málo to narazil.Náhon není nijak šroubovaný, je pouze naražený na tachometru, kde drží v drážce .Případně se v tachometru odrbala kolečka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Nebo už je špatný to lanko k tachecu. Otáčkoměr je digitální a proto to nikdy nebude dělat, nechápu proč nedělali digtální tachometry (BMW je má snad od roku 82)... Když sme u toho: nedá se to nějak předělat? Já už mám druhý lanko a pořád to lítá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvg Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 Zkontroluj, jestli to lanko není také nějak pokroucené nebo moc ohnuté. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 Může být taky vymačkané uložení lanka přímo v tachometru, pokud se pamatuju, je tam čtyřhran, takže to může prokluzovat. Druhá strana náhonu v převodovce asi poškozená nebude. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoby Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 zkuste do toho bowdenu nakapat trochu oleje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bůček Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 Taky bych to viděl na posunutej náhon tachometru-stalo se mi to několikrát. Taková ta koule ,která je na náhonu navlíklá( těsní prostor mezi motorovým prostorem a kabinou popojela dolu a popotáhla celej náhon.Tak jsem jí párkrát zastrčil zpátky a když to zase sjelo-tachometr kmital a nakonec přestal fungovat úplně,tak jsím jí tam zarazil pořádně a zalepill páskou na koberce a od tý doby mám pokoj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crack Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Měl bych taky jeden dotaz ve 205ce mám přístrojovku bez otáčkoměru a nejde mě dení počítadlo,když zmáčknu tu tyčku,tak ty čísla jen trošičku hrknou,ale nepootočej se?nevíte někdo co s tím?zatím sem to nerozdělával,nerad bych to rozdál a nevěděl co s tím.Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Asi máš ulomené táhlo k , nevím jak to nazvat, asi vidličkou, která po zmáčknutí nulování vynuluje denní počítadlo.Proto Ti to jen cukne.Není jiného zbytí, než to rozebrat a slepit, ale blbě se to lepí, chce to spešl lepidlo.Mě se tohle podařilo u 405 a až 4-tý druh lepidla byl ten pravý. Nebo budeš mít štěstí, a jen ta \"vidlička\" vypadla z uložení [upravil dne 3/7/05 Swallow] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crack Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 a nedá se ta vydlička normálně koupit?nevím jestli to lepení bude mít dlouhýho trvání Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Tezko, jedine s celym tachometrem.Pravdepodobne se ulomila ploska, do ktere se opira ta tycinka.Podivam se, jakym lepidlem jsem to lepil.Ono to drzelo i dva roky, pak jsme auto prodal.Jen to pak nechce nulovat za jizdy, to jsem delal tak dlouho, az jsme to ulomil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paolo Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 A náhodou nevíš čím by to mohlo být ,když mně nejde vůbec nulovat denní počítadlo km??Ale pro změnu tachometr ukazuje bez závad.Dík za ti poznatek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 To je pravděpodobně to samé, viz.předchozí příspěvek, jenže je to víc ulomené a tedy už ta tyčka od nulování projede pod tou \"vidličkou\", které se ani nedotkne a tedy se ani trochu nepohnou čísla denního měřiče.Chce to rozebrat a slepit nebo sehnat jiný tachometr. Tahle diskuze o nulování denního počitadla je o kousku ulomené umělé hmoty.Koupit lepidlo na polypropylen, teflon a podobné špatně lepitelné plasty, rozebrat palubku, tachometr, najít ulomený kousek plastu a přilepit ho na patřičné místo Pak všechno vrátit do původního stavu a bude to opět nulovat.Jen se to nesmí dělat za jízdy Tedy pokud není v autě elektronický tachometr, ale tam se zase nic neulomí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Přesně tak, měřič trasy mě taky nefungoval, byl tam takovej malej výběžek, kterej se ulomil, tak sem to nejak zbastlil a zase to funguje. Nemělo by se to nulovat za jízdy, jen když auto úplně stojí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr605 Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Původně zaslal: Paolo A náhodou nevíš čím by to mohlo být ,když mně nejde vůbec nulovat denní počítadlo km??Ale pro změnu tachometr ukazuje bez závad.Dík za ti poznatek Třeba já u toho denního počítadla nemám ten nulovací mechanismus vůbec. Měl jsem to rozdělaný koukal jsem na to jako puk. Zřejmě došlo k chybě při stáčení stavu najetých kilometrů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crack Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 proč se to nesmí nulovat za jízdy?a to se nesmí dělat jen u opravenejch,nebo i normálně? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 protože za jízdy se to vlastně natáčí a nějak se to pak seká když do toho člověk mačká Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Může se nulovat za jízdy kdykoli , ovšem jen do doby, než se to ulomí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steve McSteve Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 mal som podobny problem,,, jedine riesenie je vymenit lanko s bogdenom,,, samostatne sa so ani neda kupit,,,,, osvedcila sa mi tato instalacia,,,, vytiahnut kusok lanka z bogdenu zasunut ho zozadu do tachaca,,, potom zalozit koncovku bogdenu na tachac a potom nahodit lanko do prevodovky,,,, skontroluj si,,, aj ked neviem ci to pojde,,, ci nemas nejako poskodene ozubene kolieska pri prevodovke,, kde ide to lanko,,,, tot vsio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hics Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Ale je ještě i jiné řešení. Docela elegantní a funkční. Mrkněte sem: http://sweb.cz/Rmundi/IMG_0006.JPG http://sweb.cz/Rmundi/IMG_0053.JPG http://sweb.cz/Rmundi/_MG_0001.JPG http://sweb.cz/Rmundi/_MG_7062.JPG http://sweb.cz/Rmundi/_MG_7074.JPG Auto už mi sice nepatří, ale trochu sem se na tom vyřádil, tak mi tu nevykládejte, že to nejde...:super:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.