straki007 Odesláno 10. únor 2015 Sdílet Odesláno 10. únor 2015 Mozna dva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 10. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2015 Spis 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307 2.0 16V Odesláno 20. únor 2015 Sdílet Odesláno 20. únor 2015 Krasavec ! A silák ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grlik Odesláno 23. březen 2015 Sdílet Odesláno 23. březen 2015 Spis 3Ahoj Mám dotaz na coupe s V6 hlavně co se týče spotřeby. Za kolik se s tím dá jezdit? A taky jak se s tím velkým těžkým autem v zimě slyšel jsem že nic moc. Mám teď možnost jedno koupit. Děkuji za cenné rady. Ing. Jan Zamarský odesláno z Sony Xperia Z Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 23. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2015 počítej cca 10l/100km ........ dálková klidně pod 8 ..... po městě i 12 , v zimě v poho ale na nějaké šplhání po horách atd. to určitě není.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 18. březen 2016 Sdílet Odesláno 18. březen 2016 Už skoro rok bez aktualizace máš ten krám vůbec ještě ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor010 Odesláno 24. červen 2016 Sdílet Odesláno 24. červen 2016 Čaute. Tento týždeň som sa bol pozrieť na jedno 407 coupe 2.7 HDI. Po naštartovaní asi dve sekundy v motore klepalo a potom to už bolo OK. Jazda sa mi tiež zdala v pohode no v obci, kde je 50 sa to veľmi vyskúšať nedalo Vedel by mi niekto povedať čo by to mohlo značiť? Kolega, ktorý sa bol na auto so mnou pozrieť zhodnotil, že by to mohlo byť nastavovaním ventilov. Dík za odpoveď. Rikic339 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atimaster Odesláno 7. srpen 2017 Sdílet Odesláno 7. srpen 2017 Pěkný kousek, za kundolapku mam spíše 307 CC co mám v avataru, ale toto taky moc pěkný. Ted se dívám a jedno mám vytipované, o vikendu se na něj pojedu podívat. S RT4 s displayem, bez navi se ani nedívám. Co se týče toho klepání v motoru 2 sekundy, to je většinou, když auto dlouho stojí a olej je slitej ve vaně a než se promaže po startu, tak to trvá cca 2-3 vteřiny, pak už je vše ok. Toho bych se nebál. spíše bych se toho bál, kdyby to dělalo po každem startu několikrát za den, to už by něco špatně bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 7. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2017 No v té tvoji "kundolapce" ale v ropě jezdí moje žena ....... takže pro mě CC není až tak ojedinělý kousek...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 7. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2017 (upraveno) V 18.3.2016 at 20:35, StibTo napsal: Už skoro rok bez aktualizace máš ten krám vůbec ještě ? Twl po roce a pul sem si všiml že mi někdo do vlákna psal....to je goool ano ten krám pořád mám a pořád mít budu....do té doby než se vrátí V6 v naftě zpátky do nabídky......takže mi asi zůstane..... PS: Já už mám dávno jiný smysl života....má o 2 kola míň a jen o litr menší obsah Upraveno 7. srpen 2017 uživatelem Přema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 Přema: tak pokud budeš chtít zůstat u PSA aut, tak se V6 v naftě už asi nikdy nedočkáš u novějšího.. :/ Brzo budeme rádi, že bude aspoň 2.0 a 4válec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 Taky to nevidím moc růžově, no leda poohlédnout se po jiné značce, kde se ještě z downsizingu nepo_srali Také se pomalu rozhlížím, ale není spěch. Akorát u mě teda ještě výhradně benzín, smradlák mi do domu nesmí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gronholmm Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 (upraveno) Ona ještě nějaká taková značka existuje? Upraveno 8. srpen 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 gronholmm : to víš, že existuje třeba BMW má pořád aspoň řadový šestiválce i bez turba. Tak i japonci pořád ještě mají rozum a vědí že objem je i víc jak 2litry Ale nebudeme tu zas..írat vlákno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 @gronholmm jistě Krom BMW (kde už také ale řadový šestiválec aby člověk pohledal) třeba Mazda či Toyota. Asi bych se osobně nemaje zkušenost s V6 smířil s tím, že budou "jen" dvoulitry, byť s turbem, ale ať na mě nikdo nechodí s 1.2 nebo 1.0 tříhrnkem, mě nezajímá, zda to jezdí za 5L/100, takovej motor patří do sekačky a basta. @Přema sorry za OT, no aspoň Ti trochu oživujem vlákno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 8. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 V poho.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 Jestli PSA tak třeba 3.0HDI v Boxerovi Nevim jak BMW ale Mercedes má spousty fajn V6,V8,V12..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 8. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 @Pe.Tr Psal sem V6 a ne 4hrnek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rhinos Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 nechci vám brát iluze ale ani bmw už není to co bývalo. A umí pořádně oturbené motory. V Usa dokonce prodává třílitr ve čtyřválci. Na druhou stranu 508GT ještě v původní motorizaci sic v dehtu nebylo špatné auto a zvlášť po faceliftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrikj Odesláno 12. září 2017 Sdílet Odesláno 12. září 2017 Ještě se vrátím k brzdám Přemo. Vím, že jsi řešil různé kombinace a nakonec jsi koupil přední origo v Peugeotu, protože druhovýroba moc nebrzdila. Vzhledem k tomu, že má moje kupé jen něco přes 100tis km, tak předpokládám na zadku origo desky a kotouč. Kotouč má na obvodu vyraženo Brembo a desky jsou od TRW (je tam datumovka 07 tedy rok výroby což sedí). To by mohla být ta origo tovární kombinace. To samé bude platit i pro předek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.