Sellway Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 Nějak se mi to neodeslalo...tak ještě jednou...kromě problému s ABS...(no,vlastně je nefunkční,ale po třech měsících shánění servisu kde by mne už při prohlídce nechtěli okrást,jsem to vzdal a jezdím bez posilovače...akorát se mi objemově zvětšilo pravé lýtko skoro dvojnásobně )...každopádně k tomu mi začíná blbnout i řízení.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spec Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 Taky jsem trošku laboroval před pár dny s ABS a posilovačem. Taky nefungoval, ale opravil jsem to. Tak jesti chcěš poradit, tak se mi ozvi. Myslim, že jsem do toho docela pronik ICQ: 20418146 email: admin@mnt.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 30. červen 2005 Sdílet Odesláno 30. červen 2005 A máš Bendix nebo Bosch? Pokud Bendix, tak si tady něco vyhledej, už jsem o tom tady něco málo trousil. Takže Tvůj problém je, že Ti vůbec nefunguje posilovač? A vrčí Ti ta pumpa po zapnutí klíčku, pokud máš Bendix? Jinak taky jsem ujel pár (set, bohužel) kilometrů bez posilovače a jízda je to o ničem. A je to nebezpečný. Na dálnici jsem to jednou málem nedobrzdil a to jsem jel schválně pomalu a nechával jsem si veliký odstup od aut přede mnou. Ono totiž na to můžeš šlapat jako blázen, ale těch 180 atmosfér v tom okruhu asi nohou nevyrobíš. Já už to zažít nechci. [upravil dne 30/6/05 Petr605] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sellway Odesláno 1. červenec 2005 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Nevím co s tím je...ale otočil jsem klíčkem a šel poslechnout...v motorovém prostoru nic nevrčí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 1. červenec 2005 Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Když otevřeš kapotu, tak před baterkou, směrem k Tobě je plastová krabička a v ní jsou pojistky. Jedna z nich (30A) je na tu pumpu. Zkus se na to podívat případně vyměnit. 1. Pokud se pumpa roztočí, tak poslouchej, jestli se taky vypne (cca po půlminutě). Pokud by se točila pořád a nevypínala se, tak je možný, že máš zavzdušněný brzdy, nebo jsou v háji ty tlakový snímače u pumpy. V tom případě zkus odvzdušnit - na tělese pod nádobkou na kapalinu je asi pět šroubů a pomocí nich to zvládneš. Ale nejdřív dolej kapaliny až po hrdlo nádobky. Pokud to nepomůže, tak vyndej pojistku a scháněj novou pumpu, nebo to dej někomu šikovnýmu, a? zjistí, kde je zakopanej pes. 2. Pokud bude pojistka v pořádku a pumpa se přesto netočí, lehni pod to a u tý pumpy najdi relé - je na spodní straně té destičky, co do ní vedou všechny konektory a je překrytý plastovým deklíkem. Deklík nějak oddělej a uvidíš relé. Při zapnutí klíčku, když není tlak, tak by mělo relátko sepnout - je to krásně vidět. V ideálním případě uvidíš, že seplo a pumpa nepojede. Pak zkus rukou stlačit ty kontakty k sobě, možná se od nich malinko zajiskří a pumpa se začne točit. Pak je náprava jednoduchá: jemným smirkovým papírem očisti ty kontakty a zase je třeba poslouchat, jestli se vypne. Ten motor je schonej údajně shořet, když běží pořád. 3. Bude to všechno uplně jinak... Nechci si dělat reklamu, ale popis pumpy je na mých šestsetpětkových stránkách - viz odkaz v mým podpisu. Jsou tam fotky vyndaný pumpy, fotky toho relé a nějaký kecy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sellway Odesláno 1. červenec 2005 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Díky už jsem natvý stránky koukal....dnes až přijedu k rodičům,tak pod to lehnu...já osobně si myslím že problém bude spíš v lelktrive,nebot jak už jsem se zmiňoval,už když jsem to koupil byla v dezolatním stavu...dráty odnikud někam a naopak...pojistky jsou v motorové části jen dvě...zbytek chybí...jenže jsem nevěděl jaký tam dát,abych něco neodpálil,tak jsem to neřešil...jsou tam tedy jen ty dvě prostřední...každopádně v motoru při sepnutém klíčku nic nezavrčí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 1. červenec 2005 Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 A ještě poznámka: mě to sice nefunguje, ale mám pocit, že ta pumpa taky nespíná, když je málo brzdovky. Na nádobce jsou dva konektory a myslím, že ten spodnější se propojuje buď něčím v nádržce (plovákem??) nebo přímo kapalinou. Ale jistý je, že pokud nejsou ty dva kontakty spojený, tak se relé taky nesepne. Já jsem to propojil natvrdo drátem, protože mě se to nepropojilo, ani když bylo kapaliny po okraj. No hodně štěstí, když bys potřeboval, tak třeba zavolej, třeba budeš mít štěstí a já to zvednu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 1. červenec 2005 Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 pojistky jsou v motorové části jen dvě...zbytek chybí...jenže jsem nevěděl jaký tam dát,abych něco neodpálil,tak jsem to neřešil...jsou tam tedy jen ty dvě prostřední... Podle popisu tady - http://www.peugeot605.net/pojistky.html si tam hoď ty pojistky a budeš mít vyřešených hodně problémů. Tu málou pojistkovou skříňku co je v motoru najdeš úplně dole na té stránce. Pak se mrkni jestli ti sedí i pojistky pod volantem. Tím bych určitě začal. Pokud je v té elektrice takovej bordel, hoď to autoelektrikářovi. Nejsou zas tak drazí a v těchto autech je strašně moc elektriky a v tom se vyzná asi jenom odborník... Je pravda že já sem měl v kufru taky svazek drátů, který byly k ničemu tak sem je vyndal. Nikdy sem nepochopil k čemu to tam bylo protože repra tam nebyly a v kufru jiná elektrika kromě zadních světel snad není. Tuším že byly v levé \"kapse\" v kufru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.