Sellway Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 Může mi prosím někdo poradit co dělat v případě nefunkčního ABS případně co zkontrolovat a na co se zaměřit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 Původně zaslal: Sellway Může mi prosím někdo poradit co dělat v případě nefunkčního ABS případně co zkontrolovat a na co se zaměřit? Kdyz sme u toho, nevite nekdo jak nejlepe na prepinac udelat do kabiny moznost vyrazeni ABS ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spec Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 Původně zaslal: Sellway Může mi prosím někdo poradit co dělat v případě nefunkčního ABS případně co zkontrolovat a na co se zaměřit? Poradíme..ozvi se mi..psal jsem ti to do vedlejšího tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KUBBACHER Odesláno 29. červen 2005 Sdílet Odesláno 29. červen 2005 Moc se v tom nevyznám, ale třeba čidlo může být v háji, je to citlivá věc říkají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 30. červen 2005 Sdílet Odesláno 30. červen 2005 Co jsem tak vysledoval, tak Sellway-ův problém není nefunkční ABS, ale nefunkční posilovač. Pokud by byla chyba v ABS, tak to normálně brzdí (pravděpodobně by svítila kontrolka o selhání ABS na palubovce), ale kola se neodblokují při zablokování. Sellway v ostatních příspěvcích píše, že mu nejde posilovač. A bez posilovače, milí přátelé, kola nezablokujete (aspoň utohoto auta) i kdyby jste při brždění sr.li zelenou vodu. Pro Sellway-e: pokud chceš odpovědět, tak mačkej tlačítko odpovědět, ne nový dotaz. Takový téma \"hmm\" je docela zajímavý, ale blbě se pak sledujou Tvoje reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spec Odesláno 30. červen 2005 Sdílet Odesláno 30. červen 2005 Jo, to jsem si taky vyzkoušel, že bez posilovače u 605 nedostanu kola do smyku i kdybych se po... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sellway Odesláno 1. červenec 2005 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 No,díky za rady....a omlouvám se za ty zmatky...jsem tady ještě taková panna... Nevím zda mi nefunguje ABS či posilovač...každopádně podle rady jednoho fandy tady jsem otočil klíčkem a poslouchal zda v motorovém prostoru něco vrčí(nějaká pumpa snad?...)...nic... Problém vidím spíš v elektrice...koupil jsem 605 3.0 SV za 40 000...krásný kousek na pohled,motorově výborný...tak jsem to pak vezl do servisu a? mi vymění filtry a kapaliny...otevřeli kufr,a nestačil jsem se divit...elektrika úplně zmatená...dráty vedoucí odněkud nikam a odnikud nikam... Jinak od začátku svítili všechny kontrolky...ale postupně den co den nějaká zhasne...auto se asi opravuje samo...jinak si to neumím vysvětlit...nesvítily dálkový...po týdnu najednou svítí v pohodě...snad jen stěrače...ty se zapínají bez mého přičinění...včera mi pravej upadl,tak to není tak nápadný. Jinak s tím brzděním máte pravdu..je to o hubu...a navíc člověk musí před každou delší cestou zajít do posilovny a nakoupit špunty..a pak už stačí jen ucpat všechny tělesný otvory...sednout a vyrazit....a brzdit a brzdit....hi hi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 1. červenec 2005 Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Rozepsal jsem se v jiným tématu, přečti si to. Já bych po mých zkušenostech už na delší (a možná ani kratší) cestu bez fungujícího posilovače nevyrazil. A jestli nevíš, jak to auto brzdí s posilovačem, tak se připrav na to, že až to zprovozníš, tak budeš mít při brždění pořád obličej na skle... Protože na to jak to je těžký to brzdí dost slušně. Tak hodně štěstí při opravě a dej vědět, jak jsi dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sellway Odesláno 1. červenec 2005 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 A ještě jsem zapoměl...k těm kotrolkám...teď už mi svítí jen dvě červený..ale pořád...ty asi nezhasnou.Je to to Péčko a hned vedle vykřičník...Kapaliny mám dost a destičky jsou taky dobrý. A pak ještě občas svítí takovej hrnes s poklicí...když to na mne zablikalo poprvý tak mne napadlo že to snad bude součást nějaký nadstandartní výbavy ( že se snad v kufru něco vaří...nějakej gulášek pro případ hladu ) zastavím...nasávám...žádná vůně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 1. červenec 2005 Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Podle toho, že nejde posilovač a tudíž není tlak v brzdovým okruhu, měla by ještě svítit STOPka, ale když popisuješ tu elektriku, tak si vůbec nejsem jistej. Na týhle adrese http://www.autoelectric.ru/auto/peugeot/wd/wiringdiagrams.htm#5 jsou všechny kontrolky, který se můžou v Peugeotu vyskytnout, tak si tam najdi tu svou a napiš, co to je. Podle toho, co píšeš bych to odhadl na vodu v naftovým filtru, ale to asi u benzínu nebude to pravý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sellway Odesláno 1. červenec 2005 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Takže ke to Handbrake ( ruční brzda ) a Brake system failure ( chyba brzdového systému ). Ta co svítí občas je Coolant level..což bych doslova přeložil jako studenej mravenec na hladině - tedy mravenec utopenec:roll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 1. červenec 2005 Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Coolant level je doslova prelozeno jako vyska chladiciho media... coolant je chladivo ty studeny ante Cili malo vody, nebo blbe cidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 1. červenec 2005 Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Ty dvě brzdový svítěj společně, to je normál. To čidlo na hladinu je pravděpodobně (já to tak mám) přímo na expanzní nádobce vedle víčka, ale nejsem si jist, jak je to u bezínu. A měl by do toho vést konektor na dva dráty a když se to vyndá (u mě jenom vysune trochu větší silou), tak jsou to dva tlustý izolovaný dráty (něco jako svářecí) na konci asi půl centimetru holý. Funguje na principu vodivosti směsi destilky s nemrzkou. Očisti ty holý konce, můžou bejt zoxidovaný. A bez vody bych moc nejezdil. [upravil dne 1/7/05 Petr605] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.