raden Odesláno 10. leden 2013 Sdílet Odesláno 10. leden 2013 Dančák:v Bystřici před 2,5roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 10. leden 2013 Sdílet Odesláno 10. leden 2013 Tak to bude ten důvod.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kroufina Odesláno 10. leden 2013 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2013 Tak jsem to projela a svítí to dál, no nic už jsem objednaná v úterý na dia tak uvidíme.kdyby nebylo té hlášky tak to auto se jeví jako že mu nic není po dálnici 150km/h na čtyřku otáčky mezi 3000-4000 trasa jihlava - loket a zpět spotřeba 6,3l. Nezahulí necukne jde za plynem nesmrdí. Doufám jen že mě to někde nenechá potřebovala bych s tím najet tak asi 200km o víkendu. Jinak díky všem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 10. leden 2013 Sdílet Odesláno 10. leden 2013 chjo. Co jsem psal? Ale neva za zkousku to stalo. Raden: tak to mas good teda:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kroufina Odesláno 19. leden 2013 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2013 tak už to mám spravené, byly to aditiva. Počítač hlásil,že aditiv je ještě 40% ale po bližším zkoumání se zjistilo že tam není ani slza.Tak teď mám dolito tak doufám že to už bude ok. [upravil dne 19/1/13 14:00 od kroufina] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 19. leden 2013 Sdílet Odesláno 19. leden 2013 Uvidíš....hlavně aby tam nalili to co tam má bejt a odklepli to i na diag....kolik si za to dala? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kroufina Odesláno 19. leden 2013 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2013 aditiva 3000,- dia+konfigurace 500,- práce 600,-(ještě mi měnil všechny žhavící svíčky \"nedožhavovaly\"??) těch aditiv byly nějaký dva pytlíky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 19. leden 2013 Sdílet Odesláno 19. leden 2013 Ok tak uvidíš....ale za to co si dala za aditiva bys měla fapoff a navždy pokoj;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
groovred Odesláno 29. leden 2013 Sdílet Odesláno 29. leden 2013 Ok tak uvidíš....ale za to co si dala za aditiva bys měla fapoff a navždy pokoj;) Fapoff za 3000? a kde prosim tě? to by me zajimalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
planner Odesláno 26. únor 2013 Sdílet Odesláno 26. únor 2013 lze poznat u motoru 2.0 HDi 100kW, že právě probíhá regenerace FAP? O víkendu jsem za jízdy slyšel zvuk podobný ventilátoru, ale nezmizel, ani když jsem úplně stáhnul ventilátor topení. Mohlo by to být ono? Mám auto teprve krátce, tak nevím, jestli regenerace funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VyvrHell Odesláno 2. listopad 2016 Sdílet Odesláno 2. listopad 2016 V 9.1.2013 at 17:24, kroufina napsal: Prosím poraďte mi někdo máme 307sw s barevnou obrazovkou s navi. Objevila se mi tam hláška \"riziko ucpání filtru\" vždy po nastartování se to objeví na obrazovce (podobně jako riziko náledí) pak to zmizí a na palubovce mi svítí kontrolka servisu vykřičník v trojúhelníku(oranžově).Dost jsem toho tady o fapu přečetla máme najeto 200050km a nejsme první majitelé s autem jsme najeli asi 30000km nikdy se nic podobného nestalo.Takže jestli to dobře chápu musím teď auto vzít na výlet aby se pořádně ohřálo jet min 60km/h ale nevím jak dlouho někdo píšete 10min někdo půl hodiny jaká je teda ta doba aby mohla proběhnout regenerace? nebo už nám došlo aditivum? nebo fap umřel? Myslíte že byste mi někdo poradil?? Mám ten samý problém na mé 308SW. Zjistil že pytlík s aditivem je prázdný, a zítra by mělo dojít objednané aditivum a pak s tím hned mažu na diagnostiku pro vynulování a doufám že hláška zmizne. Tento topic mi vstříkl novou naději do žil, že nebudu muset měnit FAP. No uvidíme... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 2. listopad 2016 Sdílet Odesláno 2. listopad 2016 VyvrHell: Mimochodem, koncovku vyfuku mas cistou nebo cernou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VyvrHell Odesláno 3. listopad 2016 Sdílet Odesláno 3. listopad 2016 V Mittwoch, 02. November 2016 at 11:30, HonzaC2 napsal: VyvrHell: Mimochodem, koncovku vyfuku mas cistou nebo cernou? Je špinavá jak cyp. Ale podle toho co jsem se tu dočetl, tak to mají i někteří co fap mají a regenure Jim to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 3. listopad 2016 Sdílet Odesláno 3. listopad 2016 No proto se ptam. Ja prebiral auto od otce z firmy, ktery s tim chodil pravidelne do servisu. 1/2 roku pote jsem zjistil, ze nadrzka na aditivum je zcela prazdna, interval vyresetovanya koncovka byla cerna, uz jak jsem auto kupoval. Vysvetluju si to tim, ze proste doslo aditivum (jeste jsem tam mel vadny - otevreny EGR) a kombinace toho zpusobila, ze se asi keramicka vlozka ve FAPu roztrhla a propousti saze. A jinak auto normalne regeneruje ten FAP filtr co nejaky 500km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 28. listopad 2016 Sdílet Odesláno 28. listopad 2016 A zkoušel někdo vyplachnout zadní tlumič od sazí při doplneni aditiv nebo montáži noveho filtru? Jestli zůstane koncovka čistá? Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 28. listopad 2016 Sdílet Odesláno 28. listopad 2016 Mě FAP normálně funguje, regeneruje cca po 700km bez problému a koncovka černá je. Ale filtrační papír přiloženej ke koncovce to ani v otáčkách nezašpiní. Takže na ušpiněnou koncovku se moc spoléhat nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetaaS Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Ahoj Pežoťáci, Dnes jsembyl na dia a výsledek je: 56% zaplnění FAPu, ale už tam mám jen 300g aditiva a poslední regenerace byla po 128 km. Bylo mi doporučeno dolít aspoň 1 l aditiva, než to začne hlásit málo aditiva. Může mi někdo říct, od kolika gramů to hlásí málo aditiva? A trochu mě děsí ten krátký interval regenerace. Dá se to nějak ovlivnit? Je pravda, že to jezdí spíš krátké trasy ob den 13 km tam a zpět a obden 35 km tam a zpět. Jedná se o motor 1.6HDi, P407SW, rv.2006. Můžete mi prosím poradit, co s tím? Předem díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Kdy si lidi uvedomi ze zivotnost FAP je vypocitana i pro aditivum? Tzn. Pokud dojde aditivum dojde i FAP. Nemusi okamzite ale cca do 5 tkm treba.jako uzivatel to nepozna jen tak nekdo ale motor trpi. A 56% neni zaplneni FAPu.Zaplneni FAPu se vypocitava a meri. Radim ti doplnit cele mnozstvi aditiva a vymenit FAP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Straki a myslíš, že to ví i autorizák? Nedávno (cca měsíc zpět) mi došlo aditivum u 2.0 HDi RHR - natočeno 177 kkm. V autorizáku výměna vaku s aditivem a na přímou otázku jak s filtrem řekli, že podle dia v pohodě. Pravda, že jsem se nezeptal, jak je často regenerace . Nicméně od výměny jsem si všiml poprvé po asi 350 km, ale u toho dvoulitru se to občas (hlavně na dálnici) blbě poznává a LED diodu do zrcátka tam dávám už asi rok . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 75% autorizaku zamestnava mlade kluky ktere nemaji na praci nic jine nez zasra..ny FB a soc site a pripojeni k internetu. Tam to ale nevyctou.Tudiz Pokud netrefis servis kde je klucina ktery tomu rozumi a bavi ho to tak mas smulu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.