Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Skutečná pravidla silničního provozu


Tornado

Recommended Posts

Snad to tu jeste nebylo:

1. Objeví-li se na semaforu červená, musí na ni velkou rychlostí projet ještě 3 vozy, které mají v křižovatce absolutní přednost před těmi, které jedou už na zelenou.

2. Dojede-li několik aut překážku či odstavené vozidlo, jako první začne předjíždět ten zadní.

3. Při přejíždění z pruhu do pruhu je zakázáno používat směrová světla.

4. Jízdní pruhy ve stejném směru byly zřízeny proto, aby mohly kamiony jezdit vedle sebe.

5. Pro motocyklisty neplatí žádná omezení rychlosti.

6. Pro cyklisty a motocyklisty neplatí jízdní pruhy ani pravidla pro odbočování, jediným kritériem je to, kam se s odřenýma ušima vejde.

7. Dodávka skládající náklad smí zastavit kdekoli, na jakkoli dlouhou dobu, čím více jiných aut zablokuje, tím lépe.

8. Ve městě je přísně zakázáno jezdit méně než 60 km/h, mimo město pod 100 km/h, na dálnici pod 130 km/h.

9. Pravidlo 8. smím porušit pouze mimo obec na rovné silnici se zákazem předjíždění, v takovém případě musím jet 55 km/h a mít na hlavě klobouk.

10. Pokud automobil na dálnici předjíždí v levém pruhu rychlostí 145 km/h kolonu kamionů v pruhu pravém, nejbližší řidič následujícího automobilu musí zrychlit, přilepit se 30 cm za něj, blikat, troubit a křičet neslušné nadávky.

11. Nemohu-li předjet automobil vlevo, jsem povinen předjet ho vpravo a nesmím při tom blikat.

12. Na ulici v obci parkuji zásadně tak, aby pro jízdu ostatních nezbylo dostatečné místo, a v takovém rozestupu od sousedního stojícího automobilu, aby se mezi nás jiné auto už nevešlo. Čím více při parkování ztížím výhled do křižovatky, tím lépe.

13. Dávání přednosti v jízdě / neohrožení účastníka s.p. známé z dřívějších pravidel chápeme tak, že tomu, komu dáváme přednost v jízdě, naznačíme, že zpomalíme a pak na poslední chvíli před něj vjedeme, abychom pečovali o jeho bdělost a rychlé reakce.

14. Pokud předjíždíme v protisměru a jede proti nám automobil, výstražnými světly mu dáme najevo, aby se klidil do příkopu.

15. Cyklisté jsou povinni jet nejméně 3 vedle sebe.

16. Cyklista smí odbočovat doleva pouze těsně před kapotou automobilu nic netušícího řidiče.

17. Řidič dražšího vozu musí za každou cenu předjet řidiče vozu levnějšího.

18. Řidič levnějšího vozu si to nesmí nechat líbit, i kdyby se mu ta jeho popelnice měla na místě rozsypat.

19. Pokud řidič před námi jede podle starých pravidel, jsme povinni mu sprostě nadávat.

20. Na křižovatce neodbočuji doleva až poté, co dám přednost protijedoucím vozidlům, nýbrž předtím.

21. Předjíždí se zásadně přes plnou, přes dvě nebo přes zebru.

22. Když vidím cyklistu bez světel, sejmu ho.

23. Když vidím cyklistu se světlem, sejmu ho a ukradnu mu světlo.

24. Když se tvoří kolona, tak zásadně předjížděj a snaž se vecpat do volného místa. Řidiči ostatních vozidel totiž schválně drží místo pro takové talenty a ne proto, aby měli bezpečnostní odstup.

25. Mlhová světla jsou proto mlhová,aby se s nimi svítilo pořád.

26. Korektor potkávacích světel je v autě proto,aby se nepoužíval - zejména u naložených kombíků.

27. Pokud mám malé autíčko a chci zaparkovat, najdu 2 volná místa vedle sebe a zaparkuji uprostřed.

28. Při průjezdu kolem psychiatrické léčebny netrubte, nemáme to rádi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ZILA

no sejmou cyklistu kvuly svetlu to snad neeee :myslim

:roker

ale kolo to je jiná

Mno, ZILO, někdy mám fakt chu? zastavit a tomu cyklistovi jedoucímu potmě bez světel prostředkem kruhového objezdu.........blahopřát k tomu, že se dožil tak vysokého věku!:mrk:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když ona je to na Slovači taková adrenalinová zábava - jezdit na kole bez světel, a to zejména v podzimních plískanicích, kdy se po cestách válí bláto z polí a velice brzo se stmívá. No a Zila to jen přenesl i do českých podmínek (Ty neosvětlené cyklisty na Slovensku zažívám poměrně často a mám z nich téměř infarktové stavy - úplně ideální je paňmáma jedoucí z pole s objemem v pase tak 150 cm a šíří jízdního pásu minimálně 2 m, jedoucí v tmavých hadrech - to pak fakt nevíš, co dělat dřív)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bod 16. bych upravil ze cyklista muze odbocovat kdykoliv a kdekoliv, jak se mu to hodi a rukama se musi drzet riditek nebo v nich mit mobil, aby se ten hajzl nelekl, kdyz uslysi za sebou klakson

ne ze bych nebyl kdysi cyklista, ale co ted jezdi za idioty tak to nejsou cyklisti ale zm*disti nebo pi*iklisti, ufff, to jsem se zase rozcilil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...