Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

406 2l HDi 66kW 81Kw je videt hned?


jack

Recommended Posts

Mam jak asi uz vetsina vi 406 1.9 TD 66, premyslim o zmene na 2 HDi, kamos ma 2 Hdi ale na vykonu kdyz se s tim jedu tak mi nepripadne silnejsi, on rika ze ma 81Kw ale muze mit i 66kW.

Delal jsme mu brzdy a ten motor vypada stejne jako 81Kw.

Da se nejak poznat na prvni pohled o kterej se jedna motor?

JEste premyslim o VW golf TDi 81 Kw, vim ze bych to na peugeot foru nemel psat,ale myslim ze to neni spatne auto.

Stejne zkoncim u PEugeota, pohodli je pohodli,ale NEvim jakej motor preferovat. HDi asi je jasny, ale ted zda 2l nebo 2,2 kde je asi uz plnu drahych filtru,napr FAP..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Jacku,

2.0 HDi 66 kW nema intercooler. Take nema (zde me opravte, pokud se mylim) rizene lopatky u turba, takze je tam je jedna podtlakova jednotka pro EGR, u 81 kW verze jsou dve.

Osobny bych sel do 2.0 81 kW. Tomu 2.2 l bych se jako Ty vyhnul kvuli FAP. Mam trochu prehled, ze se 2,2 l HDicka u Citroenu C5 hodne prodavaji v bazarech (oproti 2.0 HDi) v CR, coz bych videl jako znamku draheho provozu. Zkusenosti ukazuji i docela vyssi spotrebu u 2,2 oproti 2.0 l motoru.

Pokud bys nutne potreboval vyssi vykon, tak se 2.0 HDi 81 kW da pristouchnout chiptuningem na 140 koni (puv. 110). Kolega s tim jezdi v Citroenu Xantia a nemuze si to vynachvalit. U motoru bez intercooleru se chiptuningem za jinak stejnych podminek tolik ziskat neda.

Tuning u techto \"starych\" HDi bych videl jako bezproblemovy s ohledem na zivotnost motoru. U novejsich HDi se 80 kW ziska uz pri obsahu 1.6 litru, to uz je ten motor hned z vyroby prituningovany :-)

Od TDi motoru bych Te nezrazoval, mam na ne pozitivni nazor (i zkusenosti), ale pokud je na vyber 406 a Golf, tak bych bez vahani bral 406ku. Pokud Ti jde jeste vice o pohodli, tak si kup to HDi v nejakem citroenu s hydropneumatickym podvozkem (bud hydraktivni nebo primo Activa) - to se s ocelovymi pruzinami neda srovnat. Pokud chces byt verny Peugeotu, tak skvele pohodlny podvozek ma i 607ka.

Kaja

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Milhaus65

Ve 406 ce ve 2,0 HDi není fap, až u 2,2 HDi.

Motor se na první pohled těžko pozná, chladič vzduchu je schovaný , není jak u 405 ale podle VIN to jde jednoduše,

110 PS má

VF38 (B=sedan nebo E=kombi) RHZ xxxxxxxxx

90 PS má místo Z - Y , sedan 90 PS vypadá

VF38BRHY.

No to netušín, kde by mohl být schovaný , aby se to špatně poznalo.....

Stará vezze má tenký mezi chladičem klima a vody.. vedou k němu hadice, které pozná i slepý bez psa. Nová verze má IC vedle chladiče vody u sání a hadice rovněš nelze přehlédnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Vector: to máš pravdu,já to napsal jako přirovnání s 405. Samozřejmě, že pokud víš kde jsou nění co řešit. Téma zní

\"406 2l HDi 66kW 81Kw je videt hned?\" 95 % majitelů 406 HDi ani neví co je IC a kde otevřít kapotu. To je z praxe. Tak je nejjednodušší podívat se pod sklo. To? vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas...66kw mame doma v novem modelu..IC nepamnimaju..hledal jsem ho marne..zadne tluste hadice dopredu jako v mem 2.1TD nevedou, je to proste turbo a pak primo sani... Co vim, netkere HDI 2.0 80kW uz FAP filter maji, pry (to jsem jen slysel) se to da poznat podle toho(aniz by lezl pod auto) clovek stoji pred motorem, a koukne na prepazku mezi motorem a kabinou, tak tam sou nejake dve nebo tri krabicky vedle sebe velikosti zapalek(opet pripominam vubec nevim co to je :) ) no a kdyz tam sou dve, tak to FAP nema, kdyz tam sou tri tak to FAP ma... :) Hehe, to by me zajimalo co je na tom pravdy a co to vlastne je za krabicky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

81kW intercooler má a 66kW verze nemá a je to poznat na první pohled (rozhodně to není schované :-)). IC je na pravé straně zhruba velikosti 1/4 chladiče a jsou tam přirozeně hadice navíc oproti 66kW verzi.

Pokud jde o FAP, tak to teda bacha. I poslední 2.0 HDi (r.v. 2004) tam tu svini maj a může se to sakra prodražit. Kolem 80ti - 90ti tis. km. je zralej na kompletní výměnu = zhruba 35000 novej FAP + aditivum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

Souhlas...66kw mame doma v novem modelu..IC nepamnimaju..hledal jsem ho marne..zadne tluste hadice dopredu jako v mem 2.1TD nevedou, je to proste turbo a pak primo sani... Co vim, netkere HDI 2.0 80kW uz FAP filter maji, pry (to jsem jen slysel) se to da poznat podle toho(aniz by lezl pod auto) clovek stoji pred motorem, a koukne na prepazku mezi motorem a kabinou, tak tam sou nejake dve nebo tri krabicky vedle sebe velikosti zapalek(opet pripominam vubec nevim co to je :) ) no a kdyz tam sou dve, tak to FAP nema, kdyz tam sou tri tak to FAP ma... :) Hehe, to by me zajimalo co je na tom pravdy a co to vlastne je za krabicky

Jednodušší je nadiktovat telefonicky v Peugeotu VIN a řeknou ti to na počkání jestli tam ten zmetek je nebo ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...