Vopičí Odesláno 28. červen 2005 Sdílet Odesláno 28. červen 2005 Zdravím, tak už jsem tu závadu s předstihem a skoro neustále svítící žlutou kontrolkou na palubce odstranil. :mrk:super Čím to bylo? No samozřejmě že naštěstí jenom trošku posunutým předstihem, kterým jsem asi sám pohnul, když jsem měnil hadici, která je pod baterkou, rozdělovačem a ješ?e tou kupou drátů co tam vede od lambdy atd. Ty šrouby totiž minulej vlastník neměl moc dobře dotažený. Jak jsem to odstranil ? Motor (řídící jednotka) je tak chytrej, že když mu svítí ta žlutá diagnostika motoru a počítač dostává špatný hodnoty z lambdy, spustí se test, kdy si "děla co chce". Přesněji řečeno, sám si vytočí otáčky na 4000 a chvíli tam drží, když diagnostika zhasne, začne snižovat otáčky. Pokud je vše OK, klesne až na 1000/min a je opraveno. Pokud se diagnostika při klesáni znovu rozsvítí,třeba při 2000/min, viletí zase na 4000, chvíli tam drží a pak se zase pokouší klesnout, v tu chvíli je třeba hnout předstihem na jednu stranu(zlepšení) nebo druhou (zhoršení), postupně tak otáčky dostanete na 1000 a diagnostika bude zhaslá. Jenom ještě přesně nevím,kdy nebo jak se ten test spouští.:myslimTo dělal motor buď "sám", nebo jsem mu nějak pomohl a nevím o tom. Přeji hodně zdaru při opravách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.