vendym Odesláno 27. červen 2005 Sdílet Odesláno 27. červen 2005 Na 406 HDI 2.0 80 kw mám "malý" problém - ozývá se od motoru nepříjemný kovový zvuk, nejlépe slyšitelný při startu a při doběhu po vypnutí, tuším o co jde, v servise P. mi tvrdili že to není nic vážného:myslim má s tím někdo tady nějaké zkušenosti nebo poznatky? slyšel jsem stejný zvuk už u dvou 406, ale nepodařilo se mi "odchytit" majitele na konzultaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 27. červen 2005 Sdílet Odesláno 27. červen 2005 Původně zaslal: vendym Na 406 HDI 2.0 80 kw mám \"malý\" problém - ozývá se od motoru nepříjemný kovový zvuk, nejlépe slyšitelný při startu a při doběhu po vypnutí, tuším o co jde, v servise P. mi tvrdili že to není nic vážného:myslim má s tím někdo tady nějaké zkušenosti nebo poznatky? slyšel jsem stejný zvuk už u dvou 406, ale nepodařilo se mi \"odchytit\" majitele na konzultaci Tak to vím asi naprosto přesně, měl jsem to i u svého auto a musel jsem měnit kladky a pro jistotu i rovnou vodní pumpu a rozvoďák. Bylo to těma kladkami, protože ložiska měla už své nejlepší léta pryč a rovnou jsem pro jistotu vyměnil i tu pumpu od té doby je to všechno v pohodě stejně bych to musel měnit za nějakých 5 tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendym Odesláno 30. červen 2005 Autor Sdílet Odesláno 30. červen 2005 Dík za radu, ale tím to u mně stopro není, ozývá se to od spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 30. červen 2005 Sdílet Odesláno 30. červen 2005 Už to jsem píšu snad potřetí. SETRVACNIK , je dvouhmotnostní. Má v sobě vyvažovací mechanizmus.Začne popiskovat u všech 81 kW HDi kolem 50.000 km a tak to zůstane. Někomu víc někomu míň. Nepamatuji, že by se někomu na 406 ce rozlítl. S 307 HDi 81 kW je to horší ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendym Odesláno 30. červen 2005 Autor Sdílet Odesláno 30. červen 2005 Tak nějak jsem to užslyšel, ale chtěl jsem si to ještě ověřit. Brouzdal jsem dost na tomto foru i jinde a nenašel jsem to - dík za info . Vzhledem k tomu že jsem od přírody zvědavý - proč je to u 307 horší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TITANa Odesláno 1. červenec 2005 Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 proc je to horsie u 307, pretoze tam je tak zle spraveny ze sa rosipe nacucky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 1. červenec 2005 Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 A s 50 % pravděpodobností to sebou vezme i spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendym Odesláno 1. červenec 2005 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2005 Milhausi a seš si jistý že to na 406 nedopadne stejně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 2. červenec 2005 Sdílet Odesláno 2. červenec 2005 Jistý si nemůžu být ničím ,406 HDi mají nalítano i 500.000 km a nic, popiskování stejné. U 307 změnili mehanizmus a material. Ve vnitř jsou součástky z teflonu, které to nevydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendym Odesláno 2. červenec 2005 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2005 Samo jistý není nic, jen mně ještě napadlo, nemá někdo nějaký řez - výkres tím \"slavným\" dvouhmotnostním setrvákem, nebo nějaké foto - nechce se mi tahat převodovku z auta. Dá se teda taky konstatovat že se borci z konstrukce docela sekli, je zajímavé že na tenhle problém nepřišli při zkouškách, asi to pěkně oje..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.