Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kapalina z chladiče pod nohama řidiče ....


Medikovec

Recommended Posts

Prosím setkal se už někdo s tímto??? Pod kobercem u řidiče je pěkně mokro a je to nemrzka .... Než vyprostím koberec, možná má někdo zkušenost, že to tam teče třeba po trubce apod. !!! Z chladiče se neztrácí, je tam od léta.... měnil jsem rozvody a pak se to dolilo..... Možná je tam ta kapalina už nějakej čásek, zřejmě se to neodpařuje / a taky není kudy/ nebo nevysychá jako kdyby to byla čistá voda ....

P 307SW 1.6 16V 2002

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš klímu?

VIN?

Klima jest

VIN : VF33HNFUC82598379

Předpokládám, že máš nějaký lišácký plán, když se mě ptáš na VIN ??;)

Jde mi o to, že třeba než bych bůhví jak dlouho a jak pracně odstraňoval koberec, abych viděl odkud to přitéká, tak třeba se s tím už někdo setkal a teče to pod koberec úplně od jinud....

Jinak tedy kus koberce, směrem od prahu na straně řidiče, tam jsem to vycvakal a díval se pod něj, ale aby to bylo vidět pořádně, tak by to chtělo snad vyhodit sedačku a taky nějak minimalizovat ty plasty na středovém tunelu .... Radši se ptám zkušenějších, než abych v téhle kose se s tím mr.... a pak zjistil, že je to všeobecně známá závada a měl jsem jít hledat úplně jinam....:mad::mad::mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když ti opravdu z chladiče (expanzky ) nemrzka neuniká, tak ji z pod koberce vytři a vysuš třeba fénem. Je zbytečné něco rozebírat.

[upravil dne 28/12/12 21:11 od ozzy56]

Máte zcela jistě pravdu, pane kolego !!! Přesně to udělám .... a budu to dál sledovat, ovšem pokud to bude i nadále mokré, již budu aspoň vědět na co se zaměřit ;);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Origo tam peugeot dává právě jen jeden šroubek.. jednoduchá oprava je tam přidat další 2 na které tam je díra :D matička a šroubek a stáhne se to hezky :) myslím, že tam jde 5ka šroubek, ale jistej si teď nejsem :) Na jednom autě to mám 5 let, na druhém sem to dělal letos na podzim a taky bez problému :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus podívat sem: třeba to pomůže

:o:o

Díky

:o Já jsem se to tady snažil prohledávat asi hodinu, než jsem zadal dotaz, aby kolegové neřvali, že zakládám nové vlákno a jsem línej hledat ..... ale tohle jsem prostě nenašel:mad::mad::mad:

Všem děkuji za ochotu a pomoc:super:super

Dnes dopoledne jsem na to vlítnul a bylo to přesně to, co popsal kolega ChouLu:super:super:super

Dík

[upravil dne 29/12/12 12:08 od Medikovec]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

stejná zkušenost

důležité je vyměnit po výměně radiátoru chladiče KOMPLETNĚ chladicí kapalinu za novou a to proto že ve staré není dostatek inhibitorů koroze které vytváří na vnitřku radiátoru zreagovanou inertní vrstvu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 let později...

Nebudu zakládat nové téma. Nedávno jsem měnil toto těsnění v přírubě u 307 faceliftu (u předfaceliftu nevím, minimálně upevnění je trochu jiné). V přírubě to lehce prolínalo. Kdyby to někdo chtěl měnit, tak je to 2x okroužek rozměru 20 x 2,5mm, materiál EPDM (tvrdost 70Sh, ale tohle není podstatné). Můžete použít i materiál FPM/Viton (většinou jsou zelené barvy). Cena okroužku je kolem 5Kč/ks.

Okroužek nejde koupit samostatně originál, ani jsem nenašel druhovýrobu a ani jeho rozměr, existuje jen komplet s přírubou za litr, tak snad to někomu pomůže pro příště. Výměna je celkem jednoduchá, z motoru nic nemontujte, jen z interiéru. Akorád buďte připraveni, že vyteče asi 2l kapaliny, takže uřízlou PETkou chytat a postupně vypustit (vypuštění komplet chladící kapaliny z motoru tenhle problém neodstraní, zůstává dál v radiátoru a v sklonu potrubí). Povolí se příruba a radiátor se vycvakne z celku topení. Spoj se pak "zlomením" směrem k pedálům v přírubě postupně rozdělí (potrubí od radiátoru). Myslete na to, aby nebyla horká chladící kapalina, jinak se spálíte. Taky počítejte s tím, že pocákáte všechno poblíž, takže koberec zakryjte neděravým igelitem a buďte připraveni s dostatečným množstvím savých hader. Petka nepobere všechnu kapalinu, takže minimálně jednou/dvakrát budete muset odlít kapalinu do připraveného kbelíku. Když už bude radiátor venku, tak se hodí ho propláchnout a vydezinfikovat- třeba savem, ale pak důkladně umýt.

IMG_20200622_172059.jpg

IMG_20200622_162109_1.jpg

Upraveno uživatelem inoxing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...