Medikovec Odesláno 28. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2012 Prosím setkal se už někdo s tímto??? Pod kobercem u řidiče je pěkně mokro a je to nemrzka .... Než vyprostím koberec, možná má někdo zkušenost, že to tam teče třeba po trubce apod. !!! Z chladiče se neztrácí, je tam od léta.... měnil jsem rozvody a pak se to dolilo..... Možná je tam ta kapalina už nějakej čásek, zřejmě se to neodpařuje / a taky není kudy/ nebo nevysychá jako kdyby to byla čistá voda .... P 307SW 1.6 16V 2002 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 28. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2012 Máš klímu? VIN? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 28. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2012 bud prasklo tesneni na prirube radiatoru nebo shnil samotnej radiator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medikovec Odesláno 28. prosinec 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. prosinec 2012 bud prasklo tesneni na prirube radiatoru nebo shnil samotnej radiator Hmmmm Děkuji Kudy je nejsnazší cesta se podívat na to těsnění ?? Doufám, že to není u 307 tak, jako tomu bylo u Xantie tzn: kvůli radiátoru rozebrat půl auta ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medikovec Odesláno 28. prosinec 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. prosinec 2012 Máš klímu? VIN? Klima jest VIN : VF33HNFUC82598379 Předpokládám, že máš nějaký lišácký plán, když se mě ptáš na VIN ?? Jde mi o to, že třeba než bych bůhví jak dlouho a jak pracně odstraňoval koberec, abych viděl odkud to přitéká, tak třeba se s tím už někdo setkal a teče to pod koberec úplně od jinud.... Jinak tedy kus koberce, směrem od prahu na straně řidiče, tam jsem to vycvakal a díval se pod něj, ale aby to bylo vidět pořádně, tak by to chtělo snad vyhodit sedačku a taky nějak minimalizovat ty plasty na středovém tunelu .... Radši se ptám zkušenějších, než abych v téhle kose se s tím mr.... a pak zjistil, že je to všeobecně známá závada a měl jsem jít hledat úplně jinam....:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 28. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2012 Zkontroluj tuhle spojku jak je vyznačená na obrázku.. tam by ses měl dostat bez jakéhokoliv rozebírání už jsem to tam dával dohromady u 2 aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medikovec Odesláno 28. prosinec 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. prosinec 2012 Zkontroluj tuhle spojku jak je vyznačená na obrázku.. tam by ses měl dostat bez jakéhokoliv rozebírání už jsem to tam dával dohromady u 2 aut Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2012 Když ti opravdu z chladiče (expanzky ) nemrzka neuniká, tak ji z pod koberce vytři a vysuš třeba fénem. Je zbytečné něco rozebírat. [upravil dne 28/12/12 21:11 od ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medikovec Odesláno 28. prosinec 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. prosinec 2012 Když ti opravdu z chladiče (expanzky ) nemrzka neuniká, tak ji z pod koberce vytři a vysuš třeba fénem. Je zbytečné něco rozebírat. [upravil dne 28/12/12 21:11 od ozzy56] Máte zcela jistě pravdu, pane kolego !!! Přesně to udělám .... a budu to dál sledovat, ovšem pokud to bude i nadále mokré, již budu aspoň vědět na co se zaměřit ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 28. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2012 Origo tam peugeot dává právě jen jeden šroubek.. jednoduchá oprava je tam přidat další 2 na které tam je díra matička a šroubek a stáhne se to hezky myslím, že tam jde 5ka šroubek, ale jistej si teď nejsem Na jednom autě to mám 5 let, na druhém sem to dělal letos na podzim a taky bez problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chocholous Odesláno 28. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2012 Zkus podívat sem: třeba to pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medikovec Odesláno 29. prosinec 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2012 Zkus podívat sem: třeba to pomůže :o Díky Já jsem se to tady snažil prohledávat asi hodinu, než jsem zadal dotaz, aby kolegové neřvali, že zakládám nové vlákno a jsem línej hledat ..... ale tohle jsem prostě nenašel:mad::mad: Všem děkuji za ochotu a pomoc:super:super Dnes dopoledne jsem na to vlítnul a bylo to přesně to, co popsal kolega ChouLu:super:super:super Dík [upravil dne 29/12/12 12:08 od Medikovec] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medikovec Odesláno 20. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2013 :rollTakže po roce zase sraní s únikem kapaliny pod nohy řidiče. Přidání šroubků pomohlo tedy přesně skoro na rok ...... Novej radiátor + \" O \" kroužky + oprava u mechanika = celkem 1800,- Kč Tak snad už to bude aspoň /4 roky/ chvíli o.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 20. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2013 stejná zkušenost důležité je vyměnit po výměně radiátoru chladiče KOMPLETNĚ chladicí kapalinu za novou a to proto že ve staré není dostatek inhibitorů koroze které vytváří na vnitřku radiátoru zreagovanou inertní vrstvu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 20. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2013 Kapalina z chladiče ......pod nohama řidiče. Dal si si záležať na rýmovačke titulu.:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 2. červenec 2020 Sdílet Odesláno 2. červenec 2020 (upraveno) Nebudu zakládat nové téma. Nedávno jsem měnil toto těsnění v přírubě u 307 faceliftu (u předfaceliftu nevím, minimálně upevnění je trochu jiné). V přírubě to lehce prolínalo. Kdyby to někdo chtěl měnit, tak je to 2x okroužek rozměru 20 x 2,5mm, materiál EPDM (tvrdost 70Sh, ale tohle není podstatné). Můžete použít i materiál FPM/Viton (většinou jsou zelené barvy). Cena okroužku je kolem 5Kč/ks. Okroužek nejde koupit samostatně originál, ani jsem nenašel druhovýrobu a ani jeho rozměr, existuje jen komplet s přírubou za litr, tak snad to někomu pomůže pro příště. Výměna je celkem jednoduchá, z motoru nic nemontujte, jen z interiéru. Akorád buďte připraveni, že vyteče asi 2l kapaliny, takže uřízlou PETkou chytat a postupně vypustit (vypuštění komplet chladící kapaliny z motoru tenhle problém neodstraní, zůstává dál v radiátoru a v sklonu potrubí). Povolí se příruba a radiátor se vycvakne z celku topení. Spoj se pak "zlomením" směrem k pedálům v přírubě postupně rozdělí (potrubí od radiátoru). Myslete na to, aby nebyla horká chladící kapalina, jinak se spálíte. Taky počítejte s tím, že pocákáte všechno poblíž, takže koberec zakryjte neděravým igelitem a buďte připraveni s dostatečným množstvím savých hader. Petka nepobere všechnu kapalinu, takže minimálně jednou/dvakrát budete muset odlít kapalinu do připraveného kbelíku. Když už bude radiátor venku, tak se hodí ho propláchnout a vydezinfikovat- třeba savem, ale pak důkladně umýt. Upraveno 2. červenec 2020 uživatelem inoxing ozzy56, Hafity, trucker1245 a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Odesláno 14. září 2020 Sdílet Odesláno 14. září 2020 sakra mám to rovnako, pod kobercom ružová kvapalina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.