Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

intercooler-dodatecna montaz


Mila

Recommended Posts

potrebuju poradit, mam 307 2,0 HDI 66 kW , a protoze tento motor nema vubec intercooler rad bych namontoval intercooler z verze 81 kW, nasel jsem popis na jednom danskem webu : http://www.hi-speed.dk/Intercooler_307/Intercooler_307.html

bohuzel popis je reci ktere nerozumim, nemate nekdo u nas zkusenosti s touto vestavbou ? a co cena kolik stoji chladic u nas ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se zkontaktoval s typkem, co psal na hi.speed.dk o tom IC a vypadlo z nej vpodstate toto..::

namontovat IC, zvednout tlak turba na 1,2-1,3bar, a precipovat to...respektive teda spis upravit data na stavajicim cipu, kvuli imobilizeru....

To nevypada zas tak slozite :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

take jsem o tom premyslel a bavil se s lidmi co do toho vidi. lepsi (nerikam jednodussi nebo levnejsi) varianta je to prestavet na original peugeot 110 ps. jine cerpadlo. vstrikovani a elektronika. je to pro to auto a zivotnost motoru lepsi a setrnejsi. blok je stejny. jen ty kraviny kolem jsou jine.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to michal: no prave montaz intercooleru je stejne jedna z veci prestavby na original 81 kW.

A navic pokud je celej blok stejnej vcetne strev ( pisty ojnice klika ventily vacka ...) tak potom je uplne jedno jestli vyssiho vykonu dosahnu vetsi tryskou a vetsim turbem (81kW) nebo delsi dobou vstriku a vetsim tlakem turba 1,2 bar(66 kW + upraveny chip). Navic 81 kW ma kvuli jeste lepsim emisim filtr pevnych castic a to je zbytecne instalovat.

Mne slo o to jestli uz to nekdo u nas delal a poradi jak je to narocne a ktere vsechny dily jsou potreba a kolik to stalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkuste se podívat do katalogu dílů, co už se tu nějakou dobu nabízí (doporučuju verzi \"Makovice\" :) ). Podle objednacích čísel dílů je poznat, co všechno je stejné, a co nikoliv...

Jinak, tyhle \"přestavby\" mi přijdou jako pitomost, pokud nemáte všechny díly \"za hubičku\" a neumíte si to udělat sami. Nejjednodušší a podle mě nejefektivnější je podle mě tohle prodat, a koupit tu silnější verzi orig. Ale ono je to stejně jen takové plácání, okolo těch přestaveb, což? Stejně se do toho nikdo pouštět nebude... nebo aspoň za ten rok, co to tu funguje, tu těch nápadů už bylo, a realizace??? :)

A jen tak mimochodem, zvýšení plnicího tlaku turba = snížení jeho životnosti, to jen tak na okraj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak uz jsem jednou psal v jinem prispevku silnejsi verze 81 kW se prodava pouze s maximalni vybavou a je tam hodne velky cenovy skok.

Katalogy ktere tady jsou v nabidce, myslim nejsou na 307.

Pokud instalace intercooleru bude stat do 15000 Kc tak ji budu realizovat v lete spolecne s upravou chipu, a instalaci provedu sam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...