pcj1977 Odesláno 7. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2012 Zdarec peugotáci. Mám dotaz ohledně ohřívání motoru. Jak rychle se vám ohřeje voda v motoru na 90 v těchto mrazech? Mě to dnes trvalo asi 8- 9 km venkovní teplota -11. Je to normální. Mám 1.6 benzín LPG. A ještě jedna věc. Dřív se mi plyn přepínal už při prvním pohybu ručičky teploměru a teď jak je větší mráz se te přepne až je ručička na prvním dílku. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattaxis307sw Odesláno 7. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2012 Ja dnes -9 a motor začal ako tak kúriť po cca 6km a to sa ručička teploty ani nepohla... Podla mňa môžeš byť úplne kľudný! S plynom nepomôžem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kranky Odesláno 7. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2012 tiez u mna teraz vecer, -5 a kurit zacalo asi tak po 2 km. Teplota bola podla budika niekte pod zemou ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 7. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2012 Při -9 se odlepí ručička po 6km, pohodová jízda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaraKara Odesláno 8. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2012 -12°C a ručička se neodlepila ani po 8km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 8. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2012 mě se ručička taky nepohne dřív jak po 2-3km ,ale topí docela dobře,ručička leží jak mrcha a topení už je vlažný,než očistim ostatní skla ,tj zhruba 5-7 minut ,tak mám led z předního skla roztátej a jen setřu zbytky:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oldo439 Odesláno 8. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2012 Na HDi, neviem presne na ktorých ročníkoch, je elektrická špirála. Ktorá pomáha zohrievať vzduch keď je motor studený. Takže aj keď sa ručička ani nepohne, tak už kúri. Šikovná vec. Pomáha napr odrosiť okná. Majú to iba diesle a neviem či všetky. A špirála je umiestnená dole v priestore pod popolníkom, z ľavej strany dole od šoféra pod bočným krytom sa dajú nájsť dva hrubé drôty čo idú do takého asi 10 cm vysokého obdĺžnika. Je vlastne zasunutá v tom boxe kúrenia. Ak tam máte tie drôty a máte HDi, tak máte pomocnú špirálu. Ale netuším aký má výkon. Teda aspoň ja ju tam mám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2012 chlapyy, uvažujte trochen--když se vám to zahřeje v létě po 3-5 kilometrech, v mrazu minus 11 se to zahřeje asi kdy??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 8. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2012 Po 2 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 8. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2012 Ono taky není moc moudré srovnávat benzin a naftu ... naftě to většinou trvá déle. A taky se domnívám, že hraje roli, zda auto stálo jednu noc na mrazu a nebo třeba 3 celé dny. Já mám vlažné topení po 2-3 km, měřeno dneska při nějakých -6°C, ale mám ucpaný nasávací otvor ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivkopivko12tka Odesláno 9. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2012 to ste dost v pohode, mne sa niekedy zohreje na cca 85°C kde sa drží až po 10-15km kľudnej jazdy (do 2500ot) a to je 2.0 benzín edit - ale kúri mi takmer od začiatku, čiže neviem ako to je s tou špirálou. [upravil dne 9/12/12 01:17 od Ivkopivko12tka] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pehaf Odesláno 10. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2012 Tak som to otestoval. Pri -4 prepne na LPG po 2 km - cca 30 - 35 stupňová voda. po 3 km teplota 70. Po 6 km teplota 90. Pri -8 prepne na LPG po 2,3 km, 90 stupňovdosiahne po 8 km. Predtým v lete som mal po 16 km teplotu 70 a bol chytený termostat. Vymenil som ho a spotreba išla dole o neuveriteľných 1,8l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lurch Odesláno 10. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2012 -10C a plyn zapína po 3 km. Mam nastavené na 40C. Tak myslím, že je to ok. Len som chcel ešte niejako zakryť chladič neviem či to pomôže. Skúšal niekto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 10. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2012 Zakrývání nasávacího otvoru je před touto zimou na klubu boom. Na new model se dá koupit dokonce v Peugeotu, brzy jej bude mít Gabriel 307. Na 207čce to má Pe.Tr, na 5008 Ozzy1. Všichni originál, já jsem si dělal samo domo na 306tku a opravdu pociťuji, že se motor rychleji zahřeje a dříve to topí. Samozřejmostí je dobře fungující termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gronholmm Odesláno 10. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2012 Tak to mám něco špatně Já topím tak po 1,5km a po 4 mám teplotu kolem 80° :myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 10. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2012 Jsi šťastný člověk Nebo tvých 1,5 km trvá 15 minut pražským provozem, potom se není čemu divit Ovšem tvoje TD určitě topí rychleji než HDi, protože TD má nižší účinnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.