Agrafik Odesláno 22. únor 2018 Sdílet Odesláno 22. únor 2018 Díval se na ty světla někdo z venku, když zapneš zapánlování, nastartuješ a rosvítíš? Třeba máš vypadlé táhla na snímačích. Pokud zastavíš a změní se zatížení auta, případně nějaký nevhodný náklon..., tak se ti světla přestaví, už jsem to několikrát viděl u sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqui Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Tak naklápění někdy funguje, někdy ne, a to stejně u obou světel, přičemž i když je zrovna funkční, světla začla svítit moc dolů. Dá se to nějak ovlivnit a přenastavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqui Odesláno 17. leden 2019 Sdílet Odesláno 17. leden 2019 Zdravím. Tak jsem s odstupem času opět tam, kde v předchozím dotazu z března. Tehdy jsem začal přes den používat denní svícení a když jsem zřídka zapl xenony, s autem jezdím málo, zjistil jsem, že se světla záhadně nějak vzpamatovala, naklápění běhá a svítí relativně o.k.. Vzhledem k tomu, že jsem tehdy v průběhu problému nic nezjistil, ani na diagn. nic, dál jsem neřešil a byl rád že to fachá. Teď opět problém. Rozsvítím světla, obě se zvednou do max. polohy a asi ve třech fázích se zase postupně spustí téměř dolů a pak už se nehnou, svítí moc do země, i když je auto na rovině a kromě mě prázdné. Když pak vypnu klíček, jen nepatrně dojedou do nejnižší polohy. Z PC tentokrát nepoběhla ani žádná hláška jako posledně, tak už nevím. Tehdy ani diagn. nic ohledně autom. naklápění světel, a piřotom to palubní PC 2 x zahlásil, takže se mi tam znovu už moc nechce. Kdyby měl někdo nápad, co můžu nejdřív ještě sám překontrolovat, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lisiak Odesláno 17. leden 2019 Sdílet Odesláno 17. leden 2019 Cez diagnostiku sa da merat odpor inklinometrov na napravach. Ukazuje to nejake pomerove cislo, ktore by malo byt priblizne rovnake na prednom aj zadnom senzore, ak auto stoji na rovine. Ak sa tie cisla budu prilis lisit od seba, bude to znamenat, ze jeden z inlinomentrov je pravdepodobne uz pokazeny (vacsinou sa do neho dostane voda a je po nom). Ak su oba inklinometre v poriadnu, mozno potrebuje ten system cez diagnostiku nakalibrovat. Zafixuju sa hodnoty od inklinometrov, ked auto stoji na rovine. Mal som s tym taky problem, ze po nastartovani sa svetla nastavili do najvyssej polohy, pretoze sa vymenil jeden inlinometer bez opatovnej kalibracie a system si myslel, ze predok auta je prilis nizko oproti zadku. Nejake info ku xenonom je aj tu: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.