Butrus Odesláno 25. listopad 2012 Sdílet Odesláno 25. listopad 2012 Ahoj všem. Řeším na přítelkynině P106 (1.1 new model, 44 kW, motor TU1M+) cukání za studena. Starty v pořádku, chytne okamžitě, otáčky drží. Ale než se motor ohřeje (cca. 5 km), tak pocukává a vynechává. Při brždění motorem občas vystřelí do výfuku. Po ohřátí motoru (zhruba po 5 km) cukání přestane, auto plynule táhne, do výfuku nestřílí, jede jak má. Měněno: svíčky Bosch FR7DC+ (najeto 5000 km), vzduchový i palivový filtr (najeto 1500 km), seřízeny ventily (před 3000 km) a vyměněno zelené čidlo teploty chladící kapaliny. Po výměně těchto věcí se nic nezměnilo, stále cuká. Auto má najeto 114 000 km, benzín tankován kvalitní (dělá to i na Vervu 100). Spotřeba v normě, mezi 6 - 7 litry. Napadá někoho, na co se zaměřit? Díky. [upravil dne 25/11/12 16:38 od Butrus] [upravil dne 25/11/12 16:39 od Butrus] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 25. listopad 2012 Sdílet Odesláno 25. listopad 2012 me prida ze by to mohl delat potenciometr ale ten by to asi delal i za tepla nevim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butrus Odesláno 25. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 25. listopad 2012 Právě že po ohřátí jede jako drak, jde ochotně za plynem bez náznaku cuknutí, úplně plynule, ochotně se vytáčí. Problémy jsou pouze u studeného motoru, při akceleraci cuká a jde \"neochotně\" do otáček. Klapka vstřikování čištěna. [upravil dne 25/11/12 18:48 od Butrus] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinin106 Odesláno 23. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2012 Mám ten istý problém na 1.1 44kW (HDZ). Momentálne mám vadné tesnenie pod hlavou, ktoré sa bude čoskoro meniť, tak som si myslel, že to má dočinenia s tým. V mraze ochotne naštartuje, ale zvuk má ako dvojtakt a pri prvých 2-3 km sa s ním nedá jazdiť, keďže to s ním dosť drasticky cuká a nechce ísť do vyšších otáčok. Potom keď sa mi ho podarí vytočiť, tak ho držím v otáčkach a už sa dostáva do normálu. Nestáva sa to každú jazdu ale je to tak každý 2. deň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 23. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2012 zkus to nastartovat ve tme a podivat se do motoru, zda tam nebehaji po zapalovacich kabelech nebo nekde v blizkosti zapalovaci civky jiskry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 24. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2012 nebo kabely proměřit jaký mají odpor,měly by mít tuším od 8 do 20 ohmů,pokud bude mít některy mín nebo víc je KO a je ho potřeba vymenit. Ještš bych doporučil zkontrolovat hadice podtlaku ,jestli některá není třeba zpuchřelá a nenasává falešnej vzduch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinin106 Odesláno 25. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2012 Upevnil a skontroloval som dnes tie podtlakové hadice a s autom necukalo, tak uvidím, čo zajtra, či to zas príde. Pre istotu premeriam a tie káble. Ďakujem za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butrus Odesláno 16. srpen 2013 Autor Sdílet Odesláno 16. srpen 2013 Tak vyřešeno. Vadná zapalovací cívka Sagem. Po výměně auto necuká, lépe táhne a reaguje na plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 16. srpen 2013 Sdílet Odesláno 16. srpen 2013 civka ma vliv na to jestli je motor studenej nebo teplej kdyz po ohrati jede jak ma...?to tezko.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. srpen 2013 Sdílet Odesláno 16. srpen 2013 Píše vyřešeno.... ale u cívky bych tu reakci čekal přesně obráceně: po zahřátí blbne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butrus Odesláno 17. srpen 2013 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2013 Přesně tak, u 406ky se mi vadná zapalovací rampa projevovala až po zahřátí, studená se chovala normálně. Ale u 106ky blbla cívka studená, po ohřátí cukání zmizelo. I když posledních pár měsíců se to zhoršovalo. Každopádně to bylo cívkou, s novou to jezdí už několik dní perfektně. A nic jiného se poslední dobou neměnilo, tak je jasné, čím to bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pysta1 Odesláno 10. září 2013 Sdílet Odesláno 10. září 2013 Ahojte, mam podobny problem, ked je motor studeny, skapina na krizovatke a ledva sa rozbehne, ked sa zohreje ide motor pravidelne, ale myslim ze netaha tak dobre ako ked som ho kupil. Sviecky filtre som menil, cidlo teploty vody som meral je o.k, krokovy motorcek zije, len s tou zmesou nie je nieco v poriadku. Este ma napadla lamda, je 4 vodicova- ma davat spravný signal hned po nastartovani? vyhrievacie teliesko som ohmicky premeral-ok. Vie mi prosim niekto poradit? Vdaka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.