Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Cukání za studena, po ohřátí vše v pořádku


Butrus

Recommended Posts

Ahoj všem. Řeším na přítelkynině P106 (1.1 new model, 44 kW, motor TU1M+) cukání za studena. Starty v pořádku, chytne okamžitě, otáčky drží. Ale než se motor ohřeje (cca. 5 km), tak pocukává a vynechává. Při brždění motorem občas vystřelí do výfuku.

Po ohřátí motoru (zhruba po 5 km) cukání přestane, auto plynule táhne, do výfuku nestřílí, jede jak má.

Měněno: svíčky Bosch FR7DC+ (najeto 5000 km), vzduchový i palivový filtr (najeto 1500 km), seřízeny ventily (před 3000 km) a vyměněno zelené čidlo teploty chladící kapaliny. Po výměně těchto věcí se nic nezměnilo, stále cuká.

Auto má najeto 114 000 km, benzín tankován kvalitní (dělá to i na Vervu 100).

Spotřeba v normě, mezi 6 - 7 litry.

Napadá někoho, na co se zaměřit? Díky.

[upravil dne 25/11/12 16:38 od Butrus]

[upravil dne 25/11/12 16:39 od Butrus]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že po ohřátí jede jako drak, jde ochotně za plynem bez náznaku cuknutí, úplně plynule, ochotně se vytáčí.

Problémy jsou pouze u studeného motoru, při akceleraci cuká a jde \"neochotně\" do otáček.

Klapka vstřikování čištěna.

[upravil dne 25/11/12 18:48 od Butrus]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Mám ten istý problém na 1.1 44kW (HDZ). Momentálne mám vadné tesnenie pod hlavou, ktoré sa bude čoskoro meniť, tak som si myslel, že to má dočinenia s tým. V mraze ochotne naštartuje, ale zvuk má ako dvojtakt a pri prvých 2-3 km sa s ním nedá jazdiť, keďže to s ním dosť drasticky cuká a nechce ísť do vyšších otáčok. Potom keď sa mi ho podarí vytočiť, tak ho držím v otáčkach a už sa dostáva do normálu. Nestáva sa to každú jazdu ale je to tak každý 2. deň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebo kabely proměřit jaký mají odpor,měly by mít tuším od 8 do 20 ohmů,pokud bude mít některy mín nebo víc je KO a je ho potřeba vymenit.

Ještš bych doporučil zkontrolovat hadice podtlaku ,jestli některá není třeba zpuchřelá a nenasává falešnej vzduch

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Přesně tak, u 406ky se mi vadná zapalovací rampa projevovala až po zahřátí, studená se chovala normálně. Ale u 106ky blbla cívka studená, po ohřátí cukání zmizelo. I když posledních pár měsíců se to zhoršovalo.

Každopádně to bylo cívkou, s novou to jezdí už několik dní perfektně. A nic jiného se poslední dobou neměnilo, tak je jasné, čím to bylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Ahojte, mam podobny problem, ked je motor studeny, skapina na krizovatke a ledva sa rozbehne, ked sa zohreje ide motor pravidelne, ale myslim ze netaha tak dobre ako ked som ho kupil. Sviecky filtre som menil, cidlo teploty vody som meral je o.k, krokovy motorcek zije, len s tou zmesou nie je nieco v poriadku. Este ma napadla lamda, je 4 vodicova- ma davat spravný signal hned po nastartovani? vyhrievacie teliesko som ohmicky premeral-ok. Vie mi prosim niekto poradit? Vdaka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...