Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Partner a přední náprava


Šalda

Recommended Posts

Ahoj, dnes jsem byl u mechanika, že mě plave auto na silnici, tak se díval, a u předního levýho kola je špatnej spodní čep a u předního pravýho kola je špatnej silentblok na rameni, říkal mě že je lepší vyměnit obě dvě ramena za nový a je pokoj, že se to blbě mění ty čepy a silentbloky, ale podle mě se přece celý ramena mění až když jsou třeba prasklý nebo něco podobnýho, ne?? Nechce se mě za obě ramena dávat cca 4000.- až 5000.- , když čep a silentblok vyjdou na cca 1000.-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pastorku, tak ten mechanik je šikovnej, dělal mě i třeba spojku, rozvody a podobně, on jen říkal že mě vyjde levněji si koupit celý rameno, který má vyměněný za hodinu než kdyby musel všude měnit silentbloky, tak že jedno rameno by se dělalo 4 hodiny, takže i s prácou to vyjde líp to vyměnit celý, ale mě to přijde jako blbost, chci vyměnit jen to co je vadný.

Už se poptávám po jiným mechanikovi:D

Parlament, aspoň teda tuším že jsou kovaný, když jsem se dnes na ně díval, plechový bych snad poznal:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím, že tvůj mechanik mluví z praxe, ono je opravdu někdy i pro zákazníka finančně výhodnější koupit kompletní díl, než ho nechat renovovat v servise, ceny náhr. dílů klesají, kdežto cena práce roste, takže výměna jednotlivých dílů (např. silent. ramen), se může vyplatit jen tomu, kdo si to bude dělat doma sám :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

geometriu by mal urobit pri kazdom ukone na naprave...cca 20-25e....ak su gumy tesne pred dozitym , tak staci aj amatersky...

hdi a p206 ma kovane ramena ,cize sa cap menit neda....silenbloky ano... vydrz ramena je cca 170-250tkm , podla stylu a pouzivanych ciest....

vymenit vsetko naraz co treba - vyhoda auto 4h v servise

nevyhoda -odide naraz vadsia suma , po castiach - bude auto viac v servise a zaplati sa tiez viac , ale po splatkach...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kosticky pred zimou menit nemusis , dostanu zaber tak ci tak , skoda novych , ich cinnost to nijako nezmeni , ci su nove , ci stare , len ten akusticky prejav ....co v zime na ceste dako nevadi....aspon mne ......riesim to na jar.....po vymene netreba nic nadstavovat....

ono je pravda , ked sa spravy spodok , pride na rad vrch ...misticky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Mám takový problém tak to vložím sem. Na přední nápravě mi něco klepe a to hlavně při nerovnostech, např. záplaty nebo výmoly na silnici. Je to slyšet hlavně při pomalé jízdě. Mám nové tlumiče i tyčky tabilizátoru které mají najeto cca 10tkm, servisák nikde nic nenašel a byl jsem na zkoušku i na STK kde to projeli na takovém tom hejbátku a taky nic nenašli. Jediná možnost co servisáka napadá tak je celé řízení, kde by mohla být vůle ale to pohledem nepozná. Nevíte co by tam kde mohlo jiného klepat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

Nevím jak u tebe ale mělo by to jít přece je někde celé uchycený. já si lehl pod auto vzal Golu a dotahoval co šlo. A řízení jsem nepatrně dotahoval, bylo drobet volnější

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...