Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Partner a přední náprava


Šalda

Recommended Posts

Jako Oldo máš pravdu máme auta který stojí " pár korun" oproti jiným. Ale podle mě jde spíš o princip, a nevidím jediný důvod pokud je auto v záruce abych cpal prachy do jiného servisu který bude schopen tu závadu i jen najít abych pak zjištěním toho jiného servisu naváděl značkový servis co je kde špatně. Protože pokud to je tak jak se tady domníváme že mají shora nařízeno tyhle věci odbývat nějakou " korunovou " opravou tak se mi i přes to že jim řeknu přesně co s tím je a jak se to dá odstranit vysmějou a mě to bude stát hezkých pár stováků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vena garážmistr: zrovna tobě nechci protiřečit, protože se domnívám, že jsi technik - odborník.

Nicméně, záleží na tom, jestli chcete mít auto opravené, anebo raději jezdit opakovaně a bezvýsledně do servisu, případně za soudním znalcem a na soud. Ještě jednou: když ten člověk v servise není schopen to identifikovat, tak ho k tomu nelze donutit.

Já už nevím, jaký příklad mám uvést - snad restaurace, kde špatně vaří (nechutná) - pomohlo by stěžování, že je jídlo mdlé? Soudní posudek? Nebo špatný krejčí - pod donucením ušije šaty správně?

Jiná otázka je pak celkových vztahů se servisem - pokud vstoupí zákazník zvaný "Mr. Problém" a celý servis se naježí negativně, tak je to celé horší.

PS: mně vycházejí vstříc i ve značkovém v záruce, ale přesto se vždy těším, až záruka uplyne a budu moci jezdit kam já chci.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, není tak težké se stát oním "mr. Problémem". Vlastně se tak ne tebe budou dívat již při reklamaci, toho klepání.

Nedávná zkušenost s jedním servisem zde v regionu. Více konkretizovat nebudu. Při výměně pneumatik jsem tátu upozornil, že má na svém rok starém autě "Citroen" utržené prachovky na obou stranách přední nápravy. Prostě při prověšení nápravy, bylo vidět pístníce. Jelikož měl následující týden jít na servisní prohlídku, řekl jsem mu, ať jen na to upozorní. Tak on tam hned volal a oni, že se to musí objednat. Tak ať to objednají - objednali. Pak v týdnu odvezl auto do servisu. Následně mu volali, že těm prachovkám nic není a že jelikož je už museli objednat, že mu to dají k úhradě. Následoval telefon na mne, že mu řekli tohle a tohle. Takže pár telefonátů, dodnes lituju, že jsem tam pak nemohl jít, táta tam dojel sám, ať mu to ukážou. Tak auto zvedli, pístnice se obnažili, s tím, že dole na tlumiči vždy zbyl (utržený) kousek té hramoniky. Na to přijímací technik reagoval slovy, že to je normální, a že to tak mají i nová auta. Tak si táta nechal ukázat nové auto, a zvednout - hramoniky byly samozřejmě v kuse. Tak technik, že to teda vymění.

Chápete? Prostě já nevím jestli se jim nechce, nebo to mají zakázané. Ale normální člověka s tím nase*ou. A pro ně se pak stáváš "mr.Problém", protože si na hlavu nenecháš nadělat a nevěříš báchorkám z jejich branže. Ale většina majitelů aut tomu nerozumí, a nechali by si třeba nakukat, že to je v pořádku a ještě by zaplatili ty "zbytečně" objednané díly.

To už nemluvím o tom, že ten tlumič tím trpí, když mu tam lítá bordel... atd. 

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oldo já to chápu to co píšeš. Já osobně bych to dal do značkového jednou a pak bych to asi pořešil jak píšeš Ty zkusil bych najít fachmana kterej to umí pokud bych to neuměl sám. Ale na druhou stranu chápu i semir103 že si to nechce nechat líbit tenhle přístup toho servisu.  Je to hodně o principu. Já osobně jsem ve značkovém servisu byl párkrát v životě a vždy s náklaďákem jednou v mercedesu na Chodově v Praze a tam jsem poznal že to není můj hrnek čaje jezdit do takového servisu a párkrát jsem byl v DAFu v Jažlovicích což byl tuším v té době servis provozovaný přímo zastoupením DAFa v CZ tam to bylo takové trochu jiné a dalo se tam řešit spousta věcí i s mechanikem přímo na dílně.  Jinak jsem zatím neměl potřebu řešit cokoliv u jiného mechanika než u sebe nebo u toho mého kamaráda nebo s pomocí jeho kamarádů. Jedinou věc kterou jsem řešil jinde než takhle tak to byli rozvody na 807 které mi měnil Straki007 protože do toho se nikomu nechtělo a ty co byli ochotný to udělat  ve mě nebudili důvěru.   To jaký jsem odborník to nechám na jiných myslím si že lidi který ke mě jezdí si nestěžují a snažím se naslouchat konstruktivním návrhům pokud mají hlavu a patu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já Oldu chápu taky. Vím co je tím myšleno a míněno. Asi budu ten "Mr. Problém" ale jak kvůli sobě, principu a systému to neudělám, že bych vyhodil oknem prachy za uložení, gumy stabiku a pak i celou záruku, protože už je slyším, vy jste to měl v neautorizovaném a to je tu a tam napsáno, že to či ono. A chlapáci, já si to klidně opravím a udělám sám, jak jsem psal, jsem od fochu, i když to nedělám, ale opravdu jde o to, že si necháváme s...át na hlavu pak všichni. Prodali káru za 400000,-Kč shrábli pachy a vy nám teď můžete víte co...pak nemusí být záruky žádné. Dnes jsem nemohl, byla tam s tím manželka. Myslíte, že bych ji nechal schválně mrznout venku s kočárkem hodinu jen tak. Ten "pán" ji řekl, že nikde nic neteklo, co se týká úniku kapaliny ostřikovačů po výměně a že pokud tam přijdeme opět tak nám to už napočítají....pánové v ten okamžik ve mě bouchly saze. Jel jsem z práce, a ve vší slušnosti jsem pánovi něco řekl. Tak že dle něj teče voda do kopce po 12hodinovém stání auta zadkem z kopce kape voda ostřikovačů od posledního ostřikování z okna přes podběh k nádobce a motorku a že to zkontroloval a nic nenašel- hahaha nejsem u toho tak si vymyslím co budu chtít, že. Tak jsem se na....l zaplatil jsem mu tu "práci" 350,-Kč kterou s tím chudák měl a řekl jsem mu, že pod auto dávám kbelík nebo papír a jestli bude zase do rána nakapáno pod autem nejen že se ze servisu nehnu dokud mi nevrátí ty prachy ale budu chtít být u demontáže a kontroly ať se staví třeba na hlavu a blbce ze mě ani manželky dělat nemusí. Jinak to mám celé nahrané 10min keců jeho a mého oponování i s klepáním a donutil mě si nahrát video po servise a kontrole, "kde nic není a nekape" už před barákem byla cítit zase kapalina ostřikovačů, doplnil jsem nádobku a ráno se uvidí, auto stojí pod střechou otřel jsem celý předek do sucha. A jinak teď jsem tam byl a jsou tam nakapaný tak 3-4dcl a kape pořád...Pokecám s váma rád a třeba mi někdo bude držet i palce a třeba se i někdo další se stejnými problémy přidá....:-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gumy stabilizátoru: nepsal jsem, že si máš nechat udělat opravu jinde, ale identifikovat, tedy najít závadu a pak jít do autorizáku s informací.

Ostřikovač:

Navštívil bych známého dobrého servisáka, aby se podíval, případně to napravil:

- špatně nasazený motorek - nasunout.

- prasklá nádobka - je otázka, zda uznají reklamaci, anebo se budou vymlouvat na mráz anebo náraz

- prasklé čerpadlo (časté) - stává se to proto, že z trysek se odpaří líh (metanol), zůstane voda, zamrzne a když ostříkneš, tak praskne tělo čerpadla, anebo se vysune hadička.

Palce ti držím, ale volil bych přímý postup k odstranění závady - navštívit šikovného servisáka - času to stojí stejně a nějakých sto korun už bych oželel. A že někdou koukal do nadkolí, to v autorizáku nepoznají.

Že jsou v autorizáku neschopní, to ti věřím, ale ani zvýšeným hlasem jim moudrost do hlavy nenaleješ.

Nedaleko Trutnova je HugoBoss - nemohl by se na to podívat?

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak to tady čtu, jsem moc rád, že moje berlingo je bez vad, protože ty debaty s přejímacíma technikama jsou mimo moji trpělivost, proto jsem třeba nedokupoval žádné záruky navíc...,servisuju si auto sám, jinak ze zkušenosti vím, že pro ,,cizí'¨nejde v záruce udělat pomalu nic, ale pro svoje známé se vše mění jak na běžícím páse...,prostě jako za starých časů;), nemluvě o tom, že pokud někdo dělal na dílně, tak dobře ví, že třetinu mechaniků by nenechal ani nafoukat pneumatiky...,v tomto se bohužel nic nezměnilo za posledních 30 let, vidím to denně v práci :((ač už v jiném oboru), příjde svářeč se STATNIMA zkouškama!!! a neumí vyměnit v podavači drát, o kvalitě svárů nemluvím...

ale je to fakt servis od servisu, někde se s vámi baví jako rovný s rovným, někde cítíte už při vstupu tu převahu..., mám osobně lepší zkušenosti se staršíma technikama--mechanikama  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oldo, já vím co bych měnil ale oni nechtějí...nemůžeme :-)))) Motorek ostřikovačů dali v pátek nový - v rámci reklamace nedával tlak jaký měl a asi ho tam blbě namontovali nebo něco z...li. Zlámal bych jim ruce to si piš. Pokud se bude zítra něco nacházet pod autem, omlátím mu to o hlavu a opravdu jedu jinam Zkusí Vrchlabí a když ani tam nebude přístup jiný Prágl nebo Mladá Boleslav která tu byla doporučována. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, po takových zážitcích bych nebyl " Mr.Problém"  ale bych " Mr. Nežádoucí" a asi by mě z tama vyvedli četníci.  Jako kdysi když mě chtěl nechat vyvést vedoucí elektra z Globusu na Černém Mostě. Byli jsme s máti a bejvalkou kupovat lednici která odešla 24.12 a od 26.12 byli výprodeje tak jsme se tam vypravili a prodavači byli samá ochota a když jsem si nechával předvést druhou a ten prodavač po mě hodil ksicht jako že vezmi si tu první a táhni tak jsem se kousnul a řekl že bych rád aby mi zavolal vedoucího nebo někoho z kolegů pro kterého není problém obsluhovat zákazníka. Tak odkráčel a nakráčel tam pan vedoucí kterej byl od pohledu ještě nadšenější a po třech větách začal vyhrožovat že mě nechá vyvést ochrankou tak jsem mu řekl že by měl nechat vyvést sebe aby neodrazoval zákazníky a se slovy ženský jdeme odtud jsem odpochodoval z centra dění a asi deset kroků za náma šmajdal ochrankář.  Když jsme došli k autu tak máti měla nakrajíčku kde koupíme lednici když otevřeno je jen v tom Globusu tak sem řekl však v Praze jsou tři Globusy a jeli jsme do Čakovic kde nákup proběhl úplně v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik ta lednice stála? Já takhle kupoval pračku v Datartu v Olomouci za 24.000,-- ;) Nejdřív se mohli přetrhnout a když už jsme vybrali, tak švagrovou nechali stát s těma penězma u pokladny a nikdo si ji nevšímal. Všichni běželi k nějakému zákazníkovi, který si vybíral drobnost. Tak mi nešťastná volala, co má dělat. Jsem ji řekl ať odejde. Ani ve dveřích ji nikdo nezastavil!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Si představ, že je tam v servisu několik oslů, (máš je před sebou v představě? Mají takové hezké uši...) a ty po nich chceš, aby opravili auto. Pošetilé - nejsou toho schopni. Jenom ti chci říct, že ti lidé jsou jiná úroveň.

Dva roky to nějak vydrž. Mmch. - když budeš montovat jen motor ostřikovače, tak padá záruka jen na ostřikovač, ale na vše ostatní záruka zůstává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...