Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Partner a přední náprava


Šalda

Recommended Posts

Tak přátelé a kamarádi. Další poznatek a sdělení. Autorizovaný servis v rámci reklamace vyměnil přední tlumiče. Musím podotknout, že jen tlumiče, tedy uložení, misky ad. zůstalo "staré", když jsem se ptal, zda to měnili také tak prý proč, že vypadaly tyto díly jako nové, že když mi je dá vedle sebe nový a náš nepoznám rozdíl :-)))))))

Zadní klepání nápravy vůbec neřešili, jeli se prý s kolegou příjmacím technikem projet a nic nezjistili, že by klepalo. Jen co jsem vyjel od autosalonu, tak první nerovnost a kanál a rána a další a až domů a to jak z předu tak zezadu. Vše je tak nějak z pravé strany auta. To bylo včera. Dnes ranní vymrzlá vyjížďka tak první díra a zase a tak říkám, nic má se stavit kamarád kolega, tak jestli se mnou projede kus a řekne svůj názor. Tak první nerovnost, kanál díra a říká ty to je jek kov na kov, to vůbec nic netlumí, vpředu i vzadu. Tak nejsem nemocnej jenom já, že bych slyšel trávu růst, ale i jiní. Tak že výměna samotných tlumičů tomu nepomohla :-)) Už jsem poslal dotaz právníkovi a v pondělí tam jedu zase, že tedy beze změny a ať to opraví s tím, že po konzultaci s právníkem odstupujeme od smlouvy. Už asi vidím, že to bude na znalečák, ale nechám si ještě udělat od pár servisů zprávu o zjištění zda jsou tam nějaké anomálie. To bude ještě zajímavé. Jo jinak k tomu zadku, tak  mi říká, no ale my  jsme ještě nikomu zadní tlumiče neměnili, a já mu říkám, že se baví pořád o tlumičích, ale nic takového nepadlo, jen co by to asi mohlo být. To je servis, že by se z toho jeden....Co vy na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidím že to bude běh na kur.a dlouhou trať.  To vypadá že ze začátku výroby byl jako první diagnostikován problém s tlumiči a tak se prvních pár aut v rámci reklamace odbylo výměnou tlumičů majitelé se s tím smířili víc neřešili takže fabrika z toho vyvodila že problém je v tlumičích a udělali třeba drobnou úpravu a ono to chvilku fungovalo a po čase to začalo znova ale řeší to pořád jen výměnou tlumičů a Ty máš smůlu na servis že servisáci se tvrdě drží postupů doporučených fabrikou protože se bojí že když by to uznali a třeba i opravili jinak než je postup od fabriky tak jim to fabrika nesežere a nedostanou to zaplacený.  Zkoušel jsi pátrat i jinde než tady po případných nápadech co by to mohlo být nebo jak to řeší jinde?  a teď jsi to měl v servisu u prodejce nebo jinde?

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zatím co jsem pátral, tak mění tlumiče, spodní a horní uložení - misky. Víc jsem zatím nenašel. Jde spíše o to, že když tam auto bylo prvně, tak jsme měli půjčené stejné, novější model a tam to zatím vůbec netlouklo. Pak jsem se od nich svezl s předváděčkou s 25tis km a tam to řápalo ještě víc než u nás...Jinak Veno jezdím stále k prodejci do servisu. Uvažoval jsem i o jiném autorizovaném, ale mám obavy, že když jsme to u nich nekoupili tak na to budou prdět stejně. Prostě to je vyměňovací dílna ne servis nebo tak...No běh na dlouhou trať to vypadá, jelikož ti řeknou, já potažmo my jsme nic nezjistili, nic tam netluče a dohaduj se s nima, když to všichni jiní i mimo autorizovaný slyší. Ten známý servisák - živnostník, co jsem byl mi řekl, že měnit jen tlumič samotný při něčem takovém je hloupost. Že by začal nejdřív uložením, všechny gumy, a tak a pak tlumiče, ale jak píšeš, chytrý pán se podívá do PC tam zjistí dané postupy a po nich jde..nic víc nic míň. Hledám na netu pořád...natrefil jsem na stranu jako tady pafkin ale zatím nic dalšího...:-(((

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzadu je vlecena náprava s vinutou pruzinou a možno stabilizátor. Tam by musela ísť celá na výmenu, ak to nebude nejaký "bazmek" na podvozku alebo vyfuku.

Podľa právnika je to na 3x a až potom môžeš odstúpiť od zmluvy. A musí to byť preukázateľné vadne, čo u teba zatiaľ nie je, je to len subjektívne. 

Mne na starom aute tiež niečo klepalo na jednom kolese vzadu, a nevedeli sme čo, len za jazdy, boli sme sa previezť asi 5x a až potom sme zistili ze brzdové platničky klepalo ako neboli dobre zahacknute. 

 

Tiez som takto v nemenovanom autobazáre Autoalles MT reklamoval vadne vozidlo a EGR, a aj so znalcom mi ponúkli 50% zľavu na diel a jeho výmenu. Odvtedy som tam nepachol.

Upraveno uživatelem mmartinkovic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyměnil jsem kosti, horní uložení tlumičů , jiné horní misky a pořád to mlátilo, dneska nový tlumiče a uložení stabilizátoru a je klid. Konečně !!! 

Jen nevím jestli to bylo tlumičema nebo silentblokama . hlavně že už je klid

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to pafkin: tak gratuluji, já jim mohu v autorizovaném - u prodejce říkat co chci a je to jak tlučení slámy...Za mě bych vyměnil ložisko tlumiče, četl jsem na citroenech, že se tam s tím perou taky uložení stabiku a taky by mohl být klid..ale.....Už mám připravené odstoupení od smlouvy a poslal jsem sáhodlouhý elaborát koncesionáři Peugeot.

A na zadku je uložení vpředu na karoserii v silentbloku a tlumiče. Jinak výfuk a vše kolem v pořádku. A hlavně klepe za zcela stejných příležitostí jako přední. 

Osobně a dle slov právníka je to už třetí reklamace, závada stále neodstraněna. Věc má stále vady a lze od smlouvy odstoupit..

Upraveno uživatelem Semir103
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mám několik aut v záruce, bohužel. Ale kde není technický um, tak právník to z něho nevyrazí.

Pokud si právnicky natolik věříš, že auto vrátíš a oni ti vyplatí peníze - tak do toho jdi. Bude to na dlouho a u toho prodejce se už nebudeš moct ukázat.

Raději bych volil technické řešení - nechat to někde opravit, doplatit si těch pár tisíc.

Edit: Nejezdíš sem k nám? Domluvil bych ti prohlídku a identifikaci závady.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé a kamarádi, tak po výměně motorku ostřikovačů v rámci reklamace - netlačil tolik co měl je okno střikováno, nebo spíše se o to snaží do spodní části asi 15cm nad spodní okraj a to je vše...tedy chci li ostříknout okno vyplácám tak půl nádobky než mám mokrou horní část..super a mimo to, do rána louže pod autem a oplácaný nárazník s podběhem od kapaliny ostřikovačů, asi se stala někde chyba. teče. Klepání stále stejné na zadní nápravě, předek také. Tak že dnes opět návštěva servisu se sdělením, že teče nádobka a klepání nic. Tak že následovala opět zkušební jízda nyní s kámošem z toho servisu, prodává nová auta a tím příjmacím technikem. Svou malou ratolest jsem musel vzít sebou, nechtěl s manželkou stát v salonu. Tak vyjedeme, vezmeme dvě nerovnosti a díry a klepání, říkám tak to je ono. zezadu se ozval příjmací technik se slovy, to je hold podvozek Partnera, to je normální. tak jsem hned oponoval, že to tedy normální není, když to od samotného začátku neklepalo aspoň vzadu, tak se pak rozpovídal, že udělali to co mají v PC, nic víc nemohou, jelikož jim to nikdo nezaplatí. Na mé oponování, že Berlingo to má stejné a tam dávají z osobáku tlumiče s uložením a je klid, že oni mění jen tlumič a neřeší jeho ložisko a ani gumy stabiku, opět stejná odpověď měníme co  můžeme, napište do Peugeot a oni to budou řešit, nebo jeďte jinam, že Vás tam poslal Peugeot. No nekoupili by jste si tu auto...?! Já popravdě už ne...Tak jdeme dál...pokračujeme v cestě záruky Peugeot. ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak daleko by jsi to měl do Mladé Boleslavi ale vím že tam býval značkovej servis Citroen jestli by vzali Peugeota nevím ale všude jsem na ně slyšel jen velkou chválu. Přejímacího technika tam dělával p. Sibera  ten co kdysi závodíval se škodovkama. A všichni tvrdili i že mechanici tam jsou špička široko daleko. Třeba by stálo zato tam i jen zkusit zavolat. Tohle všechno co jsi popsal je jen v personálu toho servisu. Možná i v majiteli protože mu stačí že to nějak funguje ale tyhle výmluvy že dělají jen to co je popsáno v jejich notách tak to bych vůbec nebral za rozumnou odpověď a to že Tě poslal do jiného servisu tak to by bylo to poslední co bych tam slyšel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veno, děsný. Dnes tam jede manželka na opravu opraveného tj. motorku ostřikovačů. Říkal jsem ji, ať si stojí za tím, že na to chce reklamační protokol, žádné otevření uzavřené zakázky a dále že chce reklamovat to klepání. Když ji budou utloukat argumenty tak ať ji na to dají papír, že to opravit neumí...haha. Byl tu strejc co má servis a šel do vrtule z toho co udělali a neudělali a neumí a jeli jsme to projet tak to slyší taky, rozhodně nejde o konstrukci podvozku ! Pak si kup nový auto. Jinak se chystám asi do Vrchlabí tak je Pug taky a pak strejc říkal, že má nějaký známý v Práglu přímo v Pugu tak že by to tam nějak dohodl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já také přileju, tohle je bohužel celkově standard některých servisů PSA - bohužel všech, které jsem měl tu "čest" poznat. Je to jako boj s větrnými mlýny. Mám sice Citroen C4GP, ale měli jsme jej doma o novotí a taky na něm pár servisních zásahů a pokusů o vyřešení problémů bylo.

Mimochodem, i toto auto - má zcela stejný podvozek vpředu i vzadu jako tvoje Teepee, mělo problém s klepáním přední i zadní nápravy. Přední nápravu jsem vyřešil po záruce sám výměnou předních tlumičů (Kayaba), včetně uložení. Ale musím také dodat, že ke klepání původních originálních tlumičů došlo až tak ve 140.000km. Táta pak ještě měl druhé o 3 roky mladší C4 GP a tam se rovněž klepání ohlásilo při tomto nájezdu.

Zadní náprava mírně klepe dodnes. Tam už mi to přijde konstrukcí - zkoušel jsem měnit tlumiče. Asi nejhorší byly Kayaby. Jsou hrozně tvrdé a snima ta zadní náprava neklepala, ale doslova mlátila. Klepání které tam je, je takové jemné a je slyšet jen při velmi pomalé jízdě po mírně nerovném povrchu (prostě to musí jet pomalu a tlumiče přitom rychle kmitat), jinak to slyšet není.

Pro nás nejvetší boj se servisem, který jsme stejně prohráli - bylo sjíždení zadních pneumatik. Do 20.000km byly zadní gumy vždy holé a přední byly tak asi v polovině. Servis si vždy našel nějakou výmluvu, od toho, že to přetěžujeme, jezdíme moc rychle, až po "dálniční efekt" - to dodnes nevím co je. No, problém byl ve velké sbihavosti zadní nápravy, ale to nevyřešili oni, opět vyřešeno až mnou na vlastní náklady, díky rady člena z fóra Citroenu. V tu dobu už auto zmršilo několik párů pneumatik. Pěkné na tom je, že máme z doby těch reklamací protokoly z geometrie, kde je vše v pořádku. Až první geometrie mimo síť Citroen hned odhalila problém. Sbíhavost byla přes jeden stupeň. A nebylu jsme sami, komu toto auto takto sjíždělo gumy. Proto jsem si jist, že je to probmém z výroby, stejně jako to klepání. Oni to vědí, ale nechtějí a nebo mají zakázáno (shora???) to řešit a tváří se, že o tom nikdy neslyšeli.Pro ně je meta konec záruky. Pak už uslyší i to klepání. V záruce jej bohužel slyšet nechtějí (nesmějí).

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ty máš jiný podvozek ne? Jde o to, že ten podvozek na C4GP a Berlingo/Teepee poslední generace jej má stejný a prostě tohle je tam docela častý problém, navíc akusticky hodně nepříjemný a když z tebe ještě v servisu dělají vola, tak to leckoho nas*re.

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všimněte si, prosím, že problém spočívá v tom, identifikovat, kde je příčina. "Vyměnil postupně pomalu všechno" je právě ten opačný postup.

Proto doporučuju zajet k dobrému opraváři, nechat identifikovat příčinu, a pak uplatňovat záruku.

Nebo jinak: pokud byste chtěli po Frantovi Vopršálkovi, aby zpíval jako Karel Gott, tak nebude, ani kdyby dostal soudní příkaz. Prostě když servis není schopen identifikovat závadu, tak si to musíte zařídit jinak.

Nevím, zda servisy VW nebo BMW mají či nemají tytéž problémy. Prostě jsme si koupili Peugeot v určité cenové relaci. Kdo chce, příště si může namísto Partnera koupit BMW, zaplatí o stovky tisíc více a tím si předplatí bezstarostnost.

Závada klepání uložení stabilizátoru je v podstatě prkotina, ale patřičným rozmáznutím přes právníka je z toho opravdu velký problém.

PS: soused má Porsche Cayenne od nova, závady elektroniky má taky, akorát faktury jsou v desítkách tisíc. Audi taktéž.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...