Sign in to follow this  
Followers 0
sekal

repase

15 posts in this topic

Proč repas???

Zalezi na systemu??? Bosh nebo Lucas

A pokud si dobre pamatuju tak na P405GRD jsem ho kupoval za 900,- new.Samo bez pouzdra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dundy: kdyz uz se tu mluvi o tom cerpadle: nevis jestli neni Lucas nejak blokovany v pripade nehody? Mame problem s 206 1,9D... vypada to, ze to cerpadlo je nejak KO

Share this post


Link to post
Share on other sites

COŽE ?!? :o :o :o 900,- Nový střeva do čerpadla za 9 Kg? Takovejhle vtip sem snad neviděl ani v SORRY! Dělal sem repas - ložiska, mechanika pístů a přesuvník pro turbo a díky Vééélký známosti se všim šudy za 6000,- To Voštík: Jak KO? Co elektroventil? Jde z něj alespoň přepad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se naucim dobre cist a nebudu Vas klamat.

Bohuzel jsem spojení \"repase vstřik.čerpadla na 1.9D?\" pochopil jako repase vstriku k cerpadlu 1,9D.

Tak se opravdu omlouvam :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Dundy. Tak tomu bych rozuměl. Na mě šly mrákoty, když sem to četl. Toho bych koupil vagón. Ihned!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hics: nejsem dieslovej specialist, takze ani nevim co je elektroventil :) Ale: bylo to nabourany a ted to nechce zhavit (nerozsviti se ani kontrolka) :( zatim to vypada na zhav. rele, ael nemuzem prijit na to, jestli neni nejak elektronicky blokovane cerpadlo..... :mad: A jestli jo, tak jak ho jde odblokovat (pokud mozno bez pouziti nejakeho PEU komputeru :) )

Venca: nechpu :( cernej bazmek s cervenou sprckou......nëni to spis Cernej blondyn s cervenou botou??? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle me Ten cernej blondyn s cervenou botou je ventil na zavreni privodu paliva pri otoceni auta na strechu.(Alespon mi to tvrdili)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dundy: koupil jsem starší motor, jenomže to bůhví jak dlouho stálo a když jsem to dal do auta tak to zaboha nešlo odvzdušnit a do tří válců šla nafta jen tak slabě a do čtvrtého vůbec. Musel jsem tam dát čerpadlo z toho starého motoru a to byl 1,8 mám obavu, aby nebylo jiné

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo no... fakt to nema :(

a imobilizer? TEn to ma snad jenom v klicku... Nikde zadna klavesnice...nic.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

predek a budka... no.. ono to bylo celyx nejak oliskany... :) Ti ani nevim, jestli to nejakou dalku ma :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.