Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 206 1,4 nerezove zvody


Ivi187

Recommended Posts

Zdravim, chcel by som sa spytat na nerezove zvody, temu o tom som nenasiel na 1,4ku ale ak je tak sorry :D ... mam 2007cku so 42000najazdenymi takze nic vela, a chcel by som namontovat nerezove sportove zvody. Mal uz stym niekto skusenost ? ... Ma to nejaku cenu na 55kw ? ... auto je dynamickejsie ? ma lepsi zvuk? ... za odpovede dakujem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží jaké svody a jak k tomu je odladěný výfuk. Je rozdíl i v tom, jestli jsou 4 do 1, nebo 4-2-1, i takový věci, o kterých běžnýho spotřebitele nenapadne přemýšlet ovlivní finální charakteristiku na větší výkon, nebo naopak na větší kroutící moment. Ale myslím, že kombinovat sériové výfukové potrubí se sportovními svody jsou zbytečně utracený peníze-ve smyslu toho, že za moc peněz dostaněš mámo muziky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://spoiler-tuning.cz/tuning/peugeot/206/svody-peugeot-206-3597/

nasiel som to tu na stranke lebo ine pre 1,4ky som nevidel, keby som to tam dal, tak by som mal aj vymenit seriovy vyfukovy system? lebo ten som zatial este nemenil ,som myslel ,ze ked toto vymenim tak to uz nieco pomoze, su to myslim 4-2-1 ale tam je pritom nejaky vacsi rozdiel??

[Edited on 23/10/12 09:36 by Ivi187]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4-2-1 sou na zrychleni, 4-1 na tah pokud se nemylim :)

zalezi co od toho cekas estli ti de o zvuk tak ten bude mnohem lepsi, pokud ti de o vzhled tak vypadaj moc dobre, pokud ches vykon tak to taky neco prida pokud mas katr na svodech na ne na stredovym dilu trochu ti stoupne i spotreba ale skoro to nepoznas :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4-2-1 Jsou na zvýšení momentu v celém spektru(rally), 4-1 jsou na vyšší výkon při vysokých otáčkách, ale může klesnout moment(okruhové ježdění).

Jinak si myslím, že tunit 1.4 je takové zbytečné. Ano, jde to, určitých výsledků se ti podaří dosáhnout (bohužel ne vždy to je k lepšímu), ale ve výsledku je nárůst dost malý za obrovskou cenu. Prostě základní motorizaci nemá cenu tunit(vlastní zkušenost ze 106). Když by to šlo hodně dobře, tak se dostaneš třeba na parametry motoru o řadu výše, ale víc nic a to vše s nejistými výsledky a chováním motoru.

Raději ušetři penízky a dej je tam, kde to auto více využije, nebo si za ty peníze kup jízdu v supersportu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak píší pánové nademnou, ten rozdíl tam dost možná poznat půjde, ale nezaplatí se. Kdyby se z toho motoru řekněme za 10 000,- dalo vymačkat třeba 80kw, tak bych řekl: OK, vyplatí se to. Ale když dáš 7K za svody a možná Ti stoupne výkon o 3,4 nebo 5Kw, tak je lepší za ty peníze koupit lepší gumy, auto pojede stejně, ale lepší přilnavost ti přidá na zábavě víc, než těch pár koníků. Pokud Ti jde o zvuk, tak Ulter koupíš za pár korun a výslednej efekt je super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i kdyby se zvednul výkon o 3 kw, ale v jakých otáčkách? Většina tutich svodů (když se s tim vůbec bude někdo obtěžovat počítat) bude konstruovaných na vysoký otáčky. A k čemu mi jsou 3 kw v 6000 když stejně jezdim 95% času v 3000 min-1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mnohem lepší je vyndat kompletně celé zadní sedačky, přední spolujezdcovo sedačku, koberečky, hever, rezervu a další nepotřebné věci. Dá se tím ušetřit spousta (desítek) kilogramů a výsledný efekt je lepší než 10 koní navíc. Další věcí jsou malá kola z lehkých slitin. Jede to pak líp. Motor nemusí roztáčet velká kola a táhnout za sebou skoro sto kilo navíc.

Zábava za volantem je pak veliká. :)

[upravil dne 23/10/12 20:17 od Altman]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diki chalani za odpovede.. A pneu mam super , minuly rok som si kupil 195/50 R15 Continental ContiPremium , a disky OZ racing , takze mysim ,zeje to v poho kvalita :) .. Väcsie som sa neodvazil dat vzhladom na vozovku/motor . Tak bral by som aj sportovejsi zva1,1uk ale zase nechcem aby to vyzeralo ako ked si niektory daju na 1,1/1,4 atd. obrovske vyfuky a duni to a vykon ziadny , mna skor zaujimalo co by mi zvysilo vykon, neposkodilo motor, nezvysilo sportrebu a zivotnost bude rovnaka, a skor som za kvalitu , auto pravidelne kontrolujem,servisujem. Nechcem ho vymenit lebo som ho dostal v podstate nove. Chodievam momentalne vela v meste takze to nechcem prerabat na vykendove vozidlo :D ... ale dakujem za rady,pripadne ked vas ohladom toho este nieco napadne kludne piste, potesim sa :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...
  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...