Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

P407 - Jak na to - Zadní destičky


koblih69

Recommended Posts

Pánové, můžete mi někdo prosím poradit, kde jste sehnali tu pomůcku na vytlačení toho pístu (bod 6 v návodu nahoře)? Nebo aspoň název, nebo kde to koupím... Mám to všechno rozmontované, ale mýma pomůckama se mi nepodařilo ho zatlačit, tak ráno musím někam do OBI, ale nevím, co vlastně sháním :(

Díky za rychlou odpověď!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak díky za rady chlapi, nakonec se povedlo díky \"C\" svorce z Hornbachu za 3 kila... První kolo 2 dny práce, druhé za 40 minut :) Jen teď i po dolití brzdové kapaliny mi pedál zabírá až na konci a nefunguje na 100 %. Může to být odvzdušněním? Případně, jak na to?

Soráč za spam v tomto tématu, ale myslím, že by to mohlo zajímat i další, co se do toho pustí... Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

No určitě odvzdušnit. Pravé zadní kolo první. Posaď někoho za volant ať ti šlape na brzdu. Povol odvzdušňovák při sešlápnutém pedálu brzdy, až se pedál propadne na podlahu, utáhní lehce odvzdušňovák. Pustit pedál a znovu sešlápnout a povolit odvzd.Toto opakuj tak dlouho až kapalina poteče plynule bez bordelu a bublin. Nezapomeň do nádobky s brzdovkou dolívat kapalinu !!! Celé to opakuj na levém zadním kole. Potom na pravém předním a nakonec na levém předním (myšleno ve směru jízdy).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Budu měnit prachovky na zadních třmenech.Pístek asi musí ven abych ji do drážky ve třmenu dostal?Podle různých návodů pravděpodobně ano,takže vyměním zároveň všechna těsnění.Pístek asi vyšroubuju proti směru hodinových ručiček stahovákem a po výměně těsnění ho zase natlačím šroubováním ve směru hodinových ručiček zpět.Jen by mně zajímalo pokud zaslepím hadičku a po demontáži třmene mi nevyteče všechna brzdovka z potubí a nádržky jestli by to šlo odvzdušnit čerpadlem z Lidlu(že bych ho nasadil na otvor odvzdušňováku a sál brzdovku a přitom doléval kapalinu?Nebo klasicky několikrát našlapat -povolit až nepůjdou bublinky?

Upraveno uživatelem kurka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jedna otázečka pro někoho kdo má větší zkušenosti.Jdou klasicky odvzdušnit brzdy u auta s ABS a ESP pokud se nevypustí všechna brzdovka z potrubí při neustálém hlídání hladiny v nádržce(při výměně těsnění+prachovek zadních třmenů)nebo se budou muset brzdy odvzdušnit pomocí diagnostiky?Strávil jsem spoustu času pročítáním různých názorů na internetu ale někdo píše že jo a druhý zase že jedině s diagnostikou:myslimDíky za názory,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud odpojíš brzdič a hadici hned ucpeš, tak se to odvzdušní klasicky... Přes diagnostiku jen pokud by to vyteklo všechno a zavzdušnilo se i čerpadlo ABS. Zadní brzdy jsem odvzdušňoval před týdnem, přední před pár lety po výměně brzdičů, nikdy se nic přes diagnostiku nedělalo, nebyl důvod... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Operace se podařila-měnil jsem prachovky+těsněná zadních brzdových válečků,které jsem spojil s nátěrem brzdičů Alkytonem a zároveň jsem nechal líznout kotouče a vyměnil jsem i desky.Přitom se mi podařilo ukroutit trubku hadičky u zadního třmene...Naštěstí ještě dnes fungoval A-Kelly takže vše dobře dopadlo.Pak jsem nechal vykapat starou brzdovku povoleným odvzdušňovákem a zároveň doléval novou.Nakonec proběhlo klasické odvzdušnění s vypnutým zapalováním.Spotřeba necelý litr brzdovky Dot 4.Díky za názory a rady:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zdravím,

můžete mi , prosím, poradit jakým způsobem vyměnit brzdovou kapalinu u 307 break svépomocí ( s pomocníkem ) ? Nějaký návody tady jsou , ale není mi jasný, jestli mám postupovat od zadního pravýho kola dále na všechny další. Jak poznám , kdy mám přejít na další kolo , aby byl vyměněn celý obsah kapaliny? 

Díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, muj peugeot napsal:

Zdravím,

můžete mi , prosím, poradit jakým způsobem vyměnit brzdovou kapalinu u 307 break svépomocí ( s pomocníkem ) ? Nějaký návody tady jsou , ale není mi jasný, jestli mám postupovat od zadního pravýho kola dále na všechny další. Jak poznám , kdy mám přejít na další kolo , aby byl vyměněn celý obsah kapaliny? 

Díky 

začíná se odvzdušnovat u nejvzdálenějšího kola od hlavního brzdového válce, což většinou bývá pravé zadní kolo, pak levé zadní, pravé přední a naposled levé přední...,odvzdušnuješ do té doby, až poteče čistá kapalina bez bublinek samozřejmě, pak jdeš na další kolo...

velmi důležité!! :)--nezapomenout dolívat novou kapalinu do nádobky, jinak zavzdušníš celý systém brzd, dolívání nechávám na pomocníkovi co šlape, ale chodím si to zkontrolovat po každém kole :D

manželku na šlapání neber--končí to zpravidla tichou domácností :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...