petr406 Odesláno 24. leden 2003 Sdílet Odesláno 24. leden 2003 Ahoj vsichni. Mam P 406 2,1 TD r.v. 98. Obcas se mi stane, ze nemuzu nastartovat, nicmene se treba na 6-ty pokus podari. Je jedno, jestli je mraz nebo horko (dela to i na zahraty motor). Kdyz uz ale chytne, je vse OK. Prestoze pravidelne servisuji - nove naplne, filtry a zhavici svicky a zasadne tankuji u Shell/OMV, obcas se proste stane. Baterie motorem toci, ale nechce chytnout - jakoby neslo palivo do valcu (ale po zastrceni klicku kontrolka imobilizeru normalne prestane blikat, takze OK). Jednou jsem zkusil zapumpovat balonkem/pumpickou a chytlo bez problemu (takze parkrat jsem musel z auta vystoupit a zapumpovat, abych odjel - asi neni standardni postup...). Je pri doprave nafty nejaka prekazka (ventil, kt. nevyskakuje) nebo neco takoveho? Ikdyz prestane blikat kontrolka imobilizeru, muze byt problem v klicku? Da se diagnostikovat? Diky predem za reakci a zdravim. Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 24. leden 2003 Sdílet Odesláno 24. leden 2003 koukni na přívod nafty jestli je všechno utažený,možná to někde saje vzduch a pada nafta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr406 Odesláno 25. leden 2003 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2003 Koukal jsem na to, na privodu nafty vse v poradku. Spis to vidim na ventil na ceste k cerpadlu - ze by nevyskakoval, nebo neco takoveho? Je tam nejake takove udelatko, pripadne kde (co vlastne deaktivuje imobilizer? - taky mam podezreni...). Diky Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroslav Malý Odesláno 13. březen 2003 Sdílet Odesláno 13. březen 2003 Originally posted by petr406 Ahoj vsichni. Mam P 406 2,1 TD r.v. 98. Obcas se mi stane, ze nemuzu nastartovat, nicmene se treba na 6-ty pokus podari. Je jedno, jestli je mraz nebo horko (dela to i na zahraty motor). Kdyz uz ale chytne, je vse OK. Prestoze pravidelne servisuji - nove naplne, filtry a zhavici svicky a zasadne tankuji u Shell/OMV, obcas se proste stane. Baterie motorem toci, ale nechce chytnout - jakoby neslo palivo do valcu (ale po zastrceni klicku kontrolka imobilizeru normalne prestane blikat, takze OK). Jednou jsem zkusil zapumpovat balonkem/pumpickou a chytlo bez problemu (takze parkrat jsem musel z auta vystoupit a zapumpovat, abych odjel - asi neni standardni postup...). Je pri doprave nafty nejaka prekazka (ventil, kt. nevyskakuje) nebo neco takoveho? Ikdyz prestane blikat kontrolka imobilizeru, muze byt problem v klicku? Da se diagnostikovat? Diky predem za reakci a zdravim. Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 13. březen 2003 Sdílet Odesláno 13. březen 2003 Nemuze byt ¨takove to udelatko¨ nahodou regulator se snimacem vysokeho tlaku paliva? Kousek od palivoveho filtru, takovy tlustsi valecek, do ktereho vede konektor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 14. březen 2003 Sdílet Odesláno 14. březen 2003 Pokud to nechytá, tak jako že prostě vůbec nemá snahu, nebo to třeba občas poblafne? Ptám se pro to, že se do palivovýho systému může někudy dostávat vzduch a ani nemusí bejt vidět nějaká zjevná netěsnost. Pak to obyčejně vypadá tak, že se motoru zprvu vůbec nechce, pak si chvilku poblafává a nakonec se rozjede v plný nádheře. Mělo by to bejt konec konců poznat i na tom pumpovacím balónku. Většinou je slyšet, že v něm trochu trochu syčí a prská pokud je v naftě vzduch. A proměř si taky, jestli ti jde spínací napětí na \"típák\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.