Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nestartuje


petr406

Recommended Posts

Ahoj vsichni. Mam P 406 2,1 TD r.v. 98. Obcas se mi stane, ze nemuzu nastartovat, nicmene se treba na 6-ty pokus podari. Je jedno, jestli je mraz nebo horko (dela to i na zahraty motor). Kdyz uz ale chytne, je vse OK. Prestoze pravidelne servisuji - nove naplne, filtry a zhavici svicky a zasadne tankuji u Shell/OMV, obcas se proste stane. Baterie motorem toci, ale nechce chytnout - jakoby neslo palivo do valcu (ale po zastrceni klicku kontrolka imobilizeru normalne prestane blikat, takze OK). Jednou jsem zkusil zapumpovat balonkem/pumpickou a chytlo bez problemu (takze parkrat jsem musel z auta vystoupit a zapumpovat, abych odjel - asi neni standardni postup...). Je pri doprave nafty nejaka prekazka (ventil, kt. nevyskakuje) nebo neco takoveho? Ikdyz prestane blikat kontrolka imobilizeru, muze byt problem v klicku? Da se diagnostikovat? Diky predem za reakci a zdravim. Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
Originally posted by petr406

Ahoj vsichni. Mam P 406 2,1 TD r.v. 98. Obcas se mi stane, ze nemuzu nastartovat, nicmene se treba na 6-ty pokus podari. Je jedno, jestli je mraz nebo horko (dela to i na zahraty motor). Kdyz uz ale chytne, je vse OK. Prestoze pravidelne servisuji - nove naplne, filtry a zhavici svicky a zasadne tankuji u Shell/OMV, obcas se proste stane. Baterie motorem toci, ale nechce chytnout - jakoby neslo palivo do valcu (ale po zastrceni klicku kontrolka imobilizeru normalne prestane blikat, takze OK). Jednou jsem zkusil zapumpovat balonkem/pumpickou a chytlo bez problemu (takze parkrat jsem musel z auta vystoupit a zapumpovat, abych odjel - asi neni standardni postup...). Je pri doprave nafty nejaka prekazka (ventil, kt. nevyskakuje) nebo neco takoveho? Ikdyz prestane blikat kontrolka imobilizeru, muze byt problem v klicku? Da se diagnostikovat? Diky predem za reakci a zdravim. Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to nechytá, tak jako že prostě vůbec nemá snahu, nebo to třeba občas poblafne? Ptám se pro to, že se do palivovýho systému může někudy dostávat vzduch a ani nemusí bejt vidět nějaká zjevná netěsnost. Pak to obyčejně vypadá tak, že se motoru zprvu vůbec nechce, pak si chvilku poblafává a nakonec se rozjede v plný nádheře. Mělo by to bejt konec konců poznat i na tom pumpovacím balónku. Většinou je slyšet, že v něm trochu trochu syčí a prská pokud je v naftě vzduch. A proměř si taky, jestli ti jde spínací napětí na \"típák\".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...