Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Max. rychlost


Šocek

Recommended Posts

Původně zaslal: Petr X

TDI versus HDI ... nechci se hadat, ale pocet aut v servisu od kazdeho tomu svedci. Hlavne tady na tomhle foru se hadat nechci.

Ale s tim komfortem s tebou naprosto souhlasim ... proto jsem to taky psal. I o tom VW ... tam pežotek hodne vede. A navic co si clovek i ve 130ti km rychlosti v mensi zatacce na dalnici muze dovolit se 406, si ted ja dovolit zdaleka nemuzu. S tim souhlasim.

Opravdu, počet aut v servisu SKODA a VW opravdu převyšuje počet Pežotů v opravně. Vidím, kolil skodovek stojí na AUTO Dubina A RT TORAX (opravna VW) o 3 km dále. Těch je jak Číňanů a stojí v řadě za sebou.

O výkonu motoru, skoda má záběr hned zespoda, ale vrch stojí za houby, takže tam ho 406 předjede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To KOBR: nechtel jsem to uz resit, ale jeste si dovolim poznamku, kdyz jsi to sem uz hodil:

\"Opravdu, počet aut v servisu SKODA a VW opravdu převyšuje počet Pežotů v opravně. Vidím, kolil skodovek stojí na AUTO Dubina....\" ..... to je prave ten problem .... chytam te za slovo \"VIDÍM\" .... práve ze pouze vidíš, kolik jich kde stojí (navic v servisu Skoda asi nebudou stat pežoti, ze? :), ale opak je pravdou, co se tyce oprav, zeptej se kterehokoliv servisaka, kterej pežoty i skodovky opravuje. Ten pomer je znatelnej, uvadet ho nebudu.

\"O výkonu motoru, skoda má záběr hned zespoda, ale vrch stojí za houby, takže tam ho 406 předjede\" ... tak se stav a porovname ty vrchy ;):aut:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MatrixChose

Já měl tacho 220 km/h ještě šla, ale taky jsem musel brzdit...

taky taky...:)

motor by ještě šel, ale moje drahá polovička to nějak nedávala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:-) clovece docela by me to i zajimalo. Jen ze zajimavosti. Ono bude asi znat i trosku vaha, ses asi tezsi, tezko rict. Na zrychleni neni problem porovnat, ale na rychlost asi ne, jsem na sebe opatrnej a zivim rodinu :) Tezko rict, moc na vyber neni kolem JC. Podle fotek tveho vozitka koukam Robousy, ze? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přímo JC :) 4-pruh by byl asi jedinej vhodnej co se tyce velikosti (sirky), ale to asi neni moc dobra volba :) Nevim nevim. Ja na to zavodeni moc nejsem, ale ten rozdil by me docela i zajimal. Z osobni zkusenosti vim (najezdil jsem se s ni neco), ze stejna Xantia 2.0 HDI s 80KW na ochcavku 81KW nema. Ale s chipem zkusenosti nemam u francouzu. Hodne tam dela ten rozdil ve vaze, treba v porovnani passat a octavia se stejnym motorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi jedině čtyřproud. Projet to, jestli se neměří a vymyslet nějakou dobu s malým provozem. K benzině mi to jednou dalo nejvíc asi 185 km/h. Btw ten výkon po chipu máš změřenej nebo to tolik má bejt? Tobě to váží kolik? Se mnou (70 kg) a plnou nádrží (85 l) + nějakej ten bordej co s sebou furt vozim jsem na cca 1680 kg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

realna maximalka u 406 1.8 16V 81kW na pneu 195/65 R15 dle GPS 217kmh (dle tacho 220) otacky cca 6850

jinak po nemecku na tempomat stabilnich 190 bez problemu ( ale papa pak 13.5l LPG/100km :D )

[upravil dne 14/10/09 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

realna maximalka u 406 1.8 16V 81kW na pneu 195/65 R15 dle GPS 217kmh (dle tacho 220) otacky cca 6850

jinak po nemecku na tempomat stabilnich 190 bez problemu ( ale papa pak 13.5l LPG/100km :D )

[upravil dne 14/10/09 Ferry]

cca 12 l/100 km pri tempomatu nastavenem na 150 :cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: @re

256km/h dle tacho v Němec na dálnici... pak už zasáhne omezovač... s odemklým omezovačem by coupé cca 265 jelo... dle tacho... takže v reálu je to tak 10-20km/h mínus...

No, já ještě max. nevyzkoušel, ale když vidím, jak rychle to vypochoduje na tachometrových 220, tak si myslím, že by měl reálně bez problémů dát těch 250. Jinak v TP je zapsáno 240, myslím, že totéž uvádí i Peugeot.

Ještě jeden blbej dotaz, omezovač u kupé zasahuje dle rychlosti, nebo dle otáček? Takže chrání před přetočením i na nižší rychlostní stupně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

omezovac podle otacek, zasahne treba i na jednicku, u 1.8 16V to je pri cca 7100, zacne to delat takovy hnn hnnn hnn :D

nezkousel jsem to na vlastnim motoru, ale slysel jsem to u jine 406 na vlastni usi

[upravil dne 14/10/09 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...