Pako24 Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 Ahoj lidi, prosím o radu se zajímavým problémem. Mám 406 Break 2.0 HDI r.v. 2000, za studena potvora naskočí na první brnknutí, ale jak se trochu ohřeje nechce chytit. Naskočí jak kdy tak po 3-6ti pokusech a pak jede jakoby nic. Divné ale je, že když teplý motor vypnu a pak hned natočím, chytí jakoby se nic nedělo Dnes jsem na tom konečně uchodil ELM327 se Scanmasterem a ten mi vypsal chyby P00C8 a P00CC - bohužel jsem je nikde nenašel, tak nevím kam se mám nasměrovat. Pokud někdo víte co to znamená, budu vděčen... PS: mimochodem potřebuji i kód U3FFF, ten taky nemůžu najít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 lepsi vzit to na Peugeot Planet 2000 , ten ELM je slaba diag mohl by to byt EGR ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pako24 Odesláno 17. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2012 hmm, měl jsem to podezření, zaslepím ho a má po ptákách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 egr to nevyřeší toto je problém vysokého tlaku popř malé otáčky startéru ale myslim si že když připojíč dia a začneš startovat tak nebude tlak v railu bude mu to déle trvat než natlačí ... může to být klidně i propouštějící vstřik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pako24 Odesláno 18. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2012 Asi to tak bude. Dnes jsem to celé prošel, opravil upadlé čidlo tlaku turba, vyměnil palivový filtr a furt je to stejné. Napadlo mě to protočit déle a asi po pěti otočeních to chytí. Takže na řadě je vysokotlaká část... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.