Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

vynechávání při přidání plynu u 205


vašek

Recommended Posts

Ahoj tak mám ještě jednu závadičku ani ne snad velkou u mé 205. Občas se stane, že normálně v pohodě jedu noha na plynu a najednou na chvíli,cca 5 -6 vteřin poleví výkon motoru, je to docela znát a pak zase pohoda a většinou už se to neopakuje.JE to vždy na začátku jízdy,pak už pohoda.NEvíte čím to je?? Slyšel jsem že je to častý nešvar jak peugeotů tak citroneů,ale nevím.

Také by mne zajímalo,co vše signalizuje kontrolak lambda sondy. nejdříve zhasínala hned po nastartování, teď svítí i chvíli po nastartování, a v poslední době problikne i při jízdě. Chce to seřídít motor nebo něco jiného?Díky Vašek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 5 měsíců později...

No panove - to je pruser!!! Zacalo se mi nejak Je*at auticko :( Pri jizde mi to najedniou skubne jako prase a pak si to klidne jede dal. Je dos t divne, ze to dela nejvice pri jizde do prave zatacky :o To fakt nechapu, jak to s tim muze mit souvislost. :(

Zkousel jsem projit sani a krome toho, ze mam uz trochu zas*anej filtr tam neni nic podezreleho.

Svicky tam jsou zatim stare, ale v nejblizsi dobe je budu menit.....

Nevite nekdo, kde by mohl byt jeste zakopany pes?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No panove, me to taky cukalo, tak jsem to seridil a lita to jako novy. Mensi zadrhel je, ze mam stary dobry karburatory Weber. Z toho plyne, ze vam moc neporadim :(. Akorat bych bejt vama jeste zkontroloval kabely ke svickam (obcas puchrej a pak krasne v noci svitej :) ).

Vostik: a nebude to mit souvislost s tou tvoji kontrolkou? Zkus tu adresu co jsem Ti poslal! A nebo co sani benzinu? Vjedes do zatacky ... benzin se naleje do strany ... ?

Makovice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co si pamatuju (snad) tak jsi mel urvanou nejakou tu hubici ci co na nadrzi ne? A ptal ses jak to prilepit, nemohlo by to byt ono? No a s tou pulkou nadrze ... kdyz tu pulku nalijes na jednu stranu, tak mas tu druhou prazdnou .. a kdyz mas cerpadlo v ty druhy ...

No nevim jsou to jen napady amatera, ale mrknul bych se tam. Koneckoncu ukazatel nadrze se chova obdobne i kdyz s malym spozdenim. :(

Makovice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja pokud je mi znamo, tak v nadrzi jsou prepazky,a by se toto nedelo :( - tzn. ze toto vylucuju.....

AD urvana trubicka - je to mozne, ted nemam ani cas se na to podivat, jestli to neupadlo - on ten benzin je parchant leptavej :(

Pristi tyden na to nabehnu a musim ho dat dohromady, at je v zime cim jezdit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

1. je to jiz castecne chycena lambda (blika diagnostika a to nepravidelne a cim dal tim casteji, hlavne, kdyz je motor v tahu)

2. kabely odchazi celkem pravidelne (nejlepsi jsou od BOSCH, nejhorsi od CHAMPION) - spatne to startuje a blbe spaluje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se mi nějak nezdá!1.Lambdu v autě nemám!2.Mám tam svíčky champion a kabely taky a je to super!Zkoušel jsem tři typy!!! Auto mám 1.9GTI 94Kw....ale to cukání mi dělala nějaka podtlaková hadice,ale jen při rozjedu,při jízdě to už bylo v pohodě.Vyměnili mi hadici a je to v pohodě! :-))) champion jsem používal i u "šíleného" boxera na Alfě a taky dobrá zkušenost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem starou 306tku XN (1.4i) - 1994

a na ni mi zacal cukat motor a nekdy startovala az na po 10. Treba jsem jel po dalnici a najednou skuby jak prase a pak zas nic.Chciplo mi to i na prazke magistrale (narez).

Problem byl ve vstrikovani. U jednobodoveho vstrikovani BOSCH jsou dva kontakty a kolem nich plisky. (kdyz sundate sani a pak horni dil vstrikovaci jednotky).

vstrik.jpg

tyto plisky je treba napruzit a pak je po problemu...Teda aspon v mem pripade.

Jinak ted mam 306 XN 1.4 s vicebodem a v servise mi neutahli lamdba sondu, a po par kilometrech svitila kontrolka vstrikovani ... (sviti protoze jednotka chce dat bohatsi smes nez je mozne, protoze uz je davno 100%).

Lambda nema spravnou zem a ridici jednotka chybne meri udaje...chteli me natahnout o 8 az 20 tisic ... (menili by soucastku za soucastkou)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste jedna vec...

u 306tek 1.4i (multibod) jsou dva typy programu pro ridici jednotky (A a B).

Acko je starsi, ale mene zere (asi o 0,2 litru).Ma vsak jeden problem, motor nekdy uplne zvadne a klesne tak na 500 az 700 otacek. Nepomuze prudke pridani plynu, musi se vymacknout spojka. Deje se to hlavne kdyz je motor studeny a podusite ho. Obcas i pri normalnich rozjezdech se zahratym motorem. Pripada mi to jako bys ridici jednotka sekla a nejak se restartovala. Jednou sem nevymackl spojku a dupl na plyn a asi po sekunde motor naplno zabral (celkem sranda kdyz jste v kolone na krizovatce).

Becko mam mit tento neduh odstraneny ale kdo vi... a zere vice (v zaruce to kdysi prehravali nevim jak ted).

Ja osobne mam to Acko a stava se to jen zridka (do ted tak 10 krat).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...