vašek Posted April 4, 2002 Share Posted April 4, 2002 Ahoj tak mám ještě jednu závadičku ani ne snad velkou u mé 205. Občas se stane, že normálně v pohodě jedu noha na plynu a najednou na chvíli,cca 5 -6 vteřin poleví výkon motoru, je to docela znát a pak zase pohoda a většinou už se to neopakuje.JE to vždy na začátku jízdy,pak už pohoda.NEvíte čím to je?? Slyšel jsem že je to častý nešvar jak peugeotů tak citroneů,ale nevím. Také by mne zajímalo,co vše signalizuje kontrolak lambda sondy. nejdříve zhasínala hned po nastartování, teď svítí i chvíli po nastartování, a v poslední době problikne i při jízdě. Chce to seřídít motor nebo něco jiného?Díky Vašek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hello Posted April 13, 2002 Share Posted April 13, 2002 CAu, mam 205 a taky mi obcas skubal pri jizde. pak jsem zjistil, ze mam ruplou hadici sani vzduchu...bylo to tim...zkus to prohlidnout... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted October 9, 2002 Share Posted October 9, 2002 No panove - to je pruser!!! Zacalo se mi nejak Je*at auticko Pri jizde mi to najedniou skubne jako prase a pak si to klidne jede dal. Je dos t divne, ze to dela nejvice pri jizde do prave zatacky To fakt nechapu, jak to s tim muze mit souvislost. Zkousel jsem projit sani a krome toho, ze mam uz trochu zas*anej filtr tam neni nic podezreleho. Svicky tam jsou zatim stare, ale v nejblizsi dobe je budu menit..... Nevite nekdo, kde by mohl byt jeste zakopany pes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P205XR Posted October 11, 2002 Share Posted October 11, 2002 To teda nevim. Me zase muj 205 cuka pri jizde do jednoho kopce na tom samim miste kazdej tejden kdyz tam jezdim. Je to divny ale je to tak. Mozna je to kabelama ale fakt nevim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted October 11, 2002 Share Posted October 11, 2002 me to pripada, jako by ti pezotici meli fakt svou hlavu jak porad tvrdi Masinka proste kdyz se jim nechce, tak nejedou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P205XR Posted October 14, 2002 Share Posted October 14, 2002 No jo proste jak se k nim chovas tak se chova on k tobe. No ale nekdy proste nejede i kdyz jses na nej hodnej. Me uz teda hodne dlouho nikde nenechal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makovice Posted October 14, 2002 Share Posted October 14, 2002 No panove, me to taky cukalo, tak jsem to seridil a lita to jako novy. Mensi zadrhel je, ze mam stary dobry karburatory Weber. Z toho plyne, ze vam moc neporadim . Akorat bych bejt vama jeste zkontroloval kabely ke svickam (obcas puchrej a pak krasne v noci svitej ). Vostik: a nebude to mit souvislost s tou tvoji kontrolkou? Zkus tu adresu co jsem Ti poslal! A nebo co sani benzinu? Vjedes do zatacky ... benzin se naleje do strany ... ? Makovice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted October 14, 2002 Share Posted October 14, 2002 no stim benzinem me to taky napadlo, ale pak jsem si rikal, ze kdyz je tam necela pulka nadrze, tak to prece nemuze mit nejaky vliv.... No zatim to nechavam odpocinout a jak zacne konecene snezit tak pod to lehnu a jdu se do toho rypat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makovice Posted October 15, 2002 Share Posted October 15, 2002 No co si pamatuju (snad) tak jsi mel urvanou nejakou tu hubici ci co na nadrzi ne? A ptal ses jak to prilepit, nemohlo by to byt ono? No a s tou pulkou nadrze ... kdyz tu pulku nalijes na jednu stranu, tak mas tu druhou prazdnou .. a kdyz mas cerpadlo v ty druhy ... No nevim jsou to jen napady amatera, ale mrknul bych se tam. Koneckoncu ukazatel nadrze se chova obdobne i kdyz s malym spozdenim. Makovice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted October 17, 2002 Share Posted October 17, 2002 no ja pokud je mi znamo, tak v nadrzi jsou prepazky,a by se toto nedelo - tzn. ze toto vylucuju..... AD urvana trubicka - je to mozne, ted nemam ani cas se na to podivat, jestli to neupadlo - on ten benzin je parchant leptavej Pristi tyden na to nabehnu a musim ho dat dohromady, at je v zime cim jezdit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MM Posted December 4, 2002 Share Posted December 4, 2002 1. je to jiz castecne chycena lambda (blika diagnostika a to nepravidelne a cim dal tim casteji, hlavne, kdyz je motor v tahu) 2. kabely odchazi celkem pravidelne (nejlepsi jsou od BOSCH, nejhorsi od CHAMPION) - spatne to startuje a blbe spaluje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted December 4, 2002 Share Posted December 4, 2002 Tak to se mi nějak nezdá!1.Lambdu v autě nemám!2.Mám tam svíčky champion a kabely taky a je to super!Zkoušel jsem tři typy!!! Auto mám 1.9GTI 94Kw....ale to cukání mi dělala nějaka podtlaková hadice,ale jen při rozjedu,při jízdě to už bylo v pohodě.Vyměnili mi hadici a je to v pohodě! :-))) champion jsem používal i u "šíleného" boxera na Alfě a taky dobrá zkušenost... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajsik Posted December 5, 2002 Share Posted December 5, 2002 Mel jsem starou 306tku XN (1.4i) - 1994 a na ni mi zacal cukat motor a nekdy startovala az na po 10. Treba jsem jel po dalnici a najednou skuby jak prase a pak zas nic.Chciplo mi to i na prazke magistrale (narez). Problem byl ve vstrikovani. U jednobodoveho vstrikovani BOSCH jsou dva kontakty a kolem nich plisky. (kdyz sundate sani a pak horni dil vstrikovaci jednotky). tyto plisky je treba napruzit a pak je po problemu...Teda aspon v mem pripade. Jinak ted mam 306 XN 1.4 s vicebodem a v servise mi neutahli lamdba sondu, a po par kilometrech svitila kontrolka vstrikovani ... (sviti protoze jednotka chce dat bohatsi smes nez je mozne, protoze uz je davno 100%). Lambda nema spravnou zem a ridici jednotka chybne meri udaje...chteli me natahnout o 8 az 20 tisic ... (menili by soucastku za soucastkou) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajsik Posted December 5, 2002 Share Posted December 5, 2002 Jeste jedna vec... u 306tek 1.4i (multibod) jsou dva typy programu pro ridici jednotky (A a B). Acko je starsi, ale mene zere (asi o 0,2 litru).Ma vsak jeden problem, motor nekdy uplne zvadne a klesne tak na 500 az 700 otacek. Nepomuze prudke pridani plynu, musi se vymacknout spojka. Deje se to hlavne kdyz je motor studeny a podusite ho. Obcas i pri normalnich rozjezdech se zahratym motorem. Pripada mi to jako bys ridici jednotka sekla a nejak se restartovala. Jednou sem nevymackl spojku a dupl na plyn a asi po sekunde motor naplno zabral (celkem sranda kdyz jste v kolone na krizovatce). Becko mam mit tento neduh odstraneny ale kdo vi... a zere vice (v zaruce to kdysi prehravali nevim jak ted). Ja osobne mam to Acko a stava se to jen zridka (do ted tak 10 krat). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.