TomMaister Odesláno 5. září 2012 Sdílet Odesláno 5. září 2012 Ahoj, Nevíte někdo zda pokud odejde lambda (zkrat na kostru) pojede auto v nouzáku a to i po odpojení lambdy ? Chybu vyhodí ecu po plném zahřátí motoru a kontrolka diag svítí do smazání poté opět po zahřátí rozsvítí...Zajímavé je že při odpojené lambdě chybu nehlásí... Auto má menší výkon jak 1.1 MPI ... Případně nevíte jak bych otestoval zapalovací rampu a jaké hodnoty by měl mít map senzor? Jedná se o auto 206 1.4 55kw r.v. 2003. Děkuji mockrát předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomMaister Odesláno 7. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2012 Tak vyřešeno motor přeskočil o 5 zubů (někdo ho špatně napnul) věděl by někdo kde se na tomto motoru nachází adetace kliky a nebo se můžu řídit dle rysek na klice a bloku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomMaister Odesláno 8. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2012 nikdo neví jak se nastavují u tohoto motoru rozvody ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 8. září 2012 Sdílet Odesláno 8. září 2012 máš to v emailu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomMaister Odesláno 9. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2012 díky tohle mi pomohlo více http://www.autocats.net/manual/peugeot/206/INFO/tc/b1eg2eke.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.