Ducatista Odesláno 29. srpen 2012 Sdílet Odesláno 29. srpen 2012 Máte někdo tuhle motorizaci, nejlíp novější model 152 kW a úplně nejlíp v Coupe? Zajímaly by mě vaše zkušenosti, jak to startuje v zimě, v létě, jak je to poruchový, jestli měl někdo závažnou poruchu na motoru zapříčiněnou právě provozem na LPG, případně o kolik to sníží životnost motoru. Jo, a jak jste vyřešili problém, kam strčit nádrž - do kufru nebo místo rezervy? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 29. srpen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2012 Jo, ještě se zeptám jaká je s tím spotřeba a jestli ukazuje palubní PC anebo jen po startu na benzín do okamžiku než se to přepne na LPG. Hledal jsem tu dlouho ve starých tématech ale našel jen zkušenosti s dvoulitrem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 29. srpen 2012 Sdílet Odesláno 29. srpen 2012 odpovím ti na všeobecný otázky: PP ukazuje spotřebu na benzín i když jedeš na LPG auto to neví počítá délku vstřiků z ŘJ,ale plyn se vstřikuje v plynný fázi=větší spotřeba Spotřeba dobře seřízenýho LPG je větší o 10% ale počítej spíš 15%léto až 20%zima. Životnost motoru se nesnižuje viz.Ferry 370 000km na LPG nebo kolik V zimě to startuje jako v létě ,protože to pořád startuje na benzín,a motor se přepne až chladící kapalina v reduktoru LPG dosáhne teploty kolem 30C na LPG v -30C to může být až 5km Jak komu někomu se to sere hned od začátku viz 222johny222,záleží kde Ti to budou montovat a jak to umí... Mě se těd po 40000km vysraly 2 vstřikovače LPG takže repas pístků ve všech 4 vstřikovačích +2h práce a seřízení za provozu ve všech režimech LPG a nastavení mapy v řj LPG aby co nejvíce kopírovala mapu benzínu,sranda cca 1200Kč,ale jelikož mám záruku 3 roky tak grátis že by měl někdo závažnou poruchu na motoru o tom jsem neslyšel... poud jezdíš krátký trasy LPGse moc nevyplatí,lej tam E85 ,myslím že to psal rootsky že V6 sežere všechno:D:D Doufám že se nezlobíš že ti lezu do vlákna a kecám tady když mám 1.8:D:D:D:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 30. srpen 2012 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2012 Charlie 1: to nevadí že máš 1,8, každí rada dobrá. Já mám zkušenost pouze z Fáčka s karbcem, kde to byla katastrofa, ale to bylo hlavně tím, že to nejezdilo ani na N95, to Fávo bylo v prdeli úplně celý :-D :-D :-D Snad se ještě někdo s 3.0 ozve... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 30. srpen 2012 Sdílet Odesláno 30. srpen 2012 Takze do mojho V6 mozem aj ja naliat E85? Nad LPG som rozmyslal aj ja,ale od kupy auta musim riesit/hasit ine veci a stale neostali prachy na LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 30. srpen 2012 Sdílet Odesláno 30. srpen 2012 K tomu E85. Mám 140 kW u 152 kW to takhle nefunguje, tm auto vůbec netáhne a spotřeba je větší o cca 2 l. Ani E50 na kterou 140kW jezdí stejně jako na čistou 95tku u 152 kW nedělá dobrotu. Tedy na 152kW var. pokud E85, tak s přestavbou, bohužel na 6 vál se běžně dávají dvě jednotky pro 4 válce a tak cena x 2. Já mám na 4 válu, TOHLE, cena za motáž u jejich partnerů je 2-2,5k Kč. Nově mají jednotky na 5 a více válců, což taky není běžné. Hodně záleží na způsobu provozu, pokud se jezdí častěji a vzdálenosti celkem 30km a víc, tak plyn (to je obecný názor který sem převzal od zkušenějších z mého okolí), pokud méně tak E85. Pokud je to mazel na občasné projížďky, tak se to zase nemá šanci vrátit, já najezdím málo a krátké po městě a vrátí se mi přestavba na E85 za 9kKč cca po roce. Hodně záleží na odbornosti toho kdo to montoval, protože se to musí občas seřizovat. Taky to mívá různé mouchy, jako větší kouřivost na emisích, horší studené starty, a tak podobně. Prostě se to musí hlídat a servisovat, což je za pár korun, řekl bych že to není úplně pro lidi co jen tankují a jezdí, kdo se trochu věnuje autu si to pohlídá... [upravil dne 30/8/12 09:09 od rootsky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 30. srpen 2012 Sdílet Odesláno 30. srpen 2012 Takze to nechavam,tak ako to je N95.Ja mam 150kW,XFW.Prestavba na LPG 1400€,bez papierovej byrokracie a prihlasovania. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 30. srpen 2012 Sdílet Odesláno 30. srpen 2012 JJ - jiné hlavy, sání, palivové dávkování i elektroniku motoru a samo řj. Blok je, až na pár drobných detailů, stejný, ale z tohoto pohledu se dá říci že je to úplně jiný motor. Starý model (140kW) je v podstatě hodně jednoduchá záležitost s mechanickou klapkou a primitivním řízením motoru, na E85 to táhne subjektivně hůř a na E50, B95, B98 to jede stejně, spotřeba u všeho 15 až 17 litrů město. Moc si to nerozumí s víceoktanovým benzínem... [upravil dne 30/8/12 09:32 od rootsky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 30. srpen 2012 Sdílet Odesláno 30. srpen 2012 A co s N98?Ten som este neskusal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 30. srpen 2012 Sdílet Odesláno 30. srpen 2012 Na víčnu od nádrže bys měl mít doporučená paliva, tedy N95 a 98. Takže co tam píší tak bez problémů. Ono to nějaké rozpětí zvládne, to zneužívají ty naši podvodníci a prodávají tady kdejaký humus. Proto také na druhou stranu někomu dobře funguje víceoktanový benzín i když ho nemá přímo doporučen. K tématu: Osobně bych LPG doporučil, nejen u této V6, ale obecně. Dnešní systémy fungují a určitá servisní náročnost je více než vyvážená úsporou na ceně za ujetý km. Pokud někdy budu jezdit dál než \"za kopec\" tak je to pro mne jasná volba. Pokud by v dnešní nejisté době nastal kritický scénář a EU opět zdanila E85, tak bude oproti N95 dražší o cca 2 Kč. To se plynu netýká... [upravil dne 30/8/12 10:15 od rootsky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 30. srpen 2012 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2012 rootsky: jj to je mi jasné že u krátkých tras se to nevyplatí, stejně jako pořídit si naftáka. Já to mám do práce 30,1 km, tzn. 60 km denně a to je už pro naftu nebo LPG optimální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 30. srpen 2012 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2012 Ještě by mě zajímalo, pokud se najde někdo kdo na V6 LPG má, jaký typ nebo výrobce LPG systému byste doporučili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 30. srpen 2012 Sdílet Odesláno 30. srpen 2012 Na víčnu od nádrže bys měl mít doporučená paliva, tedy N95 a 98. Takže co tam píší tak bez problémů. Ono to nějaké rozpětí zvládne, to zneužívají ty naši podvodníci a prodávají tady kdejaký humus. Proto také na druhou stranu někomu dobře funguje víceoktanový benzín i když ho nemá přímo doporučen. K tématu: Osobně bych LPG doporučil, nejen u této V6, ale obecně. Dnešní systémy fungují a určitá servisní náročnost je více než vyvážená úsporou na ceně za ujetý km. Pokud někdy budu jezdit dál než \"za kopec\" tak je to pro mne jasná volba. Pokud by v dnešní nejisté době nastal kritický scénář a EU opět zdanila E85, tak bude oproti N95 dražší o cca 2 Kč. To se plynu netýká... [upravil dne 30/8/12 10:15 od rootsky] Na vicku mam 95/98,takze to mozno raz vyskusam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojliter Odesláno 30. srpen 2012 Sdílet Odesláno 30. srpen 2012 Nedavno som robil prestavbu na 407. Na SK su homologizovane 3 systemy pre tento motor. (lacny Talian, BRC a nejaky kvalitny a drahy Holandan). Ja som siel strednou cestou - s BRC uz mam dobre skusenosti. Nadrz namiesto rezervy - toroid - vojde tam 52l. Spotreba - priemer 12/100km (Dialnice, mesto, okrsky), predtym benzin ca.11l/100km. Este som nebol na zostelovani systemu po zabehu - ocakavam mierne zlepsenie. Cena prestavby komplet s prehlasenim 1460€ Navratnost mi pri terajsich cenach vychadza ca 20.000km V kazdom pripade spokojnost, hlavne ked za plnu nadrz nedas 80€ ale 35€ David 106s16 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 31. srpen 2012 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2012 Trojliter : jeden dobrej LPG servis u nás mi taky doporučuje BRC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri.komarek Odesláno 25. leden 2020 Sdílet Odesláno 25. leden 2020 Zatím nejedu . Nyní budu dávat nové trysky, jakej tam máte prosím průměr. Mám stag 300. Pořád mám nějaký problém s 5 válcem a se spuštěním ventilátoru po sepnutí jednotky (dokud nebyl plyn řádně seřízen pouštěl se vám ventilátor?). Prosím o pomoc, už uvažuji o vyzkoušení jiné řídící jednotky jestli relé fungují správně, někdo k ruce v okolí Prostějov.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 25. leden 2020 Sdílet Odesláno 25. leden 2020 Mám BRC v 2,0 16v a bez jedné jediné chyby. Najeto cca 700t km, na vstřikovače jsem nemusel šáhnout. Další plyn v dalším autě bude zase BRC, nic jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duin Odesláno 25. leden 2020 Sdílet Odesláno 25. leden 2020 Na LPG ve 406tce jsem nejezdil za 7let cca 180t km- většinou dálky za kopecky. spotreba kombinovaná 10-11l, spokojenost se Stag300 maximální. Cca po 150tkm jsem měnil všechny vstrikovace+membránu+seřizeni za cca 7000kc.Jinak samozřejmě jsem měnil pravidelně filtr kapalné fáze. Vždy byl plný bordelu. Ted má auto jiný majitel, ma najeto přes 330t km a stále jezdí s původním motorem, hlava nebyla nikdy dole. Montaz mi provedli ve firmě Fedor v Prostějově. Velmi přesná a precizní práce, muzu všem jen doporučit. Motor 2.0 typ RFR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri.komarek Odesláno 29. leden 2020 Sdílet Odesláno 29. leden 2020 Zdravím motorizaci 3.0 V6 +lpg Velice prosím o pomoc, jak máte zapojeno vstřikování 123zadni 456 přední.? Aneb. Takto to mám zapojeno já.. Podle toho co jsem našel je rozložení u peg 407 3.0 v6 dle obrázku, může toto byt problém proc lpg nechce spolupracovat.? Tudiz záměna 6valce za 1 valec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbrno27 Odesláno 7. listopad 2022 Sdílet Odesláno 7. listopad 2022 Zapojeni lpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.