Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zkušenosti s 3.0 V6 přestavěnou na LPG ?


Ducatista

Recommended Posts

Máte někdo tuhle motorizaci, nejlíp novější model 152 kW a úplně nejlíp v Coupe? Zajímaly by mě vaše zkušenosti, jak to startuje v zimě, v létě, jak je to poruchový, jestli měl někdo závažnou poruchu na motoru zapříčiněnou právě provozem na LPG, případně o kolik to sníží životnost motoru. Jo, a jak jste vyřešili problém, kam strčit nádrž - do kufru nebo místo rezervy?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odpovím ti na všeobecný otázky:

PP ukazuje spotřebu na benzín i když jedeš na LPG auto to neví počítá délku vstřiků z ŘJ,ale plyn se vstřikuje v plynný fázi=větší spotřeba

Spotřeba dobře seřízenýho LPG je větší o 10% ale počítej spíš 15%léto až 20%zima.

Životnost motoru se nesnižuje viz.Ferry 370 000km na LPG nebo kolik

V zimě to startuje jako v létě ,protože to pořád startuje na benzín,a motor se přepne až chladící kapalina v reduktoru LPG dosáhne teploty kolem 30C na LPG v -30C to může být až 5km

Jak komu někomu se to sere hned od začátku viz 222johny222,záleží kde Ti to budou montovat a jak to umí...

Mě se těd po 40000km vysraly 2 vstřikovače LPG takže repas pístků ve všech 4 vstřikovačích +2h práce a seřízení za provozu ve všech režimech LPG a nastavení mapy v řj LPG aby co nejvíce kopírovala mapu benzínu,sranda cca 1200Kč,ale jelikož mám záruku 3 roky tak grátis

že by měl někdo závažnou poruchu na motoru o tom jsem neslyšel...

poud jezdíš krátký trasy LPGse moc nevyplatí,lej tam E85 ,myslím že to psal rootsky že V6 sežere všechno:D:D

Doufám že se nezlobíš že ti lezu do vlákna a kecám tady když mám 1.8:D:D:D:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Charlie 1: to nevadí že máš 1,8, každí rada dobrá. Já mám zkušenost pouze z Fáčka s karbcem, kde to byla katastrofa, ale to bylo hlavně tím, že to nejezdilo ani na N95, to Fávo bylo v prdeli úplně celý :-D :-D :-D

Snad se ještě někdo s 3.0 ozve... :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu E85. Mám 140 kW u 152 kW to takhle nefunguje, tm auto vůbec netáhne a spotřeba je větší o cca 2 l. Ani E50 na kterou 140kW jezdí stejně jako na čistou 95tku u 152 kW nedělá dobrotu. Tedy na 152kW var. pokud E85, tak s přestavbou, bohužel na 6 vál se běžně dávají dvě jednotky pro 4 válce a tak cena x 2. Já mám na 4 válu, TOHLE, cena za motáž u jejich partnerů je 2-2,5k Kč. Nově mají jednotky na 5 a více válců, což taky není běžné.

Hodně záleží na způsobu provozu, pokud se jezdí častěji a vzdálenosti celkem 30km a víc, tak plyn (to je obecný názor který sem převzal od zkušenějších z mého okolí), pokud méně tak E85. Pokud je to mazel na občasné projížďky, tak se to zase nemá šanci vrátit, já najezdím málo a krátké po městě a vrátí se mi přestavba na E85 za 9kKč cca po roce. Hodně záleží na odbornosti toho kdo to montoval, protože se to musí občas seřizovat. Taky to mívá různé mouchy, jako větší kouřivost na emisích, horší studené starty, a tak podobně. Prostě se to musí hlídat a servisovat, což je za pár korun, řekl bych že to není úplně pro lidi co jen tankují a jezdí, kdo se trochu věnuje autu si to pohlídá...

[upravil dne 30/8/12 09:09 od rootsky]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ - jiné hlavy, sání, palivové dávkování i elektroniku motoru a samo řj. Blok je, až na pár drobných detailů, stejný, ale z tohoto pohledu se dá říci že je to úplně jiný motor.

Starý model (140kW) je v podstatě hodně jednoduchá záležitost s mechanickou klapkou a primitivním řízením motoru, na E85 to táhne subjektivně hůř a na E50, B95, B98 to jede stejně, spotřeba u všeho 15 až 17 litrů město. Moc si to nerozumí s víceoktanovým benzínem...

[upravil dne 30/8/12 09:32 od rootsky]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na víčnu od nádrže bys měl mít doporučená paliva, tedy N95 a 98. Takže co tam píší tak bez problémů. Ono to nějaké rozpětí zvládne, to zneužívají ty naši podvodníci a prodávají tady kdejaký humus. Proto také na druhou stranu někomu dobře funguje víceoktanový benzín i když ho nemá přímo doporučen.

K tématu: Osobně bych LPG doporučil, nejen u této V6, ale obecně. Dnešní systémy fungují a určitá servisní náročnost je více než vyvážená úsporou na ceně za ujetý km. Pokud někdy budu jezdit dál než \"za kopec\" tak je to pro mne jasná volba. Pokud by v dnešní nejisté době nastal kritický scénář a EU opět zdanila E85, tak bude oproti N95 dražší o cca 2 Kč. To se plynu netýká...

[upravil dne 30/8/12 10:15 od rootsky]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na víčnu od nádrže bys měl mít doporučená paliva, tedy N95 a 98. Takže co tam píší tak bez problémů. Ono to nějaké rozpětí zvládne, to zneužívají ty naši podvodníci a prodávají tady kdejaký humus. Proto také na druhou stranu někomu dobře funguje víceoktanový benzín i když ho nemá přímo doporučen.

K tématu: Osobně bych LPG doporučil, nejen u této V6, ale obecně. Dnešní systémy fungují a určitá servisní náročnost je více než vyvážená úsporou na ceně za ujetý km. Pokud někdy budu jezdit dál než \"za kopec\" tak je to pro mne jasná volba. Pokud by v dnešní nejisté době nastal kritický scénář a EU opět zdanila E85, tak bude oproti N95 dražší o cca 2 Kč. To se plynu netýká...

[upravil dne 30/8/12 10:15 od rootsky]

Na vicku mam 95/98,takze to mozno raz vyskusam :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedavno som robil prestavbu na 407. Na SK su homologizovane 3 systemy pre tento motor. (lacny Talian, BRC a nejaky kvalitny a drahy Holandan). Ja som siel strednou cestou - s BRC uz mam dobre skusenosti. Nadrz namiesto rezervy - toroid - vojde tam 52l. Spotreba - priemer 12/100km (Dialnice, mesto, okrsky), predtym benzin ca.11l/100km. Este som nebol na zostelovani systemu po zabehu - ocakavam mierne zlepsenie. Cena prestavby komplet s prehlasenim 1460€ Navratnost mi pri terajsich cenach vychadza ca 20.000km

V kazdom pripade spokojnost, hlavne ked za plnu nadrz nedas 80€ ale 35€:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 let později...

Zatím nejedu 😭. Nyní budu dávat nové trysky, jakej tam máte prosím průměr. Mám stag 300. Pořád mám nějaký problém s 5 válcem a se spuštěním ventilátoru po sepnutí jednotky (dokud nebyl plyn řádně seřízen pouštěl se vám ventilátor?). Prosím o pomoc, už uvažuji o vyzkoušení jiné řídící jednotky jestli relé fungují správně, někdo k ruce v okolí Prostějov.? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na LPG ve 406tce jsem nejezdil za 7let cca 180t km- většinou dálky za kopecky.

spotreba kombinovaná 10-11l, spokojenost se Stag300 maximální. Cca po 150tkm jsem měnil všechny vstrikovace+membránu+seřizeni za cca 7000kc.Jinak samozřejmě jsem měnil pravidelně filtr kapalné fáze. Vždy byl plný bordelu.

Ted má auto jiný majitel, ma najeto přes 330t km a stále jezdí s původním motorem, hlava nebyla nikdy dole. 

Montaz mi provedli ve firmě Fedor v Prostějově. Velmi přesná a precizní práce, muzu všem jen doporučit.

Motor 2.0 typ RFR

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím motorizaci 3.0 V6 +lpg

 

Velice prosím o pomoc, jak máte zapojeno vstřikování 123zadni 456 přední.? Aneb. Takto to mám zapojeno já.. Podle toho co jsem našel je rozložení u peg 407 3.0 v6 dle obrázku, může toto byt problém proc lpg nechce spolupracovat.? Tudiz záměna 6valce za 1 valec... 

Screenshot_20200122_225817_com.android.chrome.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...