HonzaC2 Odesláno 17. listopad 2019 Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 To chces rict, ze ti to tak vratili po te generalce a ty zjistujes, proc to nejede? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobel Odesláno 17. listopad 2019 Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 Ne, jezdilo to x tisice km a ted to zacalo zlobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 17. listopad 2019 Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 před 12 hodinami, Bobel napsal: Ten motor je komplet po generálce u citroenu: hlava, vstriky, svíčky, rozvody, spojka, turbo atd atd. To je možná ten problém... Asi Jsi tam nechal málo peněz, tak si zařídí závadu aby jsi tam přijel znovu... proto jsou kluci tady aby nemusel jsi nechávat nekřesťanský peníze v servisech. Mě moje 2.2 hdi 98kw taky nejede. Navíc když jedu po dálnici na pětku v rozmezí 90-110 km/h a držím plyn v jedné poloze asi za deset vteřin padne do nouzáku. Když plyn po 7 vteřinách pustím a zase sešlápnu tak to do nouzáku nepadne. A když jedu na čtyřku a nižší stupeň převodu, tak se nestane vůbec nic, prostě do nouzáku nespadne v žádné rychlosti, ale na tu pětku prostě padá. Takže jezdím stylem cukání Jinak mi jede maximálně 160 a nevytočí se nikdy na víc jak 3000 ot/min. Já už nevím co s ním. Rád bych to řešil, ale nemám na to moc času a po tom všem ani náladu, přitom bych tak rád aby to jelo normálně a nežralo 8,2. Diag mi ukáže vysoký tlak turba. Jinak nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 17. listopad 2019 Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 teploty ve fapu se neumí zobrazit pod 100°C, takže vstupní před katem je OK, výstupní je špatně... tudíž zřejmě špatné čidlo, poté samozřejmě nemohou probíhat regenerace jak mají. Pokud byl FAP vyčištěn, tak může být nenávratně poškozen, pokud se udělalo čištění špatnou metodou A nejede to, protože ti tohle hodí auto do nouze.. Začni tím, že sem dáš seznam chyb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 17. listopad 2019 Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 Prispeji trosku ...,nam to padalo taky do nouzaku ale spis kdyz se treba na dalnici nekolikrat po sobe duplo na brzdy a prudce pridalo --> dalsi nadobka podtlaku a byl klid .... Nasledovala po X tis km nova pumpa podtlaku - to ze tam mame vic nadobek je na dlouho a pro nektere stejne "nepochopitelne" napisu to jednoduseji Jsem trosku ovlivneny praci a nebudu se tajit ANO jsem "pacient" .... Jinak zkusil bych i turbo jako takove zda se volne "pohybuje" - pripojit mechanickou pumpu a zepodu je na tuto regulaci pekne videt / ja hovorim a pisu o P406 - jen aby nebyl nejaky omyl A kdyz si vzpomenu tak uplne na zacatku nez se trosku motor upravil tak nam to taky padalo do nouzaku vetsinou 3/4 stupni ale pokud se hned po "pipnuti" pustil plyn a pote v klidu zase seslapl jelo to jako raketa a kontrolka zhasla asi po 5tem nastartovani - jakou hlasku to psalo nevim musel bych prohrabat "archiv" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 17. listopad 2019 Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 Moje zkušenost s motorem 2,2hdi-Peu. 406(2004). Auto mi nikdy nepadlo do nouzáku ( vyjma odjezdu z jistého "servisu" od zdejšího člena-poloboha-) Tento motor-98kw.-má dva chladiče nasávaného vzduchu, jeden vzduchový a druhý vodní. Právě větev, sacího potrubí chlazená vodou se mi přicpala a gumová, vzduchová hadice se scucla a motor neměl výkon. Ten (vodní chladič) jsem obešel a bylo po ztrátě výkonu. Při tom mi kontrolka MIL, při ztrátě výkonu nesvítila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mordici Odesláno 9. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2021 (upraveno) Ahoj, mě dělá auto to že cca do 2 tisíc je auto mrtvý,od 2 do 2600 zabere ale pak zase mrtvý,chyba žádná,swirl funguje, myslíš že by mohl být problém někde v tom sání těch hadic, díky Upraveno 9. prosinec 2021 uživatelem pavelu96 Necituj celý přímo předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 9. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2021 Ahoj, jestli je to otázka na mě, tak od počítače nemohu pomoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mordici Odesláno 9. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2021 (upraveno) Jj je, už fakt nevím co s tím,kde by byla chyba,ty jsi úplně vyřadil ten vodní chladící systém,propojil vodní hadice i ty co do něj vedou z intercoleru Upraveno 9. prosinec 2021 uživatelem pavelu96 Necituj celý přímo předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 9. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2021 Ahoj, @mordici vítám Tě na Peugeot clubu, i když jsi tu už 10 let. Přestaň prosím citovat přímo předchozí příspěveky. Prosím o přečtení pravidel fóra https://www.peugeot-club.com/guidelines/ Předejdeš tím zbytečným chybám, nedorozuměním a ušetříš práci teamu moderátorů. Děkuji za pochopení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 10. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2021 Obešel jsem celý chladící systém (vzduch-voda) hlavně vzduchovou větev. Vodní chladič byl ucpaný (olejovou emulzí). Tento chladič už sloužil jen jako rozpěra-výztuha-hlavnímu vodnímu a klima chladičům. Nevedly do něj už žádné hadice ani trubky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.