Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.2 HDI nemá výkon


K610

Recommended Posts

před 12 hodinami, Bobel napsal:

Ten motor je komplet po generálce u citroenu: hlava, vstriky, svíčky, rozvody, spojka, turbo atd atd. 

To je možná ten problém... Asi Jsi tam nechal málo peněz, tak si zařídí závadu aby jsi tam přijel znovu... proto jsou kluci tady aby nemusel jsi nechávat nekřesťanský peníze v servisech. Mě moje 2.2 hdi 98kw taky nejede. Navíc když jedu po dálnici na pětku v rozmezí 90-110 km/h a držím plyn v jedné poloze asi za deset vteřin padne do nouzáku. Když plyn po 7 vteřinách pustím a zase sešlápnu tak to do nouzáku nepadne. A když jedu na čtyřku a nižší stupeň převodu, tak se nestane vůbec nic, prostě do nouzáku nespadne v žádné rychlosti, ale na tu pětku prostě padá. Takže jezdím stylem cukání😕 Jinak mi jede maximálně 160 a nevytočí se nikdy na víc jak 3000 ot/min. Já už nevím co s ním. Rád bych to řešil, ale nemám na to moc času a po tom všem ani náladu, přitom bych tak rád aby to jelo normálně a nežralo 8,2. Diag mi ukáže vysoký tlak turba. Jinak nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teploty ve fapu se neumí zobrazit pod 100°C, takže vstupní před katem je OK, výstupní je špatně... tudíž zřejmě špatné čidlo, poté samozřejmě nemohou probíhat regenerace jak mají. 

 

Pokud byl FAP vyčištěn, tak může být nenávratně poškozen, pokud se udělalo čištění špatnou metodou

A nejede to, protože ti tohle hodí auto do nouze..

Začni tím, že sem dáš seznam chyb

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prispeji trosku ...,nam to padalo taky do nouzaku ale spis kdyz se treba na dalnici nekolikrat po sobe duplo na brzdy a prudce pridalo --> dalsi nadobka podtlaku a byl klid ....
Nasledovala po X tis km nova pumpa podtlaku - to ze tam mame vic nadobek je na dlouho a pro nektere stejne "nepochopitelne" napisu to jednoduseji
Jsem trosku ovlivneny praci a nebudu se tajit ANO jsem "pacient" ....

Jinak zkusil bych i turbo jako takove zda se volne "pohybuje" - pripojit mechanickou pumpu a zepodu je na tuto regulaci pekne videt / ja hovorim a pisu o P406 - jen aby nebyl nejaky omyl :)

A kdyz si vzpomenu tak uplne na zacatku nez se trosku motor upravil tak nam to taky padalo do nouzaku vetsinou 3/4 stupni ale pokud se hned po "pipnuti" pustil plyn a pote
v klidu zase seslapl jelo to jako raketa a kontrolka zhasla asi po 5tem nastartovani - jakou hlasku to psalo nevim musel bych prohrabat "archiv" :(

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje zkušenost s motorem 2,2hdi-Peu. 406(2004). Auto mi nikdy nepadlo do nouzáku ( vyjma odjezdu z jistého "servisu" od zdejšího člena-poloboha-) Tento motor-98kw.-má dva chladiče nasávaného vzduchu, jeden vzduchový a druhý vodní. Právě větev, sacího potrubí chlazená vodou se mi přicpala a gumová, vzduchová hadice se scucla a motor neměl výkon. Ten (vodní chladič) jsem obešel a bylo po ztrátě výkonu. Při tom mi kontrolka MIL, při ztrátě výkonu nesvítila. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Ahoj, mě dělá auto to že cca do 2 tisíc je auto mrtvý,od 2 do 2600 zabere ale pak zase mrtvý,chyba žádná,swirl funguje, myslíš že by mohl být problém někde v tom sání těch hadic, díky

Upraveno uživatelem pavelu96
Necituj celý přímo předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj je, už fakt nevím co s tím,kde by byla chyba,ty jsi úplně vyřadil ten vodní chladící systém,propojil vodní hadice i ty co do něj vedou z intercoleru

Upraveno uživatelem pavelu96
Necituj celý přímo předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, @mordici vítám Tě na Peugeot clubu, i když jsi tu už 10 let. :papa

Přestaň prosím citovat přímo předchozí příspěveky. 

Prosím o přečtení pravidel fóra https://www.peugeot-club.com/guidelines/

Předejdeš tím zbytečným chybám, nedorozuměním a ušetříš práci teamu moderátorů. 

Děkuji za pochopení :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obešel jsem celý chladící systém (vzduch-voda) hlavně vzduchovou větev. Vodní chladič byl ucpaný (olejovou emulzí). Tento chladič už sloužil jen jako rozpěra-výztuha-hlavnímu vodnímu a klima chladičům. Nevedly do něj už žádné hadice ani trubky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...