Lihous Odesláno 1. únor 2013 Sdílet Odesláno 1. únor 2013 Pro straki007 jsem pro a psal jsem ze klidne prifrcim. Zitra bude snad \"zpatky\" EGR ventil ....,ale neverim ze to bude ten duvod. Jak jsem napsal udelam a dam vedet Ve stredu na D11 tachometrove 210Km a zpatky trvale na tempomat 170Km a nic ....,pak staci prislapnout pri 90 vic plyn a piiiip [upravil dne 1/2/13 20:33 od Lihous] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 1. únor 2013 Sdílet Odesláno 1. únor 2013 Obavam se ze u tebe to muzou taky delat skocene rozvody nebo ulamane zdvihatka ventilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 1. únor 2013 Sdílet Odesláno 1. únor 2013 Jeee nestrasit A mame nalitano na cca 10-15tis co to zacalo dela vice?? A stale jezdime,startujeme .... To prezkoceni remenu to by bylo mozne .... ale zdvihatka. No tak naplanujeme vymenu beztak ma uz prez 80tis. [upravil dne 1/2/13 20:52 od Lihous] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bjukemen Odesláno 1. únor 2013 Sdílet Odesláno 1. únor 2013 ..ja to mam do ciech daleko mne sa to neoplati.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bjukemen Odesláno 2. únor 2013 Sdílet Odesláno 2. únor 2013 da sa nieco zistit zatial bez diag.? viem ze je to hlupa otazka ale brcovi nejde diag tak ma zaujima ze preco auto nema ziadny vykon do 2000ot. neviem ci to mate tiez tak na 2.2 hdi ale dvojka mierny kopcek 1300ot. a auto sa nerozbehne ani s plynom na podlahe.. od tych 2200ot. uz tah ma.. preto chcem vylucovacou metodou zistit ci to robia tie klapky v sani, mozem ich teda natvrdo vykvacit a prebehnut to tak.? ..ps. hned po startne je antipolution.. fap je off len je este v aute nahodeny vypnute iba v softe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 29. duben 2018 Sdílet Odesláno 29. duben 2018 (upraveno) Zdárek mě moje 2.2 hdi 98kw dělá to samé... žádná chybová hláška neskáče, ale do 2200 ot/min netáhne, pak se chytne táhne pěkně a ve 3000 ot/min úplně ztratí tah... A nevím kde hledat. Když se objevovala chyba antipolution vyměnil jsem čidlo tlaku intercooleru nebo co to je u řídící jednotky s podlakovou hadičkou a hláška z se neukázala. Ale s výkonem žádná změna. Swirl se otevírá a zavírá tak jak má, teda aspoň podle toho táhla to tak vypadá. Vyměnil jsem podtlakové hadičky, vyčistil egr postupně jsem povyměňoval všechny ty podtlakové elktromagnetické ventily, vyčistil řídící klapky přívodu vzduchu, vyměnil váhu vzduchu, nové filtry a stále stejný problém... Co by to ještě mohlo dělat? Upraveno 29. duben 2018 uživatelem Brianbakki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 29. duben 2018 Sdílet Odesláno 29. duben 2018 Jako já vím že to pro některé připadá jako že se tady pořád opakujeme. Ale bohužel je to tak tyhle auta nejsou stodvacítky která pokud jí člověk uměl poslechnout a věděl kam sáhnout tak ji naladil jen na " ucho " a kolikrát i lépe než mechanik v servisu z paltestem. Takže po asi milionprvní co píše diagnostika? Protože pokud to děláš systémem výměna jednoho komponentu a pak pokračuješ výměnou dalšího komponentu tak se může povést že poviměňuješ celý managment motoru a výsledek bude pořád stejný. Takže co píše diagnostika ? Pak se můžeme bavit o relevantních věcech a ne věštit ze skleněné koule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 30. duben 2018 Sdílet Odesláno 30. duben 2018 (upraveno) Kdyby diagnostika něco psala tak to sem napíšu... Nebo bych se tu na nic neptal a poradil bych si asi ne? Na diagnostice není vůbec nic... všechno je ok, ale když s tím člověk jede není to v pohodě. Když to ten kluk všechno rozkliká ukáže vysoký tlak turba, pak zase nízký tlak turba, ale těžko říct, protože nemá peugeot diag, ale tu universální pro servisy. Jednoduše neukazuje prostě žádnou chybu... Upraveno 30. duben 2018 uživatelem Brianbakki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 30. duben 2018 Sdílet Odesláno 30. duben 2018 A proto ze nema orig diag tak neukaze zednou chybu. Chce to nejlepe orig diag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobel Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 Zdravím zkušenější a měl bych taky dotaz. Přikládám foto a poprosím o radu, kde bych měl hledat. Moc děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 máš to tam jasně napsáno.. díra ve fapu.. prasklej nebo s ním něco je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobel Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 (upraveno) Může být ale není, zaráží mne ty teploty při studeném motoru. Teď jsem se byl projet a po zahřátí motoru jsou údaje zase jiné. Přikládám foto Upraveno 16. listopad 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 Sorry, ale das tu fotku z diagnostiky a vubec nenapises o co ti vlastne jde. To je jako das foto a chces 7 rozdilu. Mimo to, co je zcela zjevne a to, ze s FAPem asi nebude vse v poradku muzeme jen hadat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobel Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 Ach jo, ja zapomněl napsat o co vlastně jde Jde o to že auto nejede, startuje v pohodě ale jede bez výkonu. Na diag jen závada na filtru. Buď prasklý nebo špatné čidlo diferencniho tlaku. Filtr je po čištění a bez nějaké díry a čidlo nové. Po zahřátí se začínají zobrazovat i diferencni tlaky a změní se teploty u vstupu a výstupu katalizatoru ale zdá se mi to jako nesmysl. Tak mne napadlo zdali nemůže být vadná ŘJ fapu. Tak ještě jednou se omlouvám za neúplný dotaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 Motor mas teda 2,2 HDi? Kolik Kw? Manual nebo automat? Hlasi palubni pocitac nejake zavady? Nebo jen auto netahne? Delaly se nejake opravy, po kterych to zaclo? Nebo to zaclo z niceho nic? Nebo jsi s tim to auto uz koupil? Tohle vse by mohlo pomoc lidem, kteri to budou chtit poradit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobel Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 Je to motor 2.2 - 94kw rok 2004 v manualu. Zacalo to z niceho nic. Aditivum doplněno při čištění fapu a po té bylo vše ok. Snímač otevření nádrže je funkční. Čerpadlo aditiva též funkční. Teď, výše popsaná závada s indikací na palubce. Kdyby byla závada jenom v diferencnim tlaku tak bych šel po fapu a věcech kolem něj ale proč to zobrazuje ty teploty tak divoce Průměrná ujetá vzdalenost při pěti regeneracich je 22km a posledni regenerace proběhla před 180km. Tlak turba ok, tlak paliva ok. Alespoň dle diag. Čtení ŘJ ok ale mazání závad u ŘJ vstřikování nelze provést z důvodu přerušení komunikace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 Jestli poslednich 5 regeneraci ma prumer 22km a ted po vycisteni mas ujeto 180Km, tak intervale regenrace FAP je asi vyresen, ne? Nebo jsem to spatne pochopil? Pokud je zavada na palubce, tak pres Diag to ma jakou chybu? Pxxx? Ty teploty podle mne nemusi byt problem, pokud jsi pri prvnim fotu chytil motor pri zacinajici regeneraci, tak ta vystupni teplota je sice vysoka, ale 600 tam muze byt bezne pri regeneraci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobel Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 (upraveno) První foto bylo pořízeno když motor byl ještě studený a druhé foto po krátké projizdce. Když jsem pak vypnul zapalování a následně znova zapnul, teploty znova na hodnotě dle prvního fota. Nechápu jak může byt u studeného motoru teplota u katalizatoru vyšší než u zahrateho motoru. Pořád svítí symbol motoru na palubce a auto je líné. Tu chybu jsem si nenapsal ale zítra to znova napíchnu a doplním to sem. Upraveno 16. listopad 2019 uživatelem Bobel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 O tu chybu jde predevsim. Od toho se mozna da odpichnout, kterym smerem se ubirat a nebo mozna vubec nesouvisi s tim, ze je auto line (treba zhavici svicky ti taky vyhodi chybu), ale na vykon motoru jako takoveho nebudou mit vliv. Ale prave proto je potreba ji znat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobel Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 Ten motor je komplet po generálce u citroenu: hlava, vstriky, svíčky, rozvody, spojka, turbo atd atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.