Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.2 HDI nemá výkon


K610

Recommended Posts

Pro straki007 jsem pro a psal jsem ze klidne prifrcim.

Zitra bude snad \"zpatky\" EGR ventil ....,ale neverim ze to bude ten duvod.

Jak jsem napsal udelam a dam vedet :)

Ve stredu na D11 tachometrove 210Km a zpatky trvale na tempomat 170Km a nic ....,pak staci prislapnout pri 90 vic plyn a piiiip :)

[upravil dne 1/2/13 20:33 od Lihous]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeee nestrasit :mrk

A mame nalitano na cca 10-15tis co to zacalo dela vice??

A stale jezdime,startujeme ....

To prezkoceni remenu to by bylo mozne .... ale zdvihatka.

No tak naplanujeme vymenu beztak ma uz prez 80tis.

[upravil dne 1/2/13 20:52 od Lihous]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

da sa nieco zistit zatial bez diag.? viem ze je to hlupa otazka ale brcovi nejde diag tak ma zaujima ze preco auto nema ziadny vykon do 2000ot. neviem ci to mate tiez tak na 2.2 hdi ale dvojka mierny kopcek 1300ot. a auto sa nerozbehne ani s plynom na podlahe.. od tych 2200ot. uz tah ma..

preto chcem vylucovacou metodou zistit ci to robia tie klapky v sani, mozem ich teda natvrdo vykvacit a prebehnut to tak.?

..ps. hned po startne je antipolution.. fap je off len je este v aute nahodeny vypnute iba v softe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 let později...

Zdárek mě moje 2.2 hdi 98kw dělá to samé... žádná chybová hláška neskáče, ale do 2200 ot/min netáhne, pak se chytne táhne pěkně a ve 3000 ot/min úplně ztratí tah... A nevím kde hledat. Když se objevovala chyba antipolution vyměnil jsem čidlo tlaku intercooleru nebo co to je u řídící jednotky s podlakovou hadičkou a hláška z se neukázala. Ale s výkonem žádná změna. Swirl se otevírá a zavírá tak jak má, teda aspoň podle toho táhla to tak vypadá. Vyměnil jsem podtlakové hadičky, vyčistil egr postupně jsem povyměňoval všechny ty podtlakové elktromagnetické ventily, vyčistil řídící klapky přívodu vzduchu, vyměnil váhu vzduchu, nové filtry a stále stejný problém... Co by to ještě mohlo dělat?

Upraveno uživatelem Brianbakki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako já vím že to pro některé připadá jako že se tady pořád opakujeme. Ale bohužel je to tak tyhle auta nejsou stodvacítky která pokud jí člověk uměl poslechnout a věděl kam sáhnout tak ji naladil jen na " ucho "  a kolikrát i lépe než mechanik v servisu z paltestem.  Takže po asi milionprvní co píše diagnostika? Protože pokud to děláš systémem výměna jednoho komponentu a pak pokračuješ výměnou dalšího komponentu tak se může povést že poviměňuješ celý managment motoru a výsledek bude pořád stejný.  Takže co píše diagnostika ? Pak se můžeme bavit o relevantních věcech a ne věštit ze skleněné koule.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby diagnostika něco psala tak to sem napíšu... Nebo bych se tu na nic neptal a poradil bych si asi ne? Na diagnostice není vůbec nic... všechno je ok, ale když s tím člověk jede není to v pohodě. Když to ten kluk všechno rozkliká ukáže vysoký tlak turba, pak zase nízký tlak turba, ale těžko říct, protože nemá peugeot diag, ale tu universální pro servisy. Jednoduše neukazuje prostě žádnou chybu...

Upraveno uživatelem Brianbakki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Může být ale není, zaráží mne ty teploty při studeném motoru. 

Teď jsem se byl projet a po zahřátí motoru jsou údaje zase jiné. 

Přikládám foto

 

IMG_20191116_164941.jpg

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ach jo, ja zapomněl napsat o co vlastně jde 🙂

Jde o to že auto nejede, startuje v pohodě ale jede bez výkonu. 

Na diag jen závada na filtru. Buď prasklý nebo špatné čidlo diferencniho tlaku. Filtr je po čištění a bez nějaké díry a čidlo nové. 

Po zahřátí se začínají zobrazovat i diferencni tlaky a změní se teploty u vstupu a výstupu katalizatoru ale zdá se mi to jako nesmysl. Tak mne napadlo zdali nemůže být vadná ŘJ fapu. 

Tak ještě jednou se omlouvám za neúplný dotaz. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor mas teda 2,2 HDi? Kolik Kw? Manual nebo automat? Hlasi palubni pocitac nejake zavady? Nebo jen auto netahne? Delaly se nejake opravy, po kterych to zaclo? Nebo to zaclo z niceho nic? Nebo jsi s tim to auto uz koupil?

Tohle vse by mohlo pomoc lidem, kteri to budou chtit poradit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to motor 2.2 - 94kw rok 2004 v manualu. Zacalo to z niceho nic.  Aditivum doplněno při čištění fapu a po té bylo vše ok. Snímač otevření nádrže je funkční. Čerpadlo aditiva též funkční. 

Teď, výše popsaná závada s indikací na palubce.  Kdyby byla závada jenom v diferencnim tlaku tak bych šel po fapu a věcech kolem něj ale proč to zobrazuje ty teploty tak divoce 🤔 

Průměrná ujetá vzdalenost při pěti regeneracich je 22km a posledni regenerace proběhla před 180km.

Tlak turba ok, tlak paliva ok. Alespoň dle diag. 

Čtení ŘJ ok ale mazání závad u ŘJ vstřikování nelze provést z důvodu přerušení komunikace. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli poslednich 5 regeneraci ma prumer 22km a ted po vycisteni mas ujeto 180Km, tak intervale regenrace FAP je asi vyresen, ne? Nebo jsem to spatne pochopil?

Pokud je zavada na palubce, tak pres Diag to ma jakou chybu? Pxxx?

Ty teploty podle mne nemusi byt problem, pokud jsi pri prvnim fotu chytil motor pri zacinajici regeneraci, tak ta vystupni teplota je sice vysoka, ale 600 tam muze byt bezne pri regeneraci.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

První foto bylo pořízeno když motor byl ještě studený a druhé foto po krátké projizdce. Když jsem pak vypnul zapalování a následně znova zapnul, teploty znova na hodnotě dle prvního fota. Nechápu jak může byt u studeného motoru teplota u katalizatoru vyšší než u zahrateho motoru. Pořád svítí symbol motoru na palubce a auto je líné. 

Tu chybu jsem si nenapsal ale zítra to znova napíchnu a doplním to sem. 

Upraveno uživatelem Bobel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...