antik Odesláno 16. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2017 (upraveno) Tak a otáčkoměr vyřešen. Všechno tak jednoduše, až to hezký neni. Stačilo sebrat otáčkoměr třeba s P205 nebo P405. Tohle je otáčkoměr z budíku P205 benzín. použije se tišťák ( plošný spoj ) z toho otáčkoměru, protože P406 2.1TD má čidlo otáček napojené do řídící jednotky, pak teprve vede do budíků. Takže jsem mým způsobem uděll převodník z čidla otáček (není to hall senzor ale pouhá cívka) na signál, kterýmu rozumí budíky v P406. Tedy na tištáku z P205 stačí udělat malá úprava. Odpájet žlutý kablik odsud : https://goo.gl/photos/p3rdBs1EeEDeRRPY7 připájet sem: https://goo.gl/photos/wAMSscBX6a6th8E2A Pak ještě po odpájení dvou kabílků co vedou k tomu motorku, kterej má ručičku, připájet kablik, kterej povede do budíků P406. https://goo.gl/photos/Z5bJFgsku8Ve16e96 Ten bude třeba napojit do budíků ve žlutém konektoru na oranžový kabel 426 https://goo.gl/photos/arrUEbD6VytJG45Q7 Pak stačí napojit kabel od čidla otáčkoměru https://goo.gl/photos/JcuUVVBNYgUGhdmv6 V podstatě jen spojit červený kabel se stíněním a napojit na mínus (kostru) a zelený dát jako signál do tišťáku. https://goo.gl/photos/1NqQpgBMwH575zwT9 na tištáku je to žlutý kablik https://goo.gl/photos/SEtx2kawCFEKCrtV6 Bílý (červený) je + Modrý (zelený) je - Žlutý je signál od čidla otáčkoměru na obrázku https://goo.gl/photos/cM6PjPdxkJBwf2GT8 ten hnědý je na signál do budíku. Jak to funguje je zde na videu: https://goo.gl/photos/Hu5ReZr89rS4rXJ57 Upraveno 16. duben 2017 uživatelem antik Doplněn odkaz na video Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 16. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2017 (upraveno) Sehnal jsem otáčkoměr z P405 1.9D tedy z diesela. Napojení na budíky v P406 byly trošku složitější. Tam jsem neměl konektor a tak jsem připájel káble , https://goo.gl/photos/C2b5dtMrwQ4T87Tw5 Červený je + Zelený je - Žlutý je výstup tedy vede do budíků P406 Černý je vstup tedy z čidla otáček. Tento dieselový otáčkoměr používá integráč SAK215, který převádi informaci z čidla otáček do motorku otáčkoměru a zasilovač signálu LM2904P . Já jsem jen nepoužil možnosti LM2904P a kablik napájel na jeho výstup a zárovnň vstup do SAK215. Také výstup ze SAK215 nejde přímo do motorku otáčkoměru s ručičkou, ale jde přez tranzistor BC327 . Výstup jsem ale napojil ale před tímto tranzistorem, tedy na výstup ze SAK215 . https://goo.gl/photos/yVxvV2ka8vAhWK1F9 Opět použit standartní kabel od čidla otáček https://goo.gl/photos/4BpaqbLZorY2r82G7 Také spojen červený kablik se stíněním a dále na kostru ( - ) a zelený do černého káblu od tišťáku z otáčkoměru z P405 diesel . https://goo.gl/photos/aKsKgWtgKHYdbjGR6 Opět je napojen žlutý kablik od tištáku otáčkoměru z P405 D na oranžový kablik 426 co je na žlutém konektoru v budíkách P406 Funguje to skvěle. Tady je video : https://goo.gl/photos/BXRQaJ6hEunQSeHo9 nebo další https://goo.gl/photos/tkidRmCr5Ap7Y6vw7 Upraveno 16. duben 2017 uživatelem antik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 18. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. duben 2017 Tady je důkaz místo slibů https://goo.gl/photos/mJDgttXyErSopKA79 VID_20170418_130304.avi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 21. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. duben 2017 Letní obuv opět v akci. S Michelinama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 22. duben 2017 Sdílet Odesláno 22. duben 2017 Mel bych reseni na vsechny tve problemy: https://www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/406/17222196?goFrom=list Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 22. duben 2017 Sdílet Odesláno 22. duben 2017 Ta je pro Medvěda akorát. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 24. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2017 V 22. 4. 2017 at 10:33, agresssor napsal: Mel bych reseni na vsechny tve problemy: https://www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/406/17222196?goFrom=list Já žádné problemy , ktereé by vyřešil ten odkaz nemam, jsem velice spokojen s 2.1TD. něco s BSI nechci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Stejne te to drive nebo pozdeji ceka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 24. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2017 proč myslíš? Třeba mě ještě přežije. Mam k ruce svého dvorního automechanika :-) a sem tam nějaký vrak na orgány. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Nemyslim vim, protoze se dostanes do faze kdy na udrzbu budes vrazet vetsi a vetsi prachy, to ze motorove funguje ted neznamena ze bude fungovat za rok. Ale jednou to pochopis.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 24. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Nestraš. huš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Welcome in reality...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 24. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2017 A kušuj porád,, . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Jak kusuj, proste si pripust ze je to stary auto, a bouhzel nemuzes v nem jezdit porad.... Mel sem 406 1.9 TD a troufam si rict ze v daleko lepsi stavu, ale stejne sem kazdy rok a nebo ob rok delal jedny a ty samy veci...... A ono te to prestane bavit, nehlede na tom ze je to uz stary auto.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 27. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2017 Jestli mam měnit tyčky a silentbloky na starym , nebo na novym, to vyjde na stejno. vlastně ne, na novym je to dražší :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 24. červen 2017 Sdílet Odesláno 24. červen 2017 Ono jde o to jakým způsobem to auto člověk opravuje a jak moc často za mě v mém případě ta převodovka byla už poslední kapka další věc tak s tím už končím protože mě to auto vyšlo za necelý 3 roky na min.na 50 tisíc a to nepočítám další věci ne jen opravy a od konce min.roku se tam pořád něco sype a už mě to nebaví.První dva roky to bylo dobrý spíš jsem chtěl dostat na nohy převážně esteticky takový zanedbaný auto a to mě docela i bavilo sem tam i po technické stránce co bylo nutný.První větší oprava byl repas přední i zadní nápravy docela ranec potom klid a od podzimu min.roku se to pořád nějak sype něco dokážu i pobrat ale v takových časových intervalech je to prostě o nervy hlavně když to auto člověk potřebuje denně jako já. Během asi 3- 4 měsíců,ložiska v kolech,stab.tyčky,kotouče,desky,dva díly výfuku,nová lamela+výměna převodovky,a to nemluvím o různých výkyvech třeba centrálu,ventilátoru atd.a výsledek? pár týdnu zpět převodovka vyměněna a pár dní na to zase klepe volant do ted nevím co to je jeden čas to dělá neustále poslední dobou občas,brzdy nový ale už mě zase píská to samý kolo co předtím na zvlněným kotouči a začaly mě asi vrzat zadní silentbloky no tak zase jakoby prostě to není úplně OK a za auto jsem dal tento rok peněz jak za jiný i když asi by to nebyla žádná sláva. Jedině co mě u toho pořád trochu drží je to že to na svoje roky je hodně zachovalý a jelikož bych chtěl kombíka po face 2002-2004 2.2 16v a tak občas hledám a přitom mě potěší že i tato auta v rozmezí 30-45 tisíc často jsou na první pohled proti tomu mému šroty ale už z toho nemám nějak radost ...místo kol a výměny nebo přelakování dveří zase peníze padly na převodovku.Pořád dokola a věřím že by to tak být i nemuselo když mám s čím rovnat.Kombík který se občas pujčim když to moje stávkuje z roku 2000 2.0 16V v podstatě esteticky bez škrábance a za 8 let výměna stab.tyček,koncový díl výfuku,spínačka,najeto za tu dobu asi 90 tisíc a funguje vše jak má jen já se pod tím mím pořád válím...:D nebo to mám v servisu na zvedáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 25. červen 2017 Sdílet Odesláno 25. červen 2017 Tak kup od Ludweeka tu co je v inzerci ne....neboj nejsi sam...já téhle rok dal do 2svych 406 v servisu už 30000 a tím to ještě nekončí a to byly jen rozvody.,brzdy a spotrebaky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. červen 2017 Sdílet Odesláno 25. červen 2017 skor si myslim ze hladas dovod aby si sa toho zbavil a vzal tu 2.2 ale ta tiez zadara nebude , obe su to stare auta takze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 1. červenec 2017 Sdílet Odesláno 1. červenec 2017 No spíš bych chtěl jezdit aspon 2 měsíce s autem co je OK k dnešnímu dni převodovka kterou jsem koupil a vyměnil začala po asi možná ani ne měsíci po chvilce jízdy na volnoběh chrastit když sešlápnu spojku přestane to po puštění chrastí méně více nebo stejně,je nutný vyměnit zadní dva silentbloky,přední čep v levým kole,a začíná chrastit v katalizátoru a ve vyšších otáčkách to má zvuk jak kdyby to mělo turbo což je hezký ale mám dojem že to budou ventily takže poslední investice zase na nic.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. červenec 2017 Sdílet Odesláno 1. červenec 2017 k tomuto bodu došel jednou asi každý, možná by to chtělo koupit něco mladšího, možná menšího--asi podle financí--to si musí vyřešit každý sám, ale valit peníze do starého auta je blbost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.