Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Antikovo P406 2.1 TD Break (80kw)


antik

Recommended Posts

Tak jsem si konečně vyzvedl toto :

 

fre-233004.jpg

 

Budu to dávat dopravého zadního třmenu.

Jsou trocha jiné než ty co jsem kupoval předtim

 

fre-d7-024c.jpg

 

Gumy co jsou na velké vodící pouzdro jsou po obvodu pevné a nedají se zmáčknout, a mají jakoby zobáčky na zacvaknutí do třmenu. Tedy bych řekl, že tam budou více držet, v případě větší vůle ( tedy až se sjedou destičky na minimum) .

Chystám se, až gumy vyměním a natlačim tam zase kluznou pastu, tak to bude další natřený třmen na stříbrno. Blbý je to že to budu muset dělat přidělané na autě, bo nemám na sundání forichtung, klíčem jsem to trocha obral :-( .

Nezbývá pak nic jiného než zkontrolovat i přední a natřít i ty a pak se teprve bude přezouvat na letní, který evidetně potřebují vyvážit, protože jsem v kufru našel jejich závažíčka, co opadala při převozu letních kol do sklepa.

Upraveno uživatelem antik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak konečně jsem sadu nainstaloval. Ted jsem zvědavej jak dlouho to vydrží :super 

 

img-20150420-153517.jpg

 

Jen je mi záhadou proč levý zadní brzdový třmen je většinou víc zhuntovaný než pravý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a konstatuju, že událost z této doby : http://www.peugeot-club.com/topic/78203-antikovo-p406-21-td-break-(80kw/?p=1447269

není stále uzavřená, kamarád dělá stále mrtvého brouka. Stihl si mezitim koupit lepšího a mnohem dražšího bavoráka.

No comment :grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brzo budu muset řešit konec výfuku. Je divné, že trubka od svodu, přez Kat až k prvnímu tlumiči vypadá jako z nerezu, nátěr drží a je jak nový, ale od prvního tlumiče až k po druhý tlumič, včetně samotného druhého tlumiče je jako by byl z lešenovky, orezlý a díra v tlumiči vypadá jakbysmet z nekvality.

 

3682912-stredni-dil-vyfuku-peugeot-406-2

 

To co je modře, bylo opraveno hned po koupi a po výměně motoru z XM drobně upraveno pro turbo, z XM.

To co je žlutě je k řešení viz výše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

PŘEZUTO A NAVOSKOVÁNO

 

img-20150513-183720.jpg

img-20150513-183655.jpg

img-20150513-183623.jpg

img-20150513-183635.jpg

img-20150513-183612.jpg

img-20150513-183604.jpg

 

VÍM O TÉ PŘEDNÍ HAUPNĚ, JE TO OTÁZKOU MOŽNOSTÍ JAK JI ZBROUSIT A ZNOVU NASTŘÍKAT, TO SAMÉ PLATÍ O PŘEDNÍM NÁRAZNIKU.

Vyměnit přední haupnu nemůžu, protože tam mam písty, tedy by to bylo složitější.

Náraznik by se sice dal, ale kde seženu slušnej náraznik za málo peněz, když jsou na autě akutnější věci, že?

Pravé zadní dveře, no ty se pokusim vymačknout zpět, je to důsledek patrně otevírání dveří vysokého auta, jinak netušim proč to tam je.

Navíc na krásu to auto nejezdí, takže se spíš věnuji funkčnosti, než kráse. Dle mne logický postup.

Upraveno uživatelem antik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak tak koukám na ty brzdy, nechtěl bych tě potkat na silnici. :(  :(  :(

Vykašli se na tu kapotu a nárazník, raději oprav brzdy. 

Nebo se použije věta "žalovat se nemá, ale hlásit se to musí" 

Tak jak to máš je to na pár  :bacha  :bacha  :bacha  :bacha  :bacha  :bacha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zadne brzdy maju premenlivy ucinok ked je zad auta lahky (nenalozene) tie brzdy nebrzdia skoro nic lebo keby brzdili fest tak si odfajcis pneumatiky a samozrejme bolo by to nebezpecne ist so zablokovanymi zadnymi kolesami (a keby tam niesu rozdiel v brzdnej drahe bude minimalny) ,opacne ked je nalozene ucinok zad  brzd sa zvysuje a vtedy je ich uz potrebne mat

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

krtek 2

 

máš pravdu zadní brzdy doopravdy brzdí o dost méně. Jen mi neber můj pohled na realitu dnešních silnic. V roce 1973 nám náš  skvělej instruktor na jízdy v učňovské autoškole říkal, nemusíš na silnici nic jiného dělat než auto ubrzdit a nebo se stihnout vyhnout překážce.

Mít špatně zařazeno nebo nestihnou dát blikač to se dá i prominout. Nedobrzdit to je, ale většinou velkej průšvih. Teoreticky si zdůvodňovat,

že zadní brzdy nají stejně menší účinnost je sice pěkné, ale případnou nehodu se zraněním nevinného účastníka provozu to neobhájí.

Jestli se majitel tohoto vozu věnuje lakováním třmenů a nefunkční kotouče neřeší tak to je doopravdy na pár facek.

 

A do mne.

Toto je můj názor a ten mi nikdo nevymluví.  

  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...