antik Odesláno 16. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2015 No víš máš pravdu, ale je hezký, že to myslej dobře. To je ctí . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 16. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2015 (upraveno) Tak jsem si konečně vyzvedl toto : Budu to dávat dopravého zadního třmenu. Jsou trocha jiné než ty co jsem kupoval předtim Gumy co jsou na velké vodící pouzdro jsou po obvodu pevné a nedají se zmáčknout, a mají jakoby zobáčky na zacvaknutí do třmenu. Tedy bych řekl, že tam budou více držet, v případě větší vůle ( tedy až se sjedou destičky na minimum) . Chystám se, až gumy vyměním a natlačim tam zase kluznou pastu, tak to bude další natřený třmen na stříbrno. Blbý je to že to budu muset dělat přidělané na autě, bo nemám na sundání forichtung, klíčem jsem to trocha obral :-( . Nezbývá pak nic jiného než zkontrolovat i přední a natřít i ty a pak se teprve bude přezouvat na letní, který evidetně potřebují vyvážit, protože jsem v kufru našel jejich závažíčka, co opadala při převozu letních kol do sklepa. Upraveno 16. duben 2015 uživatelem antik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 20. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2015 tak konečně jsem sadu nainstaloval. Ted jsem zvědavej jak dlouho to vydrží Jen je mi záhadou proč levý zadní brzdový třmen je většinou víc zhuntovaný než pravý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 20. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2015 Jo a konstatuju, že událost z této doby : http://www.peugeot-club.com/topic/78203-antikovo-p406-21-td-break-(80kw/?p=1447269 není stále uzavřená, kamarád dělá stále mrtvého brouka. Stihl si mezitim koupit lepšího a mnohem dražšího bavoráka. No comment Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 26. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2015 Brzo budu muset řešit konec výfuku. Je divné, že trubka od svodu, přez Kat až k prvnímu tlumiči vypadá jako z nerezu, nátěr drží a je jak nový, ale od prvního tlumiče až k po druhý tlumič, včetně samotného druhého tlumiče je jako by byl z lešenovky, orezlý a díra v tlumiči vypadá jakbysmet z nekvality. To co je modře, bylo opraveno hned po koupi a po výměně motoru z XM drobně upraveno pro turbo, z XM. To co je žlutě je k řešení viz výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 13. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2015 (upraveno) PŘEZUTO A NAVOSKOVÁNO VÍM O TÉ PŘEDNÍ HAUPNĚ, JE TO OTÁZKOU MOŽNOSTÍ JAK JI ZBROUSIT A ZNOVU NASTŘÍKAT, TO SAMÉ PLATÍ O PŘEDNÍM NÁRAZNIKU. Vyměnit přední haupnu nemůžu, protože tam mam písty, tedy by to bylo složitější. Náraznik by se sice dal, ale kde seženu slušnej náraznik za málo peněz, když jsou na autě akutnější věci, že? Pravé zadní dveře, no ty se pokusim vymačknout zpět, je to důsledek patrně otevírání dveří vysokého auta, jinak netušim proč to tam je. Navíc na krásu to auto nejezdí, takže se spíš věnuji funkčnosti, než kráse. Dle mne logický postup. Upraveno 13. květen 2015 uživatelem antik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 13. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2015 (upraveno) Po té co jsem opravil a natřel třmen, je vidět, že kotouč se začíná zabrušovat, ještě že jsem vokrouhal to rezavý. Upraveno 13. květen 2015 uživatelem antik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machulda Odesláno 13. květen 2015 Sdílet Odesláno 13. květen 2015 Stěma pístama to moc nechápu. Myslíš písty na zvedání kapoty? To má snad každá 406, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 13. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2015 ano myslim, ale ja to zatim u žádný 406 neviděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machulda Odesláno 13. květen 2015 Sdílet Odesláno 13. květen 2015 Měl jsem starej a teď novej model, a mají to obě. Bylo by divný, aby to u obou někdo dodělával Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 13. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2015 to je fakt, u mýho to někdo dodělával, páč tam je zbytek po tý vzpěrný tyčce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot_22 Odesláno 13. květen 2015 Sdílet Odesláno 13. květen 2015 (upraveno) k těm pístům.... staré modely měly ješte tyčku ty poslední a lépe vybavené měly už písty a nové modely měly jenom písty Upraveno 13. květen 2015 uživatelem Peugeot_22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 13. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2015 Tedy pokud bych chtěl haupnu na old model, musel bych fakt hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 14. květen 2015 Sdílet Odesláno 14. květen 2015 K tomu zadnímu kotouči. Podle mě jsi ho měl nechat někde stočit. Tohleto moc brzdit nebude a určitě jinak než druhá strana. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 14. květen 2015 Sdílet Odesláno 14. květen 2015 Taky mám písty na kapotě rok 1997 výbava střední cestou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 15. květen 2015 Sdílet Odesláno 15. květen 2015 Jak tak koukám na ty brzdy, nechtěl bych tě potkat na silnici. Vykašli se na tu kapotu a nárazník, raději oprav brzdy. Nebo se použije věta "žalovat se nemá, ale hlásit se to musí" Tak jak to máš je to na pár Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. květen 2015 Sdílet Odesláno 15. květen 2015 zadne brzdy stejne nemaju moc ucinku(zalezi od zataze zadnej napravy) ,takmer vsetko brzdi predok cize az tak by som sa moc neobaval ,samozrejme tym nechcem povedat ze to nema dat do poriadku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 15. květen 2015 Sdílet Odesláno 15. květen 2015 krtek 2 zajímavý názor že se ty automobilky obtěžují na zadek brzdy vůbec montovat napiš jim zlepšovák a budeš za vodou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. květen 2015 Sdílet Odesláno 15. květen 2015 (upraveno) zadne brzdy maju premenlivy ucinok ked je zad auta lahky (nenalozene) tie brzdy nebrzdia skoro nic lebo keby brzdili fest tak si odfajcis pneumatiky a samozrejme bolo by to nebezpecne ist so zablokovanymi zadnymi kolesami (a keby tam niesu rozdiel v brzdnej drahe bude minimalny) ,opacne ked je nalozene ucinok zad brzd sa zvysuje a vtedy je ich uz potrebne mat Upraveno 15. květen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 15. květen 2015 Sdílet Odesláno 15. květen 2015 krtek 2 máš pravdu zadní brzdy doopravdy brzdí o dost méně. Jen mi neber můj pohled na realitu dnešních silnic. V roce 1973 nám náš skvělej instruktor na jízdy v učňovské autoškole říkal, nemusíš na silnici nic jiného dělat než auto ubrzdit a nebo se stihnout vyhnout překážce. Mít špatně zařazeno nebo nestihnou dát blikač to se dá i prominout. Nedobrzdit to je, ale většinou velkej průšvih. Teoreticky si zdůvodňovat, že zadní brzdy nají stejně menší účinnost je sice pěkné, ale případnou nehodu se zraněním nevinného účastníka provozu to neobhájí. Jestli se majitel tohoto vozu věnuje lakováním třmenů a nefunkční kotouče neřeší tak to je doopravdy na pár facek. A do mne. Toto je můj názor a ten mi nikdo nevymluví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.