kubaporekk Odesláno 3. srpen 2012 Sdílet Odesláno 3. srpen 2012 Zdravím Vás Mám docela prekerní problém. Vlastním peugeota 306 1.4i rv99. Při jízd mi zničeho nic chcípá motor. Stihl jsem vypozorovat že to není závislé na rychlosti, tahu, teplotě. Zkrátka dělá to za každých okolností. Na diagnostice mi borec zjistil že by to mohl být senzor tlaku sacího potrubí ale mě se to nezdá. Můj názor je kolísavé napětí ale jist si nejsem. Vypozoroval jsem to na rádiu. Rádio mám v režimu kdy není závislé na na sepnuté spínačce. Párkrát se mi právě stalo že rádio při chcípnutí motoru také vypnulo. A zároveň ve dvou případech se vymazaly i uložené stanice. Někdy když to chcípne tak motor sice natočím ale jakmile přidám plyn tak okamžité chcípá. V jízdě můžu pokračovat až třeba po třetím pokusu o start. Ještě jsem vypozoroval že když cítím že motor je na přelomu zdechnutí a v ten moment stihnu zamáčknout spojku tak motor běží na volnoběh ale jen do doby než při neutrálu zmáčknu po plynu. Okamžitě chcípne. Prosím Vás nebyl by tu někdo kdo by mi poradil jak tento problém řešit. Nechci kupovat senzor tlaku abych pak přišel nato že on to nebyl. Děkuji za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 4. srpen 2012 Sdílet Odesláno 4. srpen 2012 Domluv se s někým kdo má stejný motor a zkuste čidlo prohodit. 406 mi chcípala když jsem měl povolené plusko na baterce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 4. srpen 2012 Sdílet Odesláno 4. srpen 2012 V prvom rade prekontroluj základné veci, ako čistota konektorov baterky a dobré doriahnutie konektorov baterky... To musel byť fakt borec, keď pri takýchto symptómoch poukázal na senzor tlaku v sacom potrubí [upravil dne 4.8.2012 09:54 od ferrari] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 9. srpen 2012 Sdílet Odesláno 9. srpen 2012 Podobné věci mi to dělalo, když mi uvolnil kabel z baterky na kostru - vyvlékl se z nalisovaného oka. Takže rozhodně doporučuju rozebrat, vyčistit, opravit a poctivě utáhnout všechny svorky od baterky, jak plus, tak mínus a všechna ukostření na kastli a k převodovce. U mě stačilo připájet oko a bylo po problému.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.