winco Odesláno 6. březen 2014 Sdílet Odesláno 6. březen 2014 kompresor o hodne zdvihne stratový výkon, a aby si to dohnal budeš musieť zvýšiť riadne tlak na ňom čo ti nevydrží sacie potrubie a ani ECU to nepobere s dávkovaním paliva a budeš musieť ho napájať priamo na kľuku samostatný remeňom ...takže ked už sa bude robiť komplet remap a predelávať sacie potrubie(zvody) tak by som prerobil zvody na výfuk a dal tam turbo to ma menší stratový výkon akurát teda zberá v určitých otáčkach iba čo kompresor tlačí hneď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejty Odesláno 6. březen 2014 Sdílet Odesláno 6. březen 2014 Zaregistruj se někde v pneuservisu..protože až to dodělas tak první sada gum de srát do dne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 7. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2014 .. to asi jo .. ale je to za dlouho, prvně budu šetřit, kupovat, šetřit kupovat atd atd .. a až pak někdy skládat .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 8. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2014 Taak, konečně zásilka doma Německý ložiska poslaný z anglie do česka na francouzský auto .. Po víkendu by měla jít už bedna na repas :super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 11. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2014 Tak, už i spojku mám doma.. Vzal jsem opět LUK, stejně jako na GTI, tak snad to bude ok A aji mi přijde, že gti a rc ma stejny lozisko, pritlacak i lamelu .. je to možný?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest lilNoth Odesláno 12. březen 2014 Sdílet Odesláno 12. březen 2014 Tak, už i spojku mám doma.. Vzal jsem opět LUK, stejně jako na GTI, tak snad to bude ok A aji mi přijde, že gti a rc ma stejny lozisko, pritlacak i lamelu .. je to možný?? nema RC kovokeramicku spojku? Ci sa mylim? kolko ta vysla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joshiki Odesláno 12. březen 2014 Sdílet Odesláno 12. březen 2014 podle sb mohu potvrdit, že spojkový talíř je gti(moje) a rc(kolmi) shodný nepobírám jak je možný, že pro různě výkonné auta je tak ztěžejní součást stejná...vždyť rc má vyšší krouťák o docela dost ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 13. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2014 Kroutak ma jen cca o 15Nm větší. Hele, mám to přes kámoše, a vim ze minulé jsem platil 2770. Ted taky. Průměry lamel jsou stejny. Uvidím, jak se sunda převodovka. ale vypadá, ze je totozna. A keramickou určitě nema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 13. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2014 A to máš jako brzdy, moje/tvoje gti ma stejný brzdy jako hdi 90, který ma o 46koni míň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 27. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2014 Tak, RC by mělo konečně od zítřka zase fungovat Jinak jak jsem objednával dopředu ty ložiska z anglie, tak byly koupeny vic jak 14dni dopredu. pocital jsem ze vse pujde tak nejak rychlej, ale v dilně nebyl a nebyl cas sundat prevodovku... tzn ze moznost vrácení se jaksi vytratila .. Kazdopadne jsem zavezl prevodovku pánovi do ROSu, kde mi ji odzkoušel na 1500ot/min, bez oleje .. a rikal ze prevodovka naprosto ticha, ze loziskama to nebude .. I presto jsem rekl, at uz to teda vymeni, ze loziska se mi budou asi blbě prodávat, a stejně prevodovka \"hučela\" spis az od 3000-4000ot/min výš... Po rozdelani diferencialu nastal první problem .. nový diferencial bude asi potřeba .. naštěstí přes čakoma z peugeotu za super peníze .. servisak se zaručil, že ložiskama to nebude, rekl jsem teda ok, koupim dif a ja jel jsem pryč .. druhý den volá, ze spojkový gufero nepasuje - po té jsem zjistil, ze týpek uz ma jednu hřídel vymenenou --- takhle to dopada,kdyz se spatne pochopime - tzn. ze ted mam teda i novy loziska, gufera i diferencial (planety,satelity,podlozky a hridel) a spojku od LUKu... koupil jsem nakonec olej, co udava vyrobce total transmission 75w80 .. nekde na anglanech jsem cetl, ze 75w90 je do vyssich teplot, ale prirucka, vyrobce i vsude jinde na netu pisou 75w80 .. postu nějaky foto toho difu [upravil dne 27/3/14 00:22 od kolmi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 27. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2014 ........ jinak teda výsledna cena je celkem něco malo pres 15kkč .. když to rozepíšu, tak je to: spojka 2800 olej 400 loziska 4500 diferencial 3500 prace za sundani prevodovky 1500 prace za repas prevodovky 2500 [upravil dne 27/3/14 00:26 od kolmi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joshiki Odesláno 27. březen 2014 Sdílet Odesláno 27. březen 2014 Pěkný 15 tis...to je skoro půlka mýho auta ale aspoň máš jistotku, že ti to vydrží dalších x km bez závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejty Odesláno 27. březen 2014 Sdílet Odesláno 27. březen 2014 :D:D K NEZAPLACENÍ... se vyplatí mno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 27. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2014 to je vůůůůůůl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 31. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 31. březen 2014 Tak, dneska sem odstranil klepani (kovové) od silentbloku(u ř.j.)který byl nový ale plíšek ktery se opirá o doraz vždy cvakl, pomohl jednoduse kousek silikonového lepidla mezi plech a hliník.. Jinak k převodovce - zpátky na autě od pátku a výsledek ?? zvuk to děla pořád .. takze bedna komplet nová a zvuk, kvůli kterýmu jsem se do repasu pustil, pořád zůstal Takže závada bude jinde, pokud to nebude jen ložisko na dlouhé poloose .. přeovodka po vracení na autě začala prolínat u plechovýho víčka na zadní části skříně - takže dneska opět dolů, očistit, silikon ... zítra uvidíme, jestli po mě zase zůstane kapka \"neverendingstory\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 1. duben 2014 Sdílet Odesláno 1. duben 2014 Chci se zeptat, jak mas v motoru rozperu, nevadi ti nadobka na chladici kapalinu? Mas ji nejak posunutou, nebo se ti opira o rozperu-myslim konkretne vicko. A jeste ta guma k nasavaci na kapote (zevnitr), tu jsi nejak strihal, nebo to vyslo? Diky. Me prave,alespon podle mereni, vadi vicko na nadobce a moc nechci, aby se mi to tam opiralo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 1. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 1. duben 2014 Nic jsem nepredelaval, odpoledne ti sem hodím nějaký foto. Vicko nezavazí ani guma se nestriha, jen do toho plechovýho vedení vzduchu do nasavace musíš udělat díru. [upravil dne 1/4/14 08:36 od kolmi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 1. duben 2014 Sdílet Odesláno 1. duben 2014 Mno me to moc nevychazi prave kvuli te nadobce. Ale podle foto mam stejnou rozperu jako ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejty Odesláno 1. duben 2014 Sdílet Odesláno 1. duben 2014 jooo ten plíšek mám to smy...ale asi 2x sem mu dal na jedničku a prudky prerazení na dvojku buchlo to a mám klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 1. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 1. duben 2014 .. to mě asi nepomůže .. ale zase to děla, já se pose*u .. zítra zase Jinak zítra jdu na BRZDU .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.