panáček Odesláno 24. červenec 2012 Sdílet Odesláno 24. červenec 2012 chcípání motoru za jízdy 106 /1.1 Ahoj kluci,mám problém s motorem a nevím co si o tom myslet. Za jízdy,vždy při přeřazení na jiný stupeň mi na chvíli chcípne motor a rozsvítí se všechny kontrolky. Jakmile párkrát sešlápnu plyn.pedál motor opět naskočí (vlastně tak tomu bylo dříve). V současné době mi motor chcípne a já musím znovu nastartovat klíčkem. Mám po výměně všech filtrů,domníval jsem se,že to bude nejspíš vada v přívodu paliva,ale nevím kde hledat,napadl mě pouze filtr. Nebo: něco v elektrice? Prosím poraďte,pokud jste podobnou věc někdy řešili. Díky všem panáček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jimmy106 Odesláno 24. červenec 2012 Sdílet Odesláno 24. červenec 2012 v zadnem pripade bych s tim autem nejezdil! kazdopadne: prehriva se ti? me to jednou taky vzdycky pri prerazeni chciplo a pak po prerazeni a pridani plynu zase jelo.. problem byl v mem pripade ve zkroucene hlave valcu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panáček Odesláno 24. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2012 No auto se mi nepřehřívá,jezdím s ním v poklidu,zrovna jsem domluvil s jedním mechanikem a ten říkal,že to bude s 90% v jednobodovém vstřikování(krokový motorek). V škrtící klapce nasávání vzduchu. Ale co s tím mám dělat to mi neřekl,asi ten motorek vyměním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MyP106 Odesláno 24. červenec 2012 Sdílet Odesláno 24. červenec 2012 hele a když stojíš nastartuješ tak ti to normálně drží nebo ti to taky občas chcípne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panáček Odesláno 25. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2012 Nastartuji,rozjedu se a po nějakém čase cca 3 minuty jízdy mi to chcípne. Po nastartování jsem nezkoušel stát na místě a pozorovat jestli motor běží v pořádku,ale zkusím to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 27. červenec 2012 Sdílet Odesláno 27. červenec 2012 mam to samy a jezdim tak uz rok protoze nevim a nikdo nevi co s tim...prisponuj plyn. lanko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 27. červenec 2012 Sdílet Odesláno 27. červenec 2012 a navic to uz neresim naucil jsem se s tim jezdit a jeste jedna vec budu ji rusit technickou uz neprojde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David.Pažout Odesláno 30. červenec 2012 Sdílet Odesláno 30. červenec 2012 Hlavně nešponuj lanko, je to kravina, když je lanko volně, může si jednotka řídit volnoběh. Když ho přitáhneš, reaguje to jako kdybys měl sešláplej plynovej pedál. Za studena si ř.j. drží většinou vyšší otáčky, takže když mírně přišponuješ lanko, vyřadí automatickej volnoběh, a otáčky můžou bejt nížší než by si dal automat. proto může chcípat... Ještě se zeptám, kdys měnil svíčky? Mě výměna pomohla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Altman Odesláno 31. červenec 2012 Sdílet Odesláno 31. červenec 2012 Klepe se ihned po nastartování motor jak ratlík (i třeba skoro neznatelně) nebo je klidný? [upravil dne 31/7/12 10:34 od Altman] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blazek29 Odesláno 1. únor 2023 Sdílet Odesláno 1. únor 2023 Tak po výměně krokového motůrku, potenciometru a čidla teploty chladící kapaliny Mi problém se chcípnim a voskovými otackamy za studena zmizel a jede to jak má možná lépe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.