Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výběr Kombíku


MHS

Recommended Posts

Pořád uvažuju o přechodu na kombíka:myslim koukam po bazarech a mam pár typu.

Kterého kombíka by ste mi doporučily ,pokoukavam po naftovem kombíku kolem 1.9 až 2.5

vyhlídle mam tyhle typy

1. Audi A4 2,5 tdi http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a4/10353224?goFrom=list

2. Audi A4 1.9 tdi http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a4-avant/10409624?goFrom=list

3.Ford Mondeo 2.0 tdci http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/mondeo/10345463?goFrom=list

4.Mazda 6 2.0 Di http://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/10373114?goFrom=list

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to 2,5 TDI bych vyradil nikdo to nechce je to nejporuchovejsi motor koncernu a nejporuchovejsi prevodovka co kdy meli navic to ani nejak dobre proti 1,9 nejede. Navic obecne ta A4 za ty penize je stara a narazit na nevylitanou bude problem. Ja bych dal prednost Mondeu. A nebo na toyotu jsi se nedival? http://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/avensis/9935117?goFrom=list ale ne kazdemu se libi

elton: treba pro mne ma Peugeot v ojetinach v techto letech - cenach diru spis tak nova C5

[upravil dne 16/7/12 15:42 od Vítek1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže 2.5 tdi radši nebrat jo? pravě sem se na tu audinu byl divat tydnem a vypadala celkem dobře ale jak ma problemy tenhle motor tak ji brat nebudu.

Vitek1: Na Toyoty sem se nedíval a tahle nevypada špatně.

Peugeot mě taky napadl 508 i 407 ale zatím pořád hledam koukam uvažuju vybíram:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za prvé, chybí ti tam Peugeot :D a za druhé 2.5TDI se vyhni velkým obloukem, možná ještě větším. Po 2.0 103kW ve Škodovkách, VW a Seatech je to nejporuchovější motor z koncernu VW. U audi ho mají asi líp poštelovaný, tam dává tuším 106 nebo 108kW. Z tvýho nastíněnýho výběru, bych se poohlížel po Mondeu. Jízdně a motorově solidní auto. Doby, kdy se tvrdilo Fordem tam a vlakem zpět, jsou dávno pryč. Páč Sierry a Escorti již téměř vymřeli na korozi :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejpovedenější ropákovej motor je pro Audi 1.9TDI nebo potom 3.0TDI ;) Osobně, když audi v naftě tak 1.9ku. Jinak jak píše Tom_206. Taky mám v okolí majitele Audin. Mají Audinu, většinou vylítanou, neli třikrát stočenou a dvakrát bouranou :D a za peníze, co do toho už narvali, by měli hezkou zánovní třeba Octavii, když už teda ten koncern.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A4 2,5tdi - motor má nákladný provoz a servis, převodovka je stejná, takže žádná přehnaná cena za opravu. Spotřeba: automat, quattro 12l a víc

A4 1,9tdi - motor spolehlivý a levný na provoz i servis. Spotřeba: předokolka, manuál 6L

Ford Mondeo 2.0 tdc - kolega řeší startování v zimě (chytá třeba po 20min apod.) jinak o korozi nic neříkal. Spotřeba: automat 10L

Mazda 6 - krom občasné koroze udajně spolehlivé auto, o motoru nic nevím.

Peugeot 407 - je jako kombi malý

Pokud chceš opravdu kombi, tak mazda 6 vyhrává místem vzadu i zavazadlovým prostorem. A4 je celkově malá, mondeo má málo místa vzadu.

Před rokem jsem řešil podobný výběr, takže jsem stejná auta porovnával. Rozumově nejlíp vyšla mazda 6 a srdce chtělo A6 :D.

Záleží jaké máš požadavky, ale doporučuji se projet v každém z vybraných aut a poznáš v čem je rozdíl.

Tom_206 a radim.1008 to je styl jedna paní povídala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele s tou dva pětkou TDi se ale schodujem a s 1.9kou taky, jen jsem nenapsal, slušná spotřeba a odolný motor. S dvoulitrem mám bohaté zkušenosti, ještě, že to nebylo moje auto, ale znal jsem ho velmi dobře :( Hlava, vstřiky, čerpadlo, po 200tis. km pryč od toho. A s tím Mondeem, záleží jaká je baterka, nafta a třeba i vstřiky. Nedá se o jednom typu říct, že to platí na všechny, najdou se i vyjímky a zachovalý kusy, ale musí se hledat a někdy to trvá hodně dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z výberu jednoznačne Mondeo :)

Podla mna velmi vydarene auto, velmi kvalitne spracovane. Bez nejakych cyklickych chyb, ktore by sa pravidelne na tom aute objavovali, bez zasadnejsich poruch ... Znamy robi primacieho u Forda, vraj je to o dost podarenejsie ako Focus a podobne.

Vozim sa na tom s kolegom ked chodime na porady, podla mna super, az na dizaj stredoveho panela, nemam vyhrady :D

Tamta 6 tka mazda je uz stara, jedine novsi model, podla mojho ... Navyse tieto 6 tky su celkom spolahlive, ale tiez maju svoje muchy. Korozia byva hlavne na lemoch dveri, zospodu, to je taka najcastejsia stranka, dieslove motory maju spolahlive priemerne, netrpia nicim specialnym, ale takisto tam odejde turbo, vstriky, cerpadlo, za nejaky cas. Proste klasickej diesel, prirovnatelny mozna k 2.0 HDI nebo podobne, mozna trochu vydarenejsi na spolahlivost ..

O audi to mas napisane \"dost\" ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

radim.1008: celkem ano. 2,0tdi neznám proto o něm nepíšu. Vím o jednom autě kde byl 2,0 ale auto jsem neznal (spolehlivost podle majitele nic moc, ale tohle jsou právě slova typu jpp).

Tom_206: jistě když si koupí šrot, tak do toho bude rvát peníze ať už je to trabant nebo mercedes. Nenapsal jsi nic konkrétního proto mi přišel tvuj příspěvek jako jpp.

Prostě koukat po autech a vybírat déle než skočit na první leštěnku.

Vítek1: 1,8tdci je forďácký

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě bylo víc konstrukcí, čerpadlo - tryska a comonrail, taky bylo a je víc výkonových variant. 81kW tuším ze Škodovky v Yeti, 103kW Octavie, Yeti, Superb a 125kW. Tu máme v práci v Superbu, ale to je dva roky starý auto a nemá toho tolik nalítáno, něco pod 100tis. km. Stejný motory s obdobným výkonem se montují napříč celým koncernem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...