Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jak se nastavuje ruční brzda?


marsalek

Recommended Posts

Ahoj kluci,

na P406 2.0 HDi \"nový model\" zabírá ruční brzda příliš vysoko. Jak se seřizuje/nastavuje? Tuším, že to auto ma vzadu extra obložení pro ruční brzdu, ale jak je to dál, nemám ponětí.

Prosím nejlépe o kopii ze servisního manuálu anebo o popis pro skoro laika. Mám zkušenost leda s Xantií a tam je ruční brzda na předních kolech :-)

Díky moc

Kája

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som bol teraz dat vzadu menit loziska a bol som prekvapeny ked mi mechanik po nahodeni kotuca strkal do tej jednej dierky v kotuci srobovak a nieco tam steloval tak som sa ho spytal a povedal mi ze tam sa naslavuje rucna brzda... bol som z toho celkom prekvapeny:) Vobec by som to nikdy nebol povedal lebo ocovi sme sa to pokusali kedysi stelovat len na lanku pod autom ale moc to nefungovalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO.. mozna se pletu do neceho cemu tolik nerozumim ale na 306 se misto zaberu rucky serizuje pomoci matky vel. 13 ktera je dostupna po odsroubovani 2 torxu a dvou matek a naslednem odklopeni stredoveho tunelu ze strany zadnich sedadel :)

A vubec - spoustu dotazu tady mi prijde ze lidi neumi hledat, jinak by zjistili, ze existuje neco jako SERVICE BOX a registrace je zadarmiko a tam uz je vsechno pekne rozkreslene :)

Vykrik do tmy sorry :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsem, prozatim diky za napady. Dostal jsem se k literature, kde je to popsano, tak mi to snad pomuze.

Koblih69: Asi ten mechanismus samostavu zarezivel (zrejme casta zavada), takze to bude chtit rozchodit.

Stibto: pri registraci serviceboxu to po mne chtelo ICO, ktere nemam. A davat tam neci cizi (napr. od nejakeho malire pokoju z Modran) mi prijde nelegalni. Je tam neplaceny pristup i do sekce popisu praci? Pokud vim, tak bezplatne je jen katalog dilu. Prosim o vysvetleni. Diky

Kaja

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky