Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jak se nastavuje ruční brzda?


marsalek

Recommended Posts

Ahoj kluci,

na P406 2.0 HDi \"nový model\" zabírá ruční brzda příliš vysoko. Jak se seřizuje/nastavuje? Tuším, že to auto ma vzadu extra obložení pro ruční brzdu, ale jak je to dál, nemám ponětí.

Prosím nejlépe o kopii ze servisního manuálu anebo o popis pro skoro laika. Mám zkušenost leda s Xantií a tam je ruční brzda na předních kolech :-)

Díky moc

Kája

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som bol teraz dat vzadu menit loziska a bol som prekvapeny ked mi mechanik po nahodeni kotuca strkal do tej jednej dierky v kotuci srobovak a nieco tam steloval tak som sa ho spytal a povedal mi ze tam sa naslavuje rucna brzda... bol som z toho celkom prekvapeny:) Vobec by som to nikdy nebol povedal lebo ocovi sme sa to pokusali kedysi stelovat len na lanku pod autom ale moc to nefungovalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO.. mozna se pletu do neceho cemu tolik nerozumim ale na 306 se misto zaberu rucky serizuje pomoci matky vel. 13 ktera je dostupna po odsroubovani 2 torxu a dvou matek a naslednem odklopeni stredoveho tunelu ze strany zadnich sedadel :)

A vubec - spoustu dotazu tady mi prijde ze lidi neumi hledat, jinak by zjistili, ze existuje neco jako SERVICE BOX a registrace je zadarmiko a tam uz je vsechno pekne rozkreslene :)

Vykrik do tmy sorry :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsem, prozatim diky za napady. Dostal jsem se k literature, kde je to popsano, tak mi to snad pomuze.

Koblih69: Asi ten mechanismus samostavu zarezivel (zrejme casta zavada), takze to bude chtit rozchodit.

Stibto: pri registraci serviceboxu to po mne chtelo ICO, ktere nemam. A davat tam neci cizi (napr. od nejakeho malire pokoju z Modran) mi prijde nelegalni. Je tam neplaceny pristup i do sekce popisu praci? Pokud vim, tak bezplatne je jen katalog dilu. Prosim o vysvetleni. Diky

Kaja

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednoduchý pánove.v kotouči máš 5dir.4 z toho jsou na šsrouby na kolo a jedno menší je právě na seřizování klíče ruční brzdy.za pomocí baterky a nějakého plocheho šroubováku to seřídíš tak, že při sundaném kole si tou dírou najedeš na ten klíč a proti závitu vytočíš klíč na max až ti nepukde točit bubnem, nebo kotoučem.pak o tři otačky zpět utahnes.protočíš si kotoučm a měla by fungovat na tzv 1.na tři zuby, tedy pokud nemáš ojeté obložení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zdravim vsetkych. Mozno mi pomozete. P406 vlastnim uz 7 rok a rucna nikdy nefungovala tak, jak by som si predstavoval. Brzdny ucinok je nulovy. Nechat auto v kopci bez zaradenej rychlosti sa neda. Takze som vymenil komplet oblozenie, kotuce a aj lanka. Myslel som ze po sadnuti si oblozenia bude vse OK, no prd. Nastavenie prebehlo tak ako pise podgy4. Rucna zabera niekde na 3-4 zube, ale aj ked ju clovek zatiahne do krvi (mrte)... je to bieda. Ja som sa stym zmieril, ale auto chcem posunut sestre a tam je to problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja mam moju 406-tku 2,5 roka vzadu mam bubny taktiez som menil vzadu oblozenia no nepomohlo... kotuce som dal prerovnat ale je to stale rovnake ak dotiahnem vela tak to uz cucha co nieje dobre ak to nastavim na normal tak mozem rucnu zatiahnut az po bradu ale aby sli kolesa do smyku toho sa nedockam netusim preco a ako to vlastne je... o uz ale ak by niekto tusil ako sa to da urobit aj ja uvitam kazdu radu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

\"...a pak na spojovacím prvku lanek.\"

mohlo by tohle byt upresneno prosim, jak se k tomu da dostat? diky

lahni si pod auto zozadu...a hned jak ti konci spodok kde je rezerva je plastovy bazmek kde mas ukoncene lanka od kolies k lanku od paky. Tam je na jednom lanku zavit s maticou + istenie a to pritiahnes...

Janco 406...mam ten isty problem, nech pritahujem akokolvek aj na niekolko pokusov tak brzdny ucinok nula...

to kubrt uz som sa poskusal niekolko krat akokolvek pritahovat postupne tak aby zaberala na 4ty zub...no ucinok je biedny...rucna zacne brzdit na 4 ty zub ale nech pritiahnem akokolvek kolesa do smyku nedostanem ani na prachu...nehovorim o merani na STK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MIRO 369 asi vieme o com hovorime... dajako to nestihli domysliet.... napada ma uz len jedna vec... ze lanko od paky po tu plastovu hovadinu bude unavene a tym padom sa aj trosku natiahne cize uz nema tu potrebnu silu inac si to neviem vysvetlit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musim vsak priznat, ze rucna vie brzdit vtedy, ked necham auto dlho vonku a na kotucoch sa vyskytne jemna hrdza...vtedy brzdi aj rucna perfektne...(ale je to len na 1 pouzitie), kym sa hrdza nezoderie...

...aj keby si lanko od paky mal natiahnute, tak pri tej sile co paku zatiahnem do mrte...to proste musi brzdit...(a nebrzdi)

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 let později...

Ahojte, ja som dnes menil čeluste a ja mam opačný problém neviem to uvoľniť šiel som do práce a cucha mi jedno koleso tak ze keď som ho po jazde chytil bolo takmer zerave, ja by som skôr potreboval poradiť kde nastavím konkrétne lanko lebo neviem kto to menil pre do mnou ale jedno lanko na jednej strane trčí viac druhé menej 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...