Vítek1 Odesláno 11. červenec 2012 Sdílet Odesláno 11. červenec 2012 Docela zajimavej rozhovor jsem zvedavej kdy se to opravdu zacne kontrolovat na STK ted se o tom hodne mluvilo zaroven se zavadenim tech novych pravidel ale neni holt jak testovat http://www.auto.cz/rozhovor-odstraneny-filtr-poznam-hned-rika-odbornik-diagnostiku-66388 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 11. červenec 2012 Sdílet Odesláno 11. červenec 2012 Vitku uz to tady je nekolikrat. A zas jen reci. A reci o VW. Reci o PDF ne o FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 11. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2012 no jasne pozadi neznam ale pokud vim tak byli nejake navrhy ze budou kontrolovat i puvodnost softu atd. Kdyz uz jsme u toho tak jak je to u euro 5? Holt emisema se zabili dobre motory. Jsou to idioti. Navic me treba nedochazi proc ma byt vezd do mest omezen euronormou a ne skutecnym vypoustenim skodlivin. [upravil dne 11/7/12 16:18 od Vítek1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 11. červenec 2012 Sdílet Odesláno 11. červenec 2012 No vsechno je ted tezke. Puvodni soft jim nepomuze. Osobne uz pouzivam tkzv.jednobajtovou fintu pro vypnuti FAP a tu bohuzel nenajdou ani s porovnavacim softem.Protoze nenajde jeden bit v 2MB souboru. S tema normama ve centrech velkych mest je to ale pravda.To je dobre. Nezavidim totiz lidem nekde v centru kde jezdi treba vym...dane skodovky. euro5 je silena vychytavka a myslim ze FAP tam bude fungovat spravne a docela dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freew Odesláno 13. červenec 2012 Sdílet Odesláno 13. červenec 2012 toto ma pobavilo. Náležitě vybavené stanice technické kontroly jsou jedna věc, jejich neúplatnost však druhá. Existuje možnost odhalit vozidlo s vymontovaným filtrem přímo v silničním provozu? Zaškolený policista by to zvládl. Vozy, jejichž fi ltry fungují, mají i po osmdesáti tisících kilometrů výfuk zevnitř stále světlý. Osobně používám jiný trik. Odpojím senzor diferenčních tlaků, který je ve všech autech podobný, a pokud se po startu nerozsvítí závada motoru, byl software řídicí jednotky upraven pro odstranění filtru. A nakonec jestliže má auto na štítku uveden součinitel absorpce 0,5, jde o vůz s filtrem. A pokud viditelně černě kouří, vůbec se není o čem bavit. [upravil dne 13/7/12 22:22 od freew] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.