veka_GTi-6 Odesláno 11. červenec 2012 Sdílet Odesláno 11. červenec 2012 Ahoj, v zimě jsem dělal repas komplet brzdičů a na zadku jsem měl danou dolu i celou nápravu. Tím že auto dlouho stálo tak vytekla i celá brzdovka (ABS se nezavdzdušnilo). Jelikož jsem nestíhal tak jsem nestihl na zadních brzdičích vyměnit i gumičky kolem mechanismu ruční brzdy. Nahodil jsem brzdy, dal nové pancéřové hadice a systém v pohodě odvzdušnil. Po pár dnech mi začla svítit kontrolka ruční brzdy i když nebyla zatažená. Udělal jsem kontrolu táhel a zjistil jsem, že jedno je porezlé, tak jsem je taky vyměnil. Nové měly kupodivu trochu kratší vzdálenost mezi koncem co jde do třmenu a pak do karoserie. Při výměně kontrolka neblbla a zkoušel jsem i tlačítko pod pákou jestli funguje a pracovalo normálně. Výsledek mě ale zklamal, jelikož pravá strana zabírá o 2 až 3 zuby dřív jak levá. Levé lanko je trochu delší, tak jsem zkoušel maticemi vypodložit konec lanka k vahadlu, aby bylo vahadlo rovně když začnu utahovat matici, ale to taky nepomohlo. Ví někdo jestli se dají nějak seřídit strany když tam je vahadlo? Třeba aby jeden trochu zatlačil pod autem na ručku na jedné straně a druhý začal seřizovat? Dále jsem zjistil že kolem jedné zadní hadice trochu prolíná brzdovka, tak jsem to dotáhl. Po chvíli mi zase začla svítit kontrolka, tak jsem zkoušel ještě jednou seřídit ručku, odpojil jsem baterku na nějakou dobu ať se případné chyby vymažou z paměti, ale to taky nepomohlo. Kontrolka stále svítila. Z fóra jsem zjistil, že to může být málo kapaliny a tak jsem dolil něco nad značku MAX a týden byl asi pokoj a pak se ta kontrolka znova rozsvítila.... :grr Když se mi podaří kontrolku na nějakou dobu zhasnout tak se většinou po pár brždění zase rozsvítí.... Zkoušel jsem i odpojit konektor od nádobky brzdové kapaliny, ale i tak to pořád svítí. Už jsem z toho marný a nevím co s tím... Mám teda dva dotazy: 1) ví někdo jak se dají seřídit zadní kotoučové brzdy u 306ky (stejný systém má i 106ka a počítám že i další auta) tak aby mi zabíraly stejně? 2) napadá někoho jak bych mohl vyřešit problém se stále svítící kontrolkou od ruční brzdy? Jestli by případně mohla pomoct diagnostika PP nebo aspoň nějaká univerzální kde bych vyčetl chybové hlášky (nevím jestli to jde jenom s PP) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 11. červenec 2012 Sdílet Odesláno 11. červenec 2012 řešil jsem podobný problém u 205ky a výsledek byl ten, že jsem koupil nové oba lanovody origo peugeot a bylo po problému, ty z druhovýroby jsou záhadně každý jinak dlouhý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veka_GTi-6 Odesláno 13. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. červenec 2012 toz to mi nerikej ze budu kupovat nakonec nove lanovody a jeste u peugeota... lanka i kdyz jsou trochu jina funguji dobre, ale potreboval zjistit jak postelovat aby zabiraly obe kola stejne, na 406 je treba jeste serizeni v zadu u kol, ale u 306ky nic... a z te kontrolky me uz asi trefi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 14. červenec 2012 Sdílet Odesláno 14. červenec 2012 taky jsem to různě podkládal a nastavoval a výsledek byl minimální.... podle serviceboxu stojí jedno 642Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veka_GTi-6 Odesláno 14. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2012 takze ti taky zabiralo jedno kolo jinak nez druhe a kdyz jsi dal origo lanovody tak se to srovnalo? za tyhle jsem dal neco pres 700 za obe a koupit ted jeste origo tak me vyjde rucka na 2000 a to je uz trochu moc... no uvidime jestli se mi povede to vykutit at nemusim kupovat origo s tou svitici kontrolkou si nikdo nevi rady? je tu kdyztak nekdo blizko Ovy s diagnostikou? mozna by slo z dia neco vycist... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 15. červenec 2012 Sdílet Odesláno 15. červenec 2012 Nevim,zda nejsem mimo tema,ale lanovody rucky jsme ted na me 306 resili take a nestejnou delku nemely z duvodu, ze by byly druhovyroba, ale proto, ze kazdy lanovod je jinak tazeny (jinou cestou) pod nadrzi Takze je to normalni jev .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veka_GTi-6 Odesláno 15. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. červenec 2012 To je jasne ze kazdy ma jinou delky kvuli rozdilnym cestam, ale na lenovodech mas jeden konec ktery vstupuje do kastle pod ruckou a pak druhy konec ktery strcis do trmenu od zadniho brzdice a zrovna ta vzdalenost mezi obema konci byla jina nez na origo lanovodech, ale samotne lanka ktera se v tom pohybuji byly naopak trochu delsi tak mi hodne trcela na strane rucky a jedno mi trcelo vice nez druhe takze u rycky byly kazdy jinak vystrceny. Snad to pochopis jak jsem to myslel Btw ty jsi nemel problem se serizenim rucky kdyz jsi vymenil lanovody a pasovaly tak jak mely??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 15. červenec 2012 Sdílet Odesláno 15. červenec 2012 No pasovaly v pohode, nicmene problem se serizenim je a byl, na ridicove strane rucka zabirala mene nebo tedy pozdeji, nez na spolujezdcove. Vyresili jsme to (alespon castecne) vyfrezovanim tenke diry do matice vel. 10 nebo 11, nasazenim matice pred konec lanovodu za trmen a prihnutim sikovkama aby matice nepadala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veka_GTi-6 Odesláno 15. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. červenec 2012 ja zkousel davat matice pred vahadlo (mezi konec lanovodu a vahadlo) a nepomohlo to. zitra riznu flexou dalsi matici a zkusim to podle tebe dat na opacnou stranu. predpokladam ze tobe to pomohlo aspon trochu. momentalne mi zabira leve kolo o 3 zuby pozdeji jak to prave a desne me to stve... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 17. červenec 2012 Sdílet Odesláno 17. červenec 2012 veka_GTi-6 pozri tento link: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veka_GTi-6 Odesláno 15. srpen 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. srpen 2012 Tak problem s kontrolkou rucni brzdy jsem konecne vyresil na radu jsem zkusil promerit cidla abs na aute a na pravem prednim jsem nenameril vubec nic... Cidlo jsem hrubou silou odstranil z tehlice (majzlikem jsem uvalil prvne vrch, pak spodek a nakonec jsem prorazil zbytek, fakt to vubec nechtelo jit po dobrem) dal jsem druhe funkcni z vrakace a po ujeti 20m kontrolka konecne zhasla. Snad tato informace nekomu pomuze, opravdu jsem necekal ze by to mohlo byt cidlem ABS, kdyz svitila kontrolka ruční brzdy a ne kontrolka ABS... Jelikoz mam omezovac zatizeni zadni napravy elektronicky rizeny pres ABS tak zkusim o vikendu mrknout na rucku a pripadne ji seridit, jestli nahodou tim spatnym cidlem nebyly rozhozene tlaky v brzdach na zadnich kolech a tim i ten rozdil v zaberu rucky (vim ze je to delano mechanicky, ale pistky mohly mit ruzny dotlak na desky - tod teda moje teorie, kdyztak me opravte) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.