dolninivy Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 Zdravím všechny členy a prosím o radu,mám Peugeot 106 r.v.94 benzín,mám v háji zadní nápravu a potřebuji jinou,kamarád má Peugeot 106,ale r.v.97 a je v naftě,dá se z něj náprava použít?A dá se použít i na nějaké další náhradní díly?možná je to hloupá otázka,ale jsem jen hloupá ženská Díky všem za odpověď [upravil dne 10/7/12 12:47 od dolninivy] [upravil dne 10/7/12 13:35 od dolninivy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 No, nevím, zda pasuje, v jakém je stavu a kolik za ni kamarád chce. Po zkušenostech bych postupoval jinak: tady bych se zeptal na radu, který servis nebo servisák je solidní (anebo se zeptej ve svém okolí, po vesnicích) a tam bych nechal udělat repasi. Vyjde to na necelých 10 t. Starší nápravu už jsem taky sháněl, namontoval, byla křivá, demontoval, vezl zpátky na vrakáč (naštěstí vrátili peníze) atd... Takže doporučuji věnovat námahu nalezení dobrého opraváře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolninivy Odesláno 10. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 ono jde hlavně o to,že je to pro mě ted momentálně nejlevnější a nerychlejší řešení,protože mi byla nabýdnuta repase za 7tis.ale ani ty já bohužel nemám o tomhle autě vím,že bylo udržované v perfektním stavu,jen to bohužel chudák schytal na předek a to na odpis,tak potřebuji vědět,jestli jsou stejné a bude pasovat nebo ne,pak auto myslím nemá cenu asi brát i když za 2500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 Napiš sem bližší údaje o vozidle alespoň obsah a stejně tak o tom ze kterého chceš vzít díly. Takto se dá jen těžko něco najít. Ideální je VIN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolninivy Odesláno 10. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 můj peugeot 106 má VIN-VF31ACDY250743236,ale u toho druhého zatím VIN nevím,jen to že je to r.v.1997,1.5D 42KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 Takto opustilo výrobní linku: DRUH VÝROBKU OSOBNÍ VOZIDLO OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU PEUGEOT MODELOVÁ ŘADA 106 TYP KAROSERIE SEDAN 5-DVEŘOVÁ ÚROVEŇ VÝBAVY STUPEŇ 1+ MOTOR VSTŘIKOVÁNÍ TU9M PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5 TYP LAKU LAK MATNÝ BARVA KAROSERIE EWP - LAK BÍLÝ BANQUISE TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ SUKNO JEANS \"AD\" BARVA ČALOUNĚNÍ \"FY\" Prošel jsem katalog origo ND Zadní náprava resp. ramena a uchycení je shodné - nicméně po 18 letech provozu budou z demontáží a montáži asi dost potíže, řekl bych že dojde i na \"Teplý klíč\". Doporučuji, jak už psal P607Olda, dobrého mechanika. A druhá věc je v jakém stavu bude náprava z té bouračky jen o 3 roky mladší???? Tj. Kolik má nalítáno a po jakých silnicích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolninivy Odesláno 10. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 moc díky za odpověď,já myslím,že to je ale riziko každého jetého dílu u aut,bohužel je to pro mě teď momentálně jediné možné řešení...takže do toho můžu jít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 Záleží taky, kolik za to vezme opravář - jedna demontáž, jedna montáž, k tomu se může ještě něco přihodit... jestli je to dobrý známý a udělá to za kafe... Já mluvím ze zkušeností - vždy, když jsem potřeboval hodně ušetřit, tak se to vysmolilo - a starší díly především (mám na starosti 22 aut ve firmě i doma). Stejně potřebuješ důvěryhodného opraváře. Tak ho najdi a pak se ho zeptej na řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 Zadní náprava na 106 se dá přehodit doma před barákem, není k tomu potřeba vůbec nic zvláštního. Jediné, co tam hrozí je, že se ukroutí brzdové trubky a bude třeba dát nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 V podstatě jsou kalkulace takto: Výměna = demontáž jedné, demontáž druhé, 2500 za druhou, montáž druhé Repas = demontáž jedné, repas, montáž jedné. Při repasu víš, co se tam namontovalo, že jsou ty díly nové a řádné promazané. Zatímco při použití starší ti to může do roky odejít a co naděláš. Čili do mého přesvědčování započítávám i určitou pravděpodobnost neúspěchu (nepasuje nebo brzy odejde) a tím předejití ještě vyšším nákladům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 oddie: můj předešlý příspěvek není reakcí na tvůj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolninivy Odesláno 10. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 tak výhodu mám v tom,že mám dobrého mechanika,takže jde jen o pořizovací cenu té nápravy...druhá věc je ta,že si můžu nechat skontrolovat v jakém stavu náprava je,pokud s ní půjde ještě pracovat a bude stačit jen promazat a bude nějakou dobu sloužit,tím lépe pro mě,ta moje je už navrtaná,pokus o promazání tedy byl,ale už je úplně vymletá,mlátí,kolo se hýbe a je otázka každého kilometru,kdy to sedne na doraz a hotovo...takže mi šlo hlavně o to,aby to pasovalo z novějšího naftového modelu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 Olda: to je jasné z času vložení, že jsme to odesílali prakticky naráz. Dolninivy: ano, pasuje. Kontrolu to určitě chce, minimálně pajcrem do strany, jestli tam není vůle, a pak je samozřejmě třeba akceptovat riziko, že časem odejde také. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolninivy Odesláno 10. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 díky všem za odpovědi...jsou ještě nějaké díly,které by se daly použít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 Jen podotknu, že ten diesel má 4 díry v bubnu a ta litrovka nejspíše 3 díry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolninivy Odesláno 10. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 ano,je to tak..ted zrovna laboruji,jestli je to problém či ne :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 Není, to jde všechno přeházet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolninivy Odesláno 10. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 myslela jsem si to,díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxmen Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 pokud máš dobrého mechanika volil bych spíš repas, díly na opravu jsem kupoval za cca 2300,- a oprava je za dva dny hotová Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxmen Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 jinak uchycení náprav je stejný, jen bude na tý naftový asi o jednu torzní tyč víc (stabilizační) na starších typech nebývaly a budou asi jiný brzdy ale ty se stejně přehodí když máš třídíry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.