Ota Odesláno 11. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2012 nebyla úplně špatná, sem tam se loupal lak, díra v sedačce řidiče (nejspíš od hlodavce), asi taky neměla nic najeto, estimace 20-30tis. - prodala se 8340 vč. popl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 13. červenec 2012 Sdílet Odesláno 13. červenec 2012 Co to BX? To vypadá nějak moc proskleně... Nemá ta 405 kola z 607? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 13. červenec 2012 Sdílet Odesláno 13. červenec 2012 Pěkný kousky, ta 309ka v kombajnu byla docela zajímavá. [upravil dne 11/7/2012 07:27 od Medvěd] úchylárna:) zadní dveře měla jen na jedné straně... Stejně jako v době kdy jsem tahal kačera jedna velice rozšířená Škodovka - a co se jich prodalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
negrbob Odesláno 18. červenec 2012 Sdílet Odesláno 18. červenec 2012 Prisla mi na mail dalsi aukce 26.7 v Monacu http://www.artfact.com/catalog/searchLots.cfm?scp=c&catalogRef=XG0K8QCVNG Z Peugeotu akorat 1924 Peugeot 172 torpédo -start 8000 eur 1931 Peugeot 201 berline -start 6000 eur 1958 Peugeot 203 C berline - start 4000 eur Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 2. červenec 2013 Sdílet Odesláno 2. červenec 2013 Tak mi teď přišla trochu ta 604ka divná... Má plastový nápisy, klasicky řešené páčky, plastová zrcátka, ale rok 78... To mi nejde do hlavy, tohle vše se montovalo až na konci 79, nejvíc od roku 1980... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 4. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2013 Já myslím, že první prodloužený Heuliez byl až v roce 1980. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 5. červenec 2013 Sdílet Odesláno 5. červenec 2013 Já myslím, že první prodloužený Heuliez byl až v roce 1980. To je možné, už si to nepamatuji... Pokud tomu tak ale je, proč má místo RZ napsán rok 1978? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 10. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2013 Asi to byl kvalitní ročník:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 10. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2013 Marceli, vydražil jsem tam ješte XM, které mělo místo SPZ taky letopočet 1992, což značí ještě první model, ale auto už bylo vzezřením nový model (1995 a výš) ale po bližší prohlídce jsme zjistili, že to byl původně opravdu první model (motor, řízení...) který v továrně Heuliez upgradovali (kdo zná XM, tak exteriér, to je jen přední maska, nárazníky... a vyměnili i palubní desku a ovladače z nového modelu-což je tedy docela škoda), zkusím to ověřit ještě podle VINu. Co když to s tou 604kou bylo nějak podobně? [upravil dne 10.7.13 12:56 PM od Ota] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 10. červenec 2013 Sdílet Odesláno 10. červenec 2013 zajimave kousky , vybral bych Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 10. červenec 2013 Sdílet Odesláno 10. červenec 2013 Ota: Rozumím Ti, jak to myslíš. Ale to by u 604ky znamenalo vyndat nápis \"604\" z kapoty a zakitovat, totéž se zrcátkem, které bylo v roce 1978 na noze a po roce 1980 plasťáky v rohu \"okna\" dveří. Výměna palubky nutná nebyla, ale páčky to má z nového modelu, měli by tam být v roce 78 páčky s blikači na pravé páčce... Rozumím jak to myslíš, píši, možné to je, mohli vzít totiž starou 604ku, která se neprodala a prodloužili ji, dali třeba novou kapotu a nové dveře, aby to byl nový model... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 12. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2013 Tak jsem kvůli tobě našel ten aukční katalog a pár info jsem našel: První prodloužená limousine byla představena v Paříži v roce 1978, rozvor je prodloužený o 62 cm. Oficiálně byla homologována až v roce 1980. Celkem 124 ks bylo vyrobeno v letech 1980-1984. Ta v loňské aukci byla podle továrního štítku Heuliez 12. homologovaná ve Francii a celkem 20. vyrobená. Katalog uvádí r.v. 1980, Peugeot 604 TI, typ A35. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 12. červenec 2013 Sdílet Odesláno 12. červenec 2013 To jsi hodný. Ale co z toho plyne? Podle mě jen to, že ten rok na té 604 je zavádějící, a jen připomíná, že Heulitz už v roce 1978 uvedl prodlouženou verzi, ale ne že je to rok výroby 604ky v aukci, protože jak píšeš, vyrobena 1980... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 21. listopad 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2013 Podle mě z toho plyne, že prvních několik vyrobených kusů (starší modelovky) v letech 1978-1979 šlo mimo Francii a možná i mimo Evropu, kde homologace netrvala tak dlouho a byla třeba jednodušší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 22. listopad 2013 Sdílet Odesláno 22. listopad 2013 Těch starých modelů prodloužených bylo ale asi jen opravdu pár. Co mám fotky, tak je to vždy nový model, až na jednu vyjímku. Rok 79, soudím dle RZ, takže Tvá domněnka by byla reálná. [upravil dne 23/11/2013 00:46 od Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 22. listopad 2013 Sdílet Odesláno 22. listopad 2013 Tohle je ale hodně smutný: [upravil dne 23/11/2013 00:53 od Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.