JK307 Odesláno 9. červenec 2012 Sdílet Odesláno 9. červenec 2012 Ahoj, zlobí mi klima, ale jen když je venku víc než 25 stupňů (což je dost blbý). Po zapnutí jede krásně, ale během cca 2-3minut úplně zvadne a odpadne. Když se nechá odpočinout (vypnutá cca 5minut), pak zase naskočí a jede, ovšem scénář se pak opatuje. Natlakovaná je dobře (zkoušeno před týdnem), náplň byla měněná loni. Když je teplota nižší než 25 stupňů, funguje dobře. Nemáte někdo zkušenost? Příp. nějaký solidní servis na klimy v Praze? Díky Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaraKara Odesláno 9. červenec 2012 Sdílet Odesláno 9. červenec 2012 a běží ti ventilátor na chladiči? když sepne klima, tak musí běžet i ventilátor...pokud ti nepoběží, tak to prostě neuchladí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JK307 Odesláno 9. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2012 Diky za odpoved, ventilator pri sepnuti bezi, ale prave jen kdyz teplomer ukazuje min nez tech 25 stupnu. Pak spinac klimy cvaka, ale vetrak se netoci. Ale opravdu jen pokud je teplota nad 25 stupni. Kdyz ale se motor zahriva nad 90, tak vetrak normalne sepne a zchladi ho, at je vedro nebo zima. Nechapu. Muze byt mozna spatne to cidlo na klime, ale fakt nevim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cambi Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 Toto je vec, ktoru som riesil aj ja...prisiel som do servisu doplnit klimu, a potom to zacalo...po doplneni sme nastartovali, a teraz pride prekvapko, ventilator sa netocil. Po chvilke sa zapol a hucal ako blazon. Ma totiz 2 rychlosti. Vysoku a nizku. Ta nizka by mala bezat stale, pretoze to pomaha samotnemu motoru a vysoka prepne az vtedy, ak treba opat viac chladit. Tak som to pochopil. Ak tak ma vyvedte z omylu. Pri uzavere kapoty je spinac, ktory sme vybrali, precistili a dali naspat. Doteraz bez problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogo 71 Odesláno 17. červenec 2012 Sdílet Odesláno 17. červenec 2012 psali jsme tu o tom tak pred mesicem mam ten samy problem odepisoval nam frajer ze by to moh byt teplotni regulator ventilatoru ale ja se k tom od te doby nedostal tak nemuzu rict Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JK307 Odesláno 17. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. červenec 2012 Diky za obe odpovedi, bohuzel jsem se k tomu ted taky nedostal, zkusim ten spinac u zavirani kapoty, jak pise Cambi, ale moc sanci tomu nedavam, fakt jsem z toho jelen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 17. červenec 2012 Sdílet Odesláno 17. červenec 2012 Spínač si od někoho půjč. Dá se tam namontovat bez vypuštění chladiva. Trvá to jen pár minut. Je pod ním ventilek takže nehrozí únik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5r.kubak Odesláno 1. srpen 2012 Sdílet Odesláno 1. srpen 2012 Kde přesně je ten spínač? Klima mi zlobí podobně, ale k žádnému výsledku jsem se zatim nedobral.. Je to to to??(viz obrázek) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deatmaker Odesláno 4. srpen 2012 Sdílet Odesláno 4. srpen 2012 Mel jsem stejny problem , vresila ho necekane vymena termostatu vubec nevím proc ale od jaho vymeny to beži ok bez vypadku [upravil dne 4/8/12 06:52 od Deatmaker] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSK Odesláno 5. srpen 2012 Sdílet Odesláno 5. srpen 2012 Pokiaľ je to automatická klíma a vypína kabínový ventilátor, je to na 100% takzvaný termostat ventilátora. Nie je to klasický termostat, ale elektronika. Ja som mal ten problém, vymenil som termostat a teraz to funguje. Opakujem, vypínal sa len babínový ventilátor. Klimatizácia išla v pohode, len čo z toho keď nefúkala studený vzduch dnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deatmaker Odesláno 6. srpen 2012 Sdílet Odesláno 6. srpen 2012 Parada aspon vim proc už to běži Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5r.kubak Odesláno 6. srpen 2012 Sdílet Odesláno 6. srpen 2012 A kde ten termostat ventilátoru najdu? Jak se dá vyměnit? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSK Odesláno 6. srpen 2012 Sdílet Odesláno 6. srpen 2012 Buď ho máš priamo na ventilátore (veniec s hlinikovým chladičom vo forme tyčiek) alebo je umiestnený v sacom priestore vzduchu (po zapnutí vnútorného okruhu otvorí sa klapka za skrinkou), je v hornej časti. Ja som ho mal na ventilátori. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5r.kubak Odesláno 6. srpen 2012 Sdílet Odesláno 6. srpen 2012 A dá se vyměnit, nebo se mění s celým ventilátorem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oldo439 Odesláno 6. srpen 2012 Sdílet Odesláno 6. srpen 2012 Nazdar. Ja pridám svoju skúsenosť s klímou. Pred rokom som menil predný chladič, prehrdzavel, vraj staroba. Po výmene som ho dal súkromníkovi naplniť. Počas napĺnania som mu povedal, že či tam vie dať aj farbivo, pre prípadný únik, nech to viem lepšie nájsť. No tak dal tam mazivo, farbivo a potom chladivo, podľa tabuliek tuším 540 gramov. No a tam začali problémy, klíma mi vypína, keď je vonku nad 35 stupňov. Cez diagnostiku som zistil, že vypína pre vysoký tlak chladiva. Tlak chladiva je tiež vidieť v diagnostike a veľmi závislý od vonkajšej teploty. Keď je vonku napr 25 stupňov, tak vraj tlak chladiva pri vypnutom kompresore má byť okolo 5 barov. Ja mám 7. Keď je vonku napr 35 stupňov, tak tlak má byť okolo 9, ja mám vtedy 12 barov. No a keď sa zapne klíma pri 25 stupňoch, tak tlak chladiva vyskočí na asi 16 barov. Plus mínus. No a mne tuším 19, ak nie viac. No a keď bolo vonku 35 stupňov, tak tlak chladiva vyskočil až na 24 barov. A keď bol teplý motor a chvíľu som s autom stál, okruh sa ešte viac nahrial od motora a tlak chladiva po zapnutí išiel až na 28 barov, kedy ho vyplo od vysokého tlaku. To všetko sa dá vyčítať z diagnostiky. Kde som čítal, že vraj to vypínanie môže spôsobovať aj nečistota v okruhu chladiva. Ale to by mi asi vypínalo hocikedy, nie len pri vysokej teplote. Takže teraz riešim, či si dať trochu toho chladiva odpustiť (predpokladám, že keď tam mechanik dával to farbivo, tak ten objem mal odpočítať od chladiva a nemal ho tam toľko dať.) Lebo predtým som v okruhu farbivo nemal, objem chladiva tam bol tiež podľa tabuliek a klíma chodila bez problémov. No ale tie horúčavy trvali len asi 2 týždne, vtedy som autom moc nechodil a teraz už tak teplo není, takže klíma chodí normálne. Teoreticky je možné, že mám aj vadný snímač tlaku, ale to si moc nemyslím, lebo inak klíma chodí spoľahlivo. Možno tento môj postreh niekomu pomôže, lebo bez diagnostiky som najprv tiež maturoval nad tými termostatmi a podobne. Ešte dodám, že pokiaľ budete kontrolovať tlak chladiva pri nízkej vonkajšej teplote, tak sa bude javiť, že je v poriadku. Ten plyn má veľkú teplotnú rozťažnosť, takže je dôležité, pri akej teplote sa ten tlak chladiva kontroluje. Viem určite to, že pri vonkajšej teplote okolo 25 stupňov má byť tlak okolo 5 barov. Nie viac. [upravil dne 6/8/12 23:49 od oldo439] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSK Odesláno 9. srpen 2012 Sdílet Odesláno 9. srpen 2012 Predpokladám, že klíma pracuje , len ventilátor pracuje. V originál servise najskôr, že sa dá vymeniť len spolu s motorom. A sojí to veľa, Keď som im povedal, že viem zonať celý ventilátor za nejakých 65 Euro, tak mi, že aj oni mi môžu zohnať len termostat za 65. Tak som volil radšej originá, a sám som si vymenil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baarnysek Odesláno 14. srpen 2012 Sdílet Odesláno 14. srpen 2012 dobry den chtel bych se zeptat mam peugeot 307 16.sw benzin a ma to dvouzounovou klimu .na strane spolujezdce to stale topi at je klima zapla nebo ne furt fouka teplej vzduch co to muze bejt a kolik muze stat oprava dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kranky Odesláno 14. srpen 2012 Sdílet Odesláno 14. srpen 2012 ja by som tipoval ozubene kolieska na zmiesavaci vzduchu mrkni sem tu sa o tom pise viac je to aj s obrazkami a postupom [Edited on 14/8/12 20:00 by kranky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siskin Odesláno 15. srpen 2012 Sdílet Odesláno 15. srpen 2012 To : PSK ako si sa dostal k tomu termostatu ? Ja som to tiez skusal, ale zavadzalo mi tam riadenie. Mal si rozobrate aj to ? Alebo je na to nejaka ina finta ? Predpokladám, že klíma pracuje , len ventilátor pracuje. V originál servise najskôr, že sa dá vymeniť len spolu s motorom. A sojí to veľa, Keď som im povedal, že viem zonať celý ventilátor za nejakých 65 Euro, tak mi, že aj oni mi môžu zohnať len termostat za 65. Tak som volil radšej originá, a sám som si vymenil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka639 Odesláno 9. září 2012 Sdílet Odesláno 9. září 2012 tak me taky prestasla jit klima, ale sem v ted Itálii, takže oto větší problem. Nedíval sem se na ventilator, zítra to omrknu. Podle ventilku by tam chladivo melo byt (odfukuje). Pri zapnute klime, nechladi, ale ani trubky nejsou studene/horke. jedna by mela byt tepla a druha studena ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.