sphire Odesláno 9. červenec 2012 Sdílet Odesláno 9. červenec 2012 Ahoj mám s autem menší problém (p306 r.v.99). O víkendu jsme jeli na Orlík a když jsme byli v kempu, tak jsem tam dlouho popojížděl na jedničku a jednoduše se mi v autě uvařila voda - povolilo víčko a šla ven pára. to by nebyl problém, ale problém nastal na cestě zpět. Do auta jsem dolil cca 1,5L vody a při jízdě domu cca po ujetí 1km (po dvou minutách) ručička vylezla do červených teplot a hlásilo to stop. Nechali jsme vychladnou na cca 90stupňů a jeli dál - no po 10 vteřinách tam opět bylo 110stupňů a hlásilo stop - říkal jsem si že je to blbost, takže jsem jel dál - ručička šla až asi na 130, ale auto nevařilo.. Celou cestu do prahy (2hodiny) se teploty furt drželi v červeném ale neuvařil jsem to. hlavně po cestě po dálnici jel jsem asi 110km/h a když jsem jel plynule bylo to tak že zhaslo STOP a třeba do kopce, když sem víc šlapal na plyn tak se zase rozsvítilo. Nikdy předtím to tohle nedělalo. Nevíte čím to může být? mohlo se uvařením něco přehodit v řídící jednotce (nějaká chyba), nebo odešlo nějaké čidlo, nebo co? předem dík za odpovědi. [upravil dne 10/7/12 20:27 od sphire] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 9. červenec 2012 Sdílet Odesláno 9. červenec 2012 Co sahary. Tocili sa, ked si mal zvysenu teplotu na palubovke? EDIT: To mohol byt primarny problem. Teraz to mozes mat zavzdusnene, alebo ti mohlo odist termostat, tesnenie pod hlavou.... [Edited on 9/7/12 10:22 by miroja] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sphire Odesláno 9. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2012 ahoj, věc se má takhle - po původním majiteli bylo auto lehce bourané, takže spouštění sahary je manuální při popojíždění po kempu větrák běžel. Nakonec ale při parkování už neběžel, nevšiml jsem si že jsem v maximu a tak sem vařil. Jinak rady - jak to mám zkusit odvzdušnit? zvláštní je, že nyní auto jede delší dobu i když je v červených mezích a píše stop, tak že stále jede. Jo a další věc které jsem si poté všiml, když pustím ventilátor v autě na maximální teplotu, tak jde jen vlažný vzduch, né horký jak by měl být.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 Ja som este moje auto neodvzdusnoval, tak ti nechcem radit len teoreticky, ale na fore sa to viackrat preberalo, tak skus pohladat, isto najdes vsetko potrebne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czedisonek Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 pokud tohle zacházení vydrželo těsnění pod hlavou, tak by bylo nanejvýš vhodné velmi rychle vyměnit chladič a pro jistotu i termostat, to je už pak zanedbatelná položka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sphire Odesláno 10. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 Tak problém vyřešen, až se za to stydím V chladiči chybělo značné množství vody - dolil jsem tam 3 litry! Tak nějak jsem myslel, že po uvaření auta, z chladiče moc vody nezmizí a to že jsem dolil po uvaření 1,5L vody jsem měl za dost (jelikož to bylo plné až po okraj). Dnes jsem podle rad na foru odvzdušnil a vodu dolíval při zapnutém motoru. Hladina klesala - jak asi natýkala do okruhu a tak jsem dolíval a dolíval. Nyní až se auto nepřehřívá a i topení začlo hřát tak jak má. to Czedisonek : těsnění už je v horším stavu to vím, brzy budu měnit, jen co se na to najdou volné finance.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 myslím,že to těsnění budeš měnit brzy, tyto motory přehřátí moc nemilují... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.