walek Odesláno 7. červenec 2012 Sdílet Odesláno 7. červenec 2012 během jízdy po dálnici při zapnutém tempomatu 110km/h po asi 6 hodinách poklidné jízdy se rozsvítila kontrolka motoru s hláškou chyba emisního systému a vzápětí to shodilo i tempomat. Od té doby auto jelo dál, ale po chvíli jsem zjistil, že už bez turba. Čím začít než se objednám na servis ? díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajvet Odesláno 7. červenec 2012 Sdílet Odesláno 7. červenec 2012 FAP filter... zanešej ...zadej si do vyhledávání a budeš vědět hned je o tom tady spousta vláklen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
walek Odesláno 7. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. červenec 2012 u RHR udájně mohl a nemusel být FAP, dá se to nějak ověřit než lézt pod auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajvet Odesláno 7. červenec 2012 Sdílet Odesláno 7. červenec 2012 dej sem VIN, podel něj se to zjistí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. červenec 2012 Sdílet Odesláno 7. červenec 2012 Než se objednáš na servis tak bych nedělal nic. Prozatím můžeš max. 5x nastartovat a pokud to byla přechodná vada tak to přestane být v nouzáku a na diag zjistíš čím to bylo. PS: jinak doporučuju jiný (smysluplnější) nadpis, protože to s turbem nebude mít asi mnoho společného (kromě toho, že to běží v nouzáku...) [upravil dne 7/7/12 12:34 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
walek Odesláno 7. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. červenec 2012 to turbo bylo první co mi začalo docela chybět :-) tak sorry myslel jsem že FAP nemám .. ale prej jo dle VINu tak se na to mrknu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 7. červenec 2012 Sdílet Odesláno 7. červenec 2012 Ak by si FAP nemal bolo by to zapísané v TP, aspoň u mňa to tak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
walek Odesláno 9. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2012 tak druhý den po asi 7 startech jsem zaregistroval100% výkonu (návrat turba) i přes svítící kontrolku a chybovou hlášku emisního systému, a další den po asi dalších dvou startech zmizela i ta chyba a kontrolka zhasla. Takže asi došlo k úspěšné regeneraci a vše je zase OK. Ani jsem se nestihl objednat na tu diagnostiku :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
merlin99 Odesláno 9. červenec 2012 Sdílet Odesláno 9. červenec 2012 este raz si precitaj co napisal Koblih69 ;-) Regeneracia vobec nemusela prebehnut ani pod... Prechodne zavady sa po istom pocte startovani bez chyby na palubovke \"zresetuju\" , na DIA by som aj tak pripadne siel (mozno si zistil neakeho clena klubu v okoli co ma dia)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. červenec 2012 Sdílet Odesláno 9. červenec 2012 Taky myslím, že k regeneraci nedošlo ... ta hláška je obecná ( Depolution Faulty, Antipolution Fault... ) neznamená přímo, že je chyba ve FAPu nebo katalyzátoru. Takže bohužel se to asi bude opakovat. Určitě se podívej na zaznamenané chyby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrex Odesláno 10. červenec 2012 Sdílet Odesláno 10. červenec 2012 Cau. Len info odo mna - zacalo mi hlasit \"depolution system faulty\" niekedy zaciatkom tohto roka. Na diagnostike im vyhodilo ze odisiel EGR ventil (opetovne spalovanie). Ten EGR ventil stoji okolo 350 EUR. neriesil som to, lebo mi mechanik povedal ze sa s tym da jazdit, ze to nehra velku rolu v aute. Pred dvoma tyzdnami mi nieco strelilo v motore, a zacalo to piskat. Pisal som o tom v tomto threade - . Odislo mi turbo, a to len vdaka mojej blbosti, ze som dalej jazdil na pokazenom EGR ventile, ktory kedze pol pokazeny, vracal horuce splodiny spet do spalovania a do turba, rozpaloval ho do zerava, a deformoval klapky a tie vrtulky v nom. Tie nakoniec povolili, a strelili. Cakala ma vymena turba a nakoniec tak ci tak aj EGR ventilu. Preto ti odporucam diagnostiku a riesit to kym je cas a nedas za to majlant. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.